Moet ik die rsv mille 04 met schade kopen?

Bij een multidealer, en de Italianen zijn echt onze slechtste leveranciers.
Wat denk je van bijvoorbeeld heel de maand Augustus geen onderdelen levering uit Italië? vanwege vakantie zijn ze dan gewoon gesloten. :?

Is met bijna alles wat uit Italie komt. Als je dat weet stel je je daar op in.
 
Ey Allemaal...

Geweldig dat iedereen zo massaal gereageerd heeft op mijn vraag :} :} :} :}
Ik heb er vandaag...tijdens een lange boswandeling...eens over na lopen denken en ik zie er toch vanaf. Ik sta er gewoon niet voor de volle 100% achter.
Ik wil heel graag een jonge vtwin en liefst een Mille....maar voor dat bedrag krijg ik ook een sp1 geheel schadevrij en dat heb ik eigenlijk veel liever...
Het bedrag is me gewoonweg te hoog voor een fiets waar ik niet 100% over ben..
Maar toegegeven..de man zou alle kuipdelen vervangen door de delen van een ander exemplaar ( hij had er 2 )...Maar aangezien ik de inwendige schade niet beoordelen kon vanwege mijn belabberde technische kennis ( balhoofd, vork, subframe etc ) ben ik bang toch aan het korste end te trekken...Maar ey...Ik wil de goede man zijn naam niet te grabbel gooien...kwam toch erg betrouwbaar over...dus als je interesse hebt in een wellicht mooie Mille met weinig schade zul je toch ff zelf moeten gaan kijken...Voor mij houdt het in ieder geval op.

Dus nogmaals... :} :} :}

Uwen Trigger
 
Heb je tijdens die lange boswandeling niet eraan gedacht dat een CBR600RR eigenlijk ook wel een verrekt mooie motor is......................

De Kale

;)
 
Het is al vaker in dit topic gezegd, maar goed nog een keer dan:

Waarom verkoopt iemand een fiets (van max. 8 maanden oud) die 'slechts' een €100 schade heeft voor bijna €6000 onder de nieuwwaarde ???

Fiets kost 15.900 maar daar komt nog wel ff bij afleveringskosten, bos-uitlaten, K&N filter, waarschijnlijk alarm (waar kan je 'm anders verzekeren?). Dus 17.000 eurootjes zit je al snel op. En dan nu weg voor ca. 11.000, dan zou er wel eens wat meer mee aan de hand kunnen zijn.

Laat 'm dus goed nakijken voordat je tot een aankoop overgaat!

Succes, want het is wel een hele mooie bike :9~
 
Ik zou er ook niet aan beginnen. Veel te veel risico met dit soort handelaren. De 2 jaar garantie komt ook niet bij hem vandaan en als er echt wat loos moet je er nog flink wat euro's tegenaan gooien of met enorm verlies dat ding weer aan de kant zetten. Fabrieksgarantie helpt je tenslotte niet met schade. Als je een opknapper wil koop dan een klassieker in de dop. En dan die prijs. Nou zijn die dingen nieuw al veel te duur maar zo hou je ze exclusief }) .
Ter overweging, ik heb een drietal weken geleden een gloednieuwe overjarige SV1000s gekocht beneden de 10 mille (hoe toepasselijk)en da's ook niet misselijk om mee te rijden. Bij bijv. Motoport ruimen ze nu ook een boel motoren op en wellicht zit daar wat bij.

Suc6
 
Ik denk dat het een slimme keus is om de motor niet te kopen na ik dit allemaal gelezen heb.

De prijs is eigenlijk te laag...er zal wel een adder onder het gras zitten. Stel je voor dat je het ding koopt, en het frame blijkt krom te zijn en daardoor spoort de motor niet meer :X
 
Ik denk dat het een slimme keus is om de motor niet te kopen na ik dit allemaal gelezen heb.

De prijs is eigenlijk te laag...er zal wel een adder onder het gras zitten. Stel je voor dat je het ding koopt, en het frame blijkt krom te zijn en daardoor spoort de motor niet meer :X

Ik denk dat ik inderdaad de juiste keuze hebt gemaakt...voel me behoorlijk opgelucht...pffff...
Op naar de volgende fiets ;)

mvg
Trigger
 
hallo

ik heb daar 2 weken geleden ook een schade 2004 gekocht
hou er zelf ook niet van om een schademotor tekopen :?

hij zij ook dat hij om gevallen was en dat bleek dus niet het geval toen ik er over begon ik zag wel dat hij stapvoets onder uit gegaan was want er zaten maar een paar krasjes op de kuip en demper en er zat een barst in de lak van het kontje
maar dat valt bijna niet op

wat mij wel op viel is dat hij erg dominerend over kwam en maar lopen zeuren dat een nieuwe veel duurder is waar ik op zegde dat dit geen nieuwe was en dat hij schade had

ik heb hem uit eindelijk wel gekocht naar dat hij nog wat met de prijs zakte omdat ik hem nog te duur vond:p

toen ik weer thuis was kreeg ik visite van jasper mulder mille108 hij wist niet dat ik een 2004 gekocht had :+ hij is toch wel een echte mille kenner
hij meteen naar huis om zijn eigen motor op te halen om mijn veering aan tepassen
toen dat klaar was zij ik rondje met dat ding :9
dit sloeg hij niet af toen hij terug kwam zij hij dat alles ok was en goed aan voelde :} ik was weer blij en op gelucht

je moet ook een beetje geluk hebben met zulke aan kopen

dennis
 
Terug
Bovenaan Onderaan