Moet je deze eens zien BMW R1200 GS Adventure

Status
Niet open voor verdere reacties.
6 sep 2020
1
1
Hallo motorrijders dromen jullie ook zoals ik van een mooie toerfiets, die niet teveel op de teller heeft staan,en de prijs geloofwaardig is aan het bouwjaar en de toestand van de motor.

Dan maak ik jullie allemaal wakker . Een toerfiets die 20 TOT 30,000 Euro heeft gekost en nu 7 jaar later nog geen 50000 op de teller heeft staan, is bedrog.

Niemand koopt een motorfiets van deze Prijs om er niet of nauwelijks of alleen woon-werkverkeer mee te gaan rijden.

Of denk je nu werkelijk dat iemand een aluminium kofferset op zijn motorfiets laad plaatsen van BMW plusminus 1500 euro om er zijn broodtrommeltje voor zijn werk er in te doen.

Of een extra navigatie voorbereidingspakket er op laten plaatsen om deze dan alleen in Nederland te gebruiken ,en dan ook nog een ander comfort zadel erop zet te zetten van touratech om erna zijn werk een blokje om mee te gaan rijden.

Kijk nu eens naar deze webside van ***Roefs motor trading **** dit is een van vele motor handelaren die niet transparant zijn, bij alle foto,s is het kenteken afgedekt waar om denkt u dat dat is.

Juist Import motoren uit Duisland en Belgie,en Engeland , in Duisland is het niet verboden tellerstanden terug te zetten voor ze de grens over zijn worden de tellerstanden gehalveerd en dan durk ik mijn nog zachtjes uit maar te zwijgen over schademotoren.

Als ik weer bij een motorzaak ben en daar staat weer zo,n mooie BMW 1200 GS Adventure met alle en toeters en bellen voor offroad wordt er altijd gezegd , deze klant is er nooit offroad meegeweest, laat ik je nu een ding zeggen,

het eerst wat ik doe als ik er weer een koop is een offroad route rijden, en daarbij zal ik hem niet sparen want daarvoor koopt men deze motor tenslotte.

Ik zag wat staan over stellerstand terugdraaien dan wel terugzetten ( dit is geen enkel probleen analoog of digitaal dit is zo gepiept , kom zelf uit de luxe Autowereld en ik kan u verzekeren daar kan alles , geen probleem.

Mijn advies aan alle motorrijders ,kijk veel youtube filmpje van motorrijders en hun verhalen dan word je een stuk wijzer .

Tot slot kijk goed uit wat je koopt betaal niet teveel,luister alleen na jezelf en niet na de verkoper, zijn belang is niet het uwe.


 
Na het lezen van dit nauwelijks leesbare bericht van de topicstarter moet ik dus een kijkje nemen bij roefs.
Laat die nu heel veel GS-en hebben staan met lage km`s standen en hoge prijzen.

bv
R 1200 GS LC
2013
17.060 km
Prijs:
€ 13.250,-

etc etc etc

Leuk geprobeerd om je toko onder de aandacht te brengen.:W
 
"Of denk je nu werkelijk dat iemand een aluminium kofferset op zijn motorfiets laad plaatsen van BMW plusminus 1500 euro om er zijn broodtrommeltje voor zijn werk er in te doen."

Jazeker, heb zelf ook de volledige set voor 10 broodjes en een banaan.
 
Ik heb het bericht even gecopypaste naar notepad zodat ik geen migraine krijg van de typografie.

Wat blijkt nou... Krijg ik alsnog migraine van het verhaal.


Kijk nu eens naar deze webside van ***Roefs motor trading **** dit is een van vele motor handelaren die niet transparant zijn, bij alle foto,s is het kenteken afgedekt waar om denkt u dat dat is.
Omdat ik ook iets vind van motorzaken die nummerborden afdekken bij hun aanbod toch maar even gecheckt. En dit is dus gewoon bullshit. Ik heb ze niet allemaal gecheckt maar de eerste vijf die ik bij het aanbod zie staan hebben allemaal zulke foto's:
1599395766411.png

Ik denk dat je een brilletje moet, want ik kan het nummerbord vrij aardig lezen zo.

Loser.
 
2014 kreeg ik mijn GSA (lease). 3 aluminium koffers Extra tank tas, navigatie erop.
5 jaar woon werk mee gereden en ingeleverd met net 42000 op de klok.

Motor heeft nooit een zandpad gezien.

het kan dus wel
 
Laatst bewerkt:
Na het lezen van dit nauwelijks leesbare bericht van de topicstarter moet ik dus een kijkje nemen bij roefs.
Laat die nu heel veel GS-en hebben staan met lage km`s standen en hoge prijzen.

bv
R 1200 GS LC
2013
17.060 km
Prijs:
€ 13.250,-

etc etc etc

Leuk geprobeerd om je toko onder de aandacht te brengen.:W
Ik denk dat hij dat juist bedoelt.
 
O wacht, ben ik gewoon vierkant in een dan best wel goede reclametroll getrapt om die website te gaan bekijken? lol, in dat geval respect.
 
"Of denk je nu werkelijk dat iemand een aluminium kofferset op zijn motorfiets laad plaatsen van BMW plusminus 1500 euro om er zijn broodtrommeltje voor zijn werk er in te doen."

Jazeker, heb zelf ook de volledige set voor 10 broodjes en een banaan.
Ook handig om je onderbroeken in te vervoeren als je een weekje van hotel naar hotel rijdt. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan