Moet ik die rsv mille 04 met schade kopen?

150 km per uur...Mmmmm lijkt me niet echt stapvoets.
Eerder zevenmijlslaarzen....gvd...mijn gevoel wordt er niet beter op.
Heeft iemand die video nog op de plank liggen/ fotootjes?
Of misschien een naam van die gozer...zijn misschien meer mensen met een
gebroken sleutelbeen en een Mille.
Zal eens een piccie van de Mille posten...brengt misschien helderheid.

alweer bedankt :}

mvg
Trigger

Ik weet zijn naam niet(meer), maar kijk ff in ZAC/KNMV forum, daar staat een topic over de Race Academy met een namenlijst. Wellicht dat je zijn naam daar in herkent. En de video is van Bach Lamboo die daar alle opnames gemaakt heeft.. Wellicht komt het terug in de DVD die hij samenstelt.
 
full


Het is dus een andere motor.
 
Blijkbaar een andere fiets...Hoe bedoel je Hans...dit is geen omvalschade???
Met welke snelheid zou deze schade veroorzaakt zijn?
Keb zelf gelukkig nooit schade gehad...heb geen idee... :?

mvg
Trigger
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar wel dus...Met welke snelheid zou deze schade veroorzaakt zijn?
Keb zelf gelukkig nooit schade gehad...heb geen idee... :?

mvg
Trigger

Moeilijk te zeggen, maar ik had soortgelijke schade toen ik met c.a.80 km/u onderuit gleed. Kostte me overigens €2000.....
 
Moet ik bij die snelheid ook bang zijn voor vorkpoten, subframe etc???
De delen kunnen vervangen worden...maar als ik daar 2000 euro voor neer moet tellen koop ik liever een gaaf exemplaar. Juist de prijs maak(te :? ) de motor interessant...

mvg
Trigger
 
Moet ik bij die snelheid ook bang zijn voor vorkpoten, subframe etc???
De delen kunnen vervangen worden...maar als ik daar 2000 euro voor neer moet tellen koop ik liever een gaaf exemplaar. Juist de prijs maak(te :? ) de motor interessant...

mvg
Trigger

Waarschijnlijk is het alleen maar kuipschade. Maar als je de kuipen vervangt voor nieuwe, ben je waarschijnlijk ook al wel rond de €1200 kwijt.
 
Die schade ziet er eerder uit als een kilometer of 50/80 per uur?
Mijn punt in een eerder antwoord was dus eigenlijk dat het verschil tussen de nieuwprijs en de verkoopprijs nu ongeveer gelijk aan of groter moest zijn dan het schadebedrag aan deze motor.
En met deze foto vind ik dat meer dan bevestigd, als hij met een voorwiel iets geraakt heeft dan is de kans op een kromme velg/schijf/poot/clip-on zeker niet denkbeeldig.
Ook een kuipframe kan best krom zijn als de kuip zo'n klap heeft gemaakt.
Ik taxeer zelf regelmatig motoren na schade's en je ziet zo wat over het hoofd hoor.
Tegenwoordig gaan ze heel snel financieel total-loss door duur kuipwerk en beschadigingen van moeilijk te vervangen delen zoals frame.
Of het nu interessant voor je is om deze te kopen weet ik niet maar feit is wel dat de verkoper zeker niet eerlijk is geweest tegen je.
Mocht je gaan kijken en zelf de technische kennis niet hebben neem dan zeker iemand mee die dat wel heeft.
 
Die schade ziet er eerder uit als een kilometer of 50/80 per uur?
Mijn punt in een eerder antwoord was dus eigenlijk dat het verschil tussen de nieuwprijs en de verkoopprijs nu ongeveer gelijk aan of groter moest zijn dan het schadebedrag aan deze motor.
En met deze foto vind ik dat meer dan bevestigd, als hij met een voorwiel iets geraakt heeft dan is de kans op een kromme velg/schijf/poot/clip-on zeker niet denkbeeldig.
Ook een kuipframe kan best krom zijn als de kuip zo'n klap heeft gemaakt.
Ik taxeer zelf regelmatig motoren na schade's en je ziet zo wat over het hoofd hoor.
Tegenwoordig gaan ze heel snel financieel total-loss door duur kuipwerk en beschadigingen van moeilijk te vervangen delen zoals frame.
Of het nu interessant voor je is om deze te kopen weet ik niet maar feit is wel dat de verkoper zeker niet eerlijk is geweest tegen je.
Mocht je gaan kijken en zelf de technische kennis niet hebben neem dan zeker iemand mee die dat wel heeft.

Dank je JB :} :} ...de ellende is dat die kerel in het Noorden zit en ik ver in het diepe zuiden. Heb geen mogelijkheid meer om te kijken. Ik ga voorstellen om het nummer van de ex-eigenaar cq. dealer aan mij door te geven...als ik dat niet krijg weet ik voldoende..
Als ik het wel krijg zou ik ook wel eens graag willen weten hoe of wat.
Krijg nog steeds geen beter gevoel bij die fiets.
Jullie horen nog van me...extra info altijd welkom ;)

mvg
Trigger
 
Wel vreemd dat er aan het profiel te zien is dat er een Bridgestone BT014 op ligt. Dit is toch niet origineel. hoeveel km had ie ook alweer gelopen?

De Kale
 
Mijn vriend heeft een zwarte mille uit 2004 en hij heeft zelf een klein schuivertje gemaakt in Oostenrijk in een haarspeldbocht naar rechts en naar boven. Hij kwam in de vrij terecht toen hij wou terugschakelen naar zijn eerste versnelling. Aan de voorband te zien was hij eerst iets weggegleden en toen omgeslagen naar de linkerkant en onderuit gegaan. Dit ging met een snelheid van ongeveer 30-40 km/u en hij is ongeveer 5 meter doorgegleden.
Zijn schade aan de kuip (onder en bij de spiegel) ziet er ongeveer zoals die grijze uit. Mijn vriend had ook de spiegel beschadigd, handvat verbogen, krasje op de voorvork, schakelpedaal iets verbogen, onderkuip, voetsteun, in het frame zat een klein drukplekje van het schakelpendaal, krasje op de achterbrug, knipperlicht was eraf en een schaafplek op het kontje en een paar krassen op de uitlaat. Het precieze bedrag weten we nog niet, maar de schatting is ongeveer 5000-6000 euro. Het kontje is dan ook erg duur op te vervangen, maar over het algemeen zijn alle onderdelen duur om te vervangen.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt en succes met je keuze.
 
Foto's van de achterzijde...vreemd genoeg onbeschadigd.

(Afbeelding)

Wat ik vreemd vindt, is dat deze er nog is!
Ik heb als ik me niet vergis 3 weken geleden deze man op een vrijdag avond gesproken, en hij zei dat ik echt snel moest zijn al sik interesse had omdat er de volgende dag meerdere mensen zouden komen kijken.
Dacht ook dat de prijs wat lager was als de in deze topic te koop staande motor.
 
Goedemorgen iedereen,
(speciaal aan Kale...wilde je nog bellen,,,maar wist dat je een feestje...hik...had :9~ )

Verhaal wordt voor sommigen wellicht interessanter
Hij heeft 2 van die Milles staan en is bereid om bijna alle schade delen ( spiegel, kapje kuip, rechterzijkap en stuurgewicht )bijna kostenloos over te zetten.Dus voor 11.250 mag hij nu weg.

Ik durf het toch niet aan...ben technisch te weinig onderlegd om de schade goed te beoordelen. Neem je kans en bel hem als je interesse hebt....
Tis een aardige kerel.

mvg
Trigger
 
Aan het telefoonnummer te zien, woont de verkoper in Assen. Vraag of je de fiets naar Olijve Motorsport in Assen mag brengen voor een algehele keuring. Dan weet je het zeker.
 
je kunt altijd kijken trigger. En uhm.. ik denk als hij bereid is alle schade bijna weg te werken voor je dat je niet veel aan de motor hebt. Er zal wel een addertje onder het gras zitten hierbij..

kijken kan altijd.. dus..
 
In het blad "Motor" heb je de mogelijkheid om voor 99 pleurootjes een aankoopkeuring uit te laten voeren, dacht ik. Wellicht een optie? Ik geef je morgenavond wel effe het tel. nr.
 
Goedemorgen iedereen,
(speciaal aan Kale...wilde je nog bellen,,,maar wist dat je een feestje...hik...had :9~ )

Verhaal wordt voor sommigen wellicht interessanter
Hij heeft 2 van die Milles staan en is bereid om bijna alle schade delen ( spiegel, kapje kuip, rechterzijkap en stuurgewicht )bijna kostenloos over te zetten.Dus voor 11.250 mag hij nu weg.

Ik durf het toch niet aan...ben technisch te weinig onderlegd om de schade goed te beoordelen. Neem je kans en bel hem als je interesse hebt....
Tis een aardige kerel.

mvg
Trigger

Als je er zelf weinig kaas van hebt gegeten moet je technische controle uitbesteden. Ga in Assen naar die motorzaak en in assen zit ook een zaak die frames balhoofd en vorken kan richten. Het bedrijf heet: Rob Janssen (tel: 0592-371258). Hij is zeer vakkundig en staat ook met advertenties in motorbladen. Hij heeft balhoofd ook gericht van mijn Aprilia.
Die voorpoten zijn ook snel krom.
Effe motor2000 bellen in heinkenszand en vragen wat nieuwe kuipen rechts kosten.
Die BOS dempers lijken me erg nieuw??!!!
Kunnen die niet recentelijk vervangen zijn?????

Voor dat bedrag had ik hem niet gekocht. Weet je hoe duur die kuipen zijn???????
Aprilia is niet goedkoop.
Als de verkoper niet toelaat dat je die motor meeneemt voor controle/keuring dan weet je al genoeg natuulijk....... B|

suc6 (nog advies nodig dan hoor ik het wel!)
 
Ik heb net effe op marktplaats.nl zitten neuzen en deze man handelt gewoon een beetje in schademotoren.

Hij heeft vorigeweek bij Boonstramotoren (verkopen veel schademotoren) een 2004 gele gsxr 600 gekocht. de vraagprijs was 6250 euro en hij biedt hem nu aan voor 6500 euro op marktplaats.

tevens een grijze R6 voor 6250 euro. Deze komt ook van boonstramotoren.

Ik was namelijk ook aan het rondneuzen voor een schademotor. Vandaar!!

Je zou dus boonstra effe kunnen bellen of die Mille daar vandaan komt, want er staan er aardig wat te koop met en zonder schade bij deze motorzaak. *D
 
Hoewel een Aprilia RSV 1000 natuurlijk een fantastische motor is zou ik er persoonlijk geen willen (met of zonder schade).
Heb je weleens geprobeert om een onderdeel te bestellen bij die Italianen?
Ik wel, maar dan als verkoper van hun spul en het is een ramp.
Ik vraag me ook af of dat nu nog slechter gaat worden nu het door Piaggio overgenomen is (die we ook verkopen en mogelijk nog slechter leveren).
 
maandag onderdelen voor me RS250 besteld en donderdag was het binnen, dus valt wel mee met dat wachten.
 
Hoewel een Aprilia RSV 1000 natuurlijk een fantastische motor is zou ik er persoonlijk geen willen (met of zonder schade).
Heb je weleens geprobeert om een onderdeel te bestellen bij die Italianen?
Ik wel, maar dan als verkoper van hun spul en het is een ramp.
Ik vraag me ook af of dat nu nog slechter gaat worden nu het door Piaggio overgenomen is (die we ook verkopen en mogelijk nog slechter leveren).


welke zaak en waar werk je dan???
 
Bij een multidealer, en de Italianen zijn echt onze slechtste leveranciers.
Wat denk je van bijvoorbeeld heel de maand Augustus geen onderdelen levering uit Italië? vanwege vakantie zijn ze dan gewoon gesloten. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan