Moet je DIT effe lezen...!?

Ja, zoals ik jullie reacties nu lees kan ik er ook wel om lachen...

Maar gister moest je me even niet tegen komen!!! :(

Mazzels, Michiel
 
als ik dit zo lees van die fietser zou ik best even een tikje willen geven 10km/h ofzo gewoon even flink laten schrikken maar ja als het iemand is die gewoon zijn/haar fout toegeeft en excuses aanbied maar dat weet je niet van te voren.Levensgevaarlijk
 
Wat me nou toch overkwam. Gisterenavond lekker weertje, dus dan wordt er nog eventjes gelopen met hond en vriendinnetje. Op een gegeven moment even rustiger aan gedaan. We werden wat moe en onze hond liep niet echt door. Sta je eventjes te keuvelen en tja... dan doet de hond zijn behoefte. Plassen doet hij bij voorkeur ergens tegenaan. Een paal, een boom, een autoband of.... ja, een motor. Enfin, het is ook maar een hond hè?

Wordt er opeens een raam opengegooit, komt er een verhitte mafkees doorheen die roept 'Dat ga jij natuurlijk wel gelijk schoon maken!'. Dus ik zeg: 'WAT?' Zegt hij: 'Jij laat je hond tegen MIJN motor aan pissen, dus dat ga je ook weer schoonmaken!' Biedt m'n meisie nog aan: 'Ik kom zo wel terug en dan maak ik het schoon' Begint hij gelijk: 'Ja, natuurlijk...geloof je zelf toch niet?! Ik kom NU wel even naar buiten en geef je een emmer!!' En weg is hij.... voordat die goser zich bedenkt en een geweer onder z'n bed weghaalt zijn wij 'm gesmeerd.

Enne.... er zat toch een hoes over die motor? Of zou die niet waterdicht zijn?


L :+ L
 
Als ze de hond daar uitlaten wonen ze vast in de buurt.
Volgende keer als je ze ziet lopen, ze naar huis toe volgen (onderweg de drollen van de hond verzamelen).
Aldaar aangekomen een mooi staaltje moderne kunst op hun deur/raam/auto boetseren.
(eventueel zeggen dat je het zo weer komt schoonmaken)
 
Wat me nou toch overkwam. Gisterenavond lekker weertje, dus dan wordt er nog eventjes gelopen met hond en vriendinnetje. Op een gegeven moment even rustiger aan gedaan. We werden wat moe en onze hond liep niet echt door. Sta je eventjes te keuvelen en tja... dan doet de hond zijn behoefte. Plassen doet hij bij voorkeur ergens tegenaan. Een paal, een boom, een autoband of.... ja, een motor. Enfin, het is ook maar een hond hè?

Wordt er opeens een raam opengegooit, komt er een verhitte mafkees doorheen die roept 'Dat ga jij natuurlijk wel gelijk schoon maken!'. Dus ik zeg: 'WAT?' Zegt hij: 'Jij laat je hond tegen MIJN motor aan pissen, dus dat ga je ook weer schoonmaken!' Biedt m'n meisie nog aan: 'Ik kom zo wel terug en dan maak ik het schoon' Begint hij gelijk: 'Ja, natuurlijk...geloof je zelf toch niet?! Ik kom NU wel even naar buiten en geef je een emmer!!' En weg is hij.... voordat die goser zich bedenkt en een geweer onder z'n bed weghaalt zijn wij 'm gesmeerd.

Enne.... er zat toch een hoes over die motor? Of zou die niet waterdicht zijn?

L :+ L, L :+ L, L :+ L, L :+ L...

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Hey, maar die remmetjes van zo´n fietsie, die werken toch vast niet bij 160 per uur? Even voetje achter het zadeltje dus! :+

Hey, maar die pootjes van zo'n hondje werken vast niet bij 160 per uur? Even voetje onder het staartje... ;)
 
Wat me nou toch overkwam. Gisterenavond lekker weertje, dus dan wordt er nog eventjes gelopen met hond en vriendinnetje. Op een gegeven moment even rustiger aan gedaan. We werden wat moe en onze hond liep niet echt door. Sta je eventjes te keuvelen en tja... dan doet de hond zijn behoefte. Plassen doet hij bij voorkeur ergens tegenaan. Een paal, een boom, een autoband of.... ja, een motor. Enfin, het is ook maar een hond hè?

Wordt er opeens een raam opengegooit, komt er een verhitte mafkees doorheen die roept 'Dat ga jij natuurlijk wel gelijk schoon maken!'. Dus ik zeg: 'WAT?' Zegt hij: 'Jij laat je hond tegen MIJN motor aan pissen, dus dat ga je ook weer schoonmaken!' Biedt m'n meisie nog aan: 'Ik kom zo wel terug en dan maak ik het schoon' Begint hij gelijk: 'Ja, natuurlijk...geloof je zelf toch niet?! Ik kom NU wel even naar buiten en geef je een emmer!!' En weg is hij.... voordat die goser zich bedenkt en een geweer onder z'n bed weghaalt zijn wij 'm gesmeerd.

Enne.... er zat toch een hoes over die motor? Of zou die niet waterdicht zijn?

MAGISTRAAL :} :} :}
 
Snerthonden (en baasjes). Aso gedoe.
Bedankt voor de schoonmaaktips, want hondenzeik vreet vast ontiegelijk in ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan