Moet ik betalen?

:} Dat aanbod zou ik aanpakken.

En dat geeft je ook heel duidelijke gronden om iig een deel van die centen terug te halen.
 
Ik heb het in m'n achterhoofd zitten om ff te slikken, die 100 pleuro neer te leggen en er nooit meer terug te komen. Is misschien laf of ronduit dom, maar ik ben bang dat hij mij te makkelijk omver lult, wat waarschijnlijk tóch wel zal lijden naar een zware onenigheid.
100 euro neerleggen voor een niet resultaatvolle reparatie, om geen onenigheid te hebben? onenigheid heb je toch al, dus laat maar fluiten naar die 100 euro......
 
:^

TS, kun je langskomen met die motor voor een second opinion? Is gratis voor jou vandaag.

Krijg je een briefje mee met wat die klojo mag herstellen.

Vind het een erg aantrekkelijk aanbod en wil het heel graag aannemen, maar ik zit nu in Eindhoven (op m'n werk), motor staat thuis in Geldrop. En Bunnik is minimaal een uur rijden. Is überhaupt maar de vraag of het beestje het haalt. Daarnaast heb ik vanavond ook nog eea te doen.
EN ik breng 'm straks naar een vriend die 'm voor mij al gaat nakijken. Hij heeft z'n eigen motor zo'n beetje tot het laatste schroefje uit elkaar gehaald, schoongemaakt, opgeknapt en weer in elkaar gezet. Heb er redelijk vertrouwen in dat hij mijn probleem ook kan oplossen.

edit: Jouw aanbod laat zien dat er nog veel goeds in de mensheid zit. Hulde :}

Daarnaast dank aan iedereen voor de geboden hulp, antwoorden en links *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het niet betalen. De eerste "reparatie" is nog niet eens af.
Ik zou het maar eens aankaarten bij de monteur en vragen hoe het komt dat zij het hebben gerepareerd, en dat het probleem er nog steeds is.

Uiteindelijk moet je gewoon betalen voor het verhelpen van een probleem. En dat moeten realistische kosten zijn. Maar dan moet het wel klaar zijn.

Succes.
 
Zo. Vandaag het CB-1 tje weer opgehaald bij een kennis.
Probleem compleet uit de wereld. Enige dat er gedaan is: het hulp startrelais is vervangen. Meer niet.
Dus een "pro" kon het in dik 2 maanden niet vinden, maar iemand die (volgens die "pro") zomaar wat doet, heeft het probleem in een half uur van de wereld geholpen.

Geen schijn van kans dat ik dus terug ga naar die kerel.

*O* *O* *O* Belangrijkste is dat ik weer kan rijden *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Zo. Vandaag het CB-1 tje weer opgehaald bij een kennis.
Probleem compleet uit de wereld. Enige dat er gedaan is: het hulp startrelais is vervangen. Meer niet.
Dus een "pro" kon het in dik 2 maanden niet vinden, maar iemand die (volgens die "pro") zomaar wat doet, heeft het probleem in een half uur van de wereld geholpen.

Geen schijn van kans dat ik dus terug ga naar die kerel.

*O* *O* *O* Belangrijkste is dat ik weer kan rijden *O* *O* *O*
Gefeliciteerd. Wat heb je nu betaald aan die @#$% :?
 
ben nu toch wel erg nieuwsgierig welke zaak dit was...

kom zelf ook uit "geildrop" en heb nog geen diensten van beiden zaakjes hier nodig gehad...
alhoewel... ik verwacht niet dat het die harley-shop zal betreffen, die kerel heeft mee ooit met pech gratis op weg geholpen....idd goedheid bestaat nog steeds

blijft die ander dus over....

als ik weet welke het is kan ik bij voorbaat extra letten op mogelijke afhandeling ;)
niet bdat ik bij voorbaat die zaak het verdomhokje in zal schoppen, maar tis toch fijn om te weten of je moet opletten...
 
Laatst bewerkt:
Probleem is nu opgelost.
Hulp-startrelais vervangen, motor werkt naar behoren.

Heb het net uitgelegd aan die gast en was toch ff stil.
Hij heeft de prijs van 100 euro veranderd in 50 euro. Aangezien ik snap dat hij ook tijd heeft besteed aan dat ding heb ik ze afgetikt en m'n rug toegekeerd.

Laat het ding voortaan door anderen onderhouden, zodat ik ook weet waar ik aan toe ben en sneller kan :]
 
wat een hoop kosten voor een kapot start-relais zeg. -O- Ik hoop dat je nu heel veel plezierige km's kan maken.

Is deze zaak niet bij een organisatie aangeloten? Focwa of zo. Ik zou er zeker nog een keer achteraan gaan om geld terug te krijgen.
 
Mooi dat het probleem opgelost is.
Maar ik vind je wel héél schappelijk hoor...
Hij viel effe stil..?! Ik mag hopen dat hij het schaamrood op de kaken had staan!!
 
Laatst bewerkt:
Probleem is nu opgelost.
Hulp-startrelais vervangen, motor werkt naar behoren.

Heb het net uitgelegd aan die gast en was toch ff stil.
Hij heeft de prijs van 100 euro veranderd in 50 euro. Aangezien ik snap dat hij ook tijd heeft besteed aan dat ding heb ik ze afgetikt en m'n rug toegekeerd.

Laat het ding voortaan door anderen onderhouden, zodat ik ook weet waar ik aan toe ben en sneller kan :]


je hebt eerst ooit al 350 euro betaald voor een reparatie om dat startprobleem op te lossen.
daarna weer een rekening van 100 euro en hij lost het probleem niet op...
vervolgens repareert een hobby sleutelaar het met een simpel relais en jij betaald alsnog 50 euro?

die vent heeft 400 euro verdient voor "niks"???
 
400euro verdienen met poging tot vind ik schaamteloze afzetterij! Welke dealer wat het?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan