Moet ik mijn nick veranderen bij een nieuwe motor?

MofkaP

Banned User
13 nov 2002
5.393
3
De laatste tijd zit ik er sterk aan te denken om de Pan weg te doen en een andere motor te kopen die meer geschikt is voor het rijden onverharde en gravel wegen.

Ik zal wel de bescherming tegen weer en wind en het fijne toeren wel missen. Maar met de Pan op dat soort wegen (Noorwegen) gaat wel maar de fiets is er niet echt voor gemaakt. Zeker weten doe ik het nog niet, maar ik zit sterk te denken aan een GS.

Wordt het dan GSRider? Of mag het PanRider blijven?

lekker houden vind ik. Is heel goed herkenbaar (hoewel het anders wel gewoon een kwestie van wennen zal zijn :) )

gossie, geen panrider meer '(

wordt het nu Queen King of Norway?

:+

gewoon Panrider blijven! Ik heb m'n Galloper ook niet meer en ga echt m'n naam niet veranderen in Grand Vitara
full

Gewoon Honda even bellen, of ze een "GS" uitvoering van de Pan kunnen maken.
Dan blijft het gewoon PanRider :)

(Een handige sleutelaar bouwt hem zelf om: andere vering, flink verhogen,
ruigere banden, en een Dakar-look O-) )

Gezien het feit dat het een GS van de eerste lichting is, kan hij zijn nick nog wel ff houden vanwege panne. Daar weet jij inmiddels alles van... :P
Heb er al het een en ander over vernomen. Zoek op "GS" op "ölgebrauch" en "mangelhaft" en je hebt meteen meer dan 100.000 hits.

Gezien het feit dat het een GS van de eerste lichting is, kan hij zijn nick nog wel ff houden vanwege panne. Daar weet jij inmiddels alles van... :P

1150's worden ook nog steeds gefabriceert hoor :) En dat is geen 1e lichting.

Ej Pan.. wel ff lid worden van de GS club dan eh.. zien we elkaar mischien nog eens op een meeting :)

Identiteitscrisisje (3x woordwaarde), PanRider? Hou jij maar lekker je nick en vooral je trolletje! *D

Meissie 2 telt de dagen... Nog 1 maand minus 2 daagjes en dan zet ze weer voet op Noorse bodem :9~

Helaas niet met de tweewieler '(

Na mijn crash van 2 weken geleden en de aanschaf van mijn RT heb ik mijn nick ook niet veranderd hoor (Firstreverse stond voor mijn eerste (first) motor die een NTV revere was).

WIJ WILLEN PAN, WIJ WILLEN PAN, ...

Persoonlijk vind ik dat PanRider met z'n quiz een begrip hier is... Dus het houd hem maar lekker dan weet iedereen waar hij het over heeft.

Terug
Bovenaan Onderaan