moet je dit zien..

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
er is GEEN 1 (edit! op dit forum !edit) R1 rijder hier die dit kan!!..
hon-cbr1000-91-bikepics-06491.jpg


en nu jullie weer..hehehe...dit is echt fantastisch! :} :}

_________________
Live fast, Die young met een wheelie een stoppie of een sprong, op de A1 of A9 oud-hollands trappen is het enige wat wij motorrijders snappen!!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: Fastnappie op 2001-08-07 14:45 ]
 
Zelfs twee... kmoet alleen effe naar het plaatje gaan zoeken... Tis er eentje met een roodwitte R1 iig...

ogenblikje
 
hey helldeskie ik zou toch verwachten bijna dat je jouw foto er naast zou posten met zo n actie...klopt dat?

 
hey helldeskie ik zou toch verwachten bijna dat je jouw foto er naast zou posten met zo n actie...klopt dat?

Helldesker ik kom vanavond wel ff langs met een paar man.
Dan ga jij op je motor zitten en dan maken we er een paar touwen aan vast en dan laten we de motor zachtjes omvallen net zolang tot jij met je knie en elleboog de grond aanraakt.
Ff fotootje van maken, dan fotosjoepen.
En voila "een actiefoto van helldesker die heel vet een bocht ingaat"

Fuck nu verklap ik het al |(
 
Helldesker ik kom vanavond wel ff langs met een paar man.
Dan ga jij op je motor zitten en dan maken we er een paar touwen aan vast en dan laten we de motor zachtjes omvallen net zolang tot jij met je knie en elleboog de grond aanraakt.
Ff fotootje van maken, dan fotosjoepen.
En voila "een actiefoto van helldesker die heel vet een bocht ingaat"

Fuck nu verklap ik het al |(

Met de knie lukt wel... kvraag me af hoe ver ik er dan met de elleboog nog vanaf zit ;) ( waarschijnlijk een meter of zo |( )
Trouwens waarom moeten jullie allemaal mij hebben... der zitten hier GVD nog minstens 4 R1 rijders |(
 
Ooit eens een grappenmaker tegengekomen, die had van die zwenkwieltjes aan z'n stuur vastgemaakt, die dingen die je onder winkelwagentjes terug vindt.

Toen ik hem lachend vroeg waar het voor diende, antwoorde hij dat dat speciaal voor de bochten was....
Kan me niet meer herinneren wat voor een motor het was, volgens mij een MZ ofzo.

Was een leuk grapje natuurlijk.....het ergste was alleen dat ik hem met mijn toenmalige CB 550 rat met geen mogelijkheid bij kon houden in de stad....wat kon die ***** rijden zeg.....maar de wieltjes zal hij nooit nodig gehad hebben.....
 
How low can you go.....


Du94597.jpg


:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Let vooral op de voorband.........

Ik ging trouwens op m'n CBR600 een stuk platter.
Dan ging goed tot aan de vangrail.

[ Dit Bericht is bewerkt door: RAYF4 op 2001-08-07 16:48 ]
 
Op 2001-08-07 14:54, schreef J.W:
Helldesker ik kom vanavond wel ff langs met een paar man.
Dan ga jij op je motor zitten en dan maken we er een paar touwen aan vast en dan laten we de motor zachtjes omvallen net zolang tot jij met je knie en elleboog de grond aanraakt.
Ff fotootje van maken, dan fotosjoepen.
En voila "een actiefoto van helldesker die heel vet een bocht ingaat"

Fuck nu verklap ik het al |(

Met de knie lukt wel... kvraag me af hoe ver ik er dan met de elleboog nog vanaf zit ;) ( waarschijnlijk een meter of zo |( )
Trouwens waarom moeten jullie allemaal mij hebben... der zitten hier GVD nog minstens 4 R1 rijders |(

Tja waarom zit iedereen tegen mij te zeiken dat hond cbr 600 f = opel kadett is?
Zijn toch zat anderen hier die een CBR bezitten.

 
Het was zowaar even droog hier, ECHT???? ja ECHT...dus tussen de buien door ff snel opgewarmd en een paar kneedowns gemaakt, tot mijn grote schrik zit je elleboog echt veel DICHTER bij het asfalt dan je denkt. Althans bij mij wel....kzal nog niet zeggen dak em ook op het asfalt kan leggen, maar met een beetje uitrekken gaat het over een tijdje wel lukken.
Al zal het er niet zo plat en gaaf uitzien als op die foto, kdenk dak er iets meer "naasthang"... })
 
elbow.jpg


elbow2.jpg


Deze heer kan het ook :}

_________________
Auke's page voor ach tja, muziek, cdcovers, motoren enzo.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Auke op 2001-08-08 00:46 ]
 
geweldig!!! :} :} :}

trouwens helldesker, jij bent altijd redelijk op de voorgrond wat betreft je smaak en mening over de R1...

dus daarom moeten we je misschien hebben????

 
Terug
Bovenaan Onderaan