Moet je ook es proberen

Patrick_X79

MF'er
6 feb 2007
227
0
Sittard
FF een ergernis van me af schrijven....
Kee, zelf leef ik ook regelmatig volgens de instelling, "dat past wel, ze moeten niet zo kleinzerig zijn" en k heb mn motor id niet gekocht om m in nieuwstaat te houden, maar gisteren heb k me toch wel ff moeten ergeren
Na t tanken naar binnen om te betalen.
Komt daar een koekblikker aan, die kijkt dan natuurlijk niet ff om zich heen, ziet dus ook niet dat er gewoon nog een andere pomp is waar zij, met haar tankdop aan de linkerzijde, ook kan tanken, en moet dan persé aan dezelfde pomp gaan tanken als waar mijn motor staat. GGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Dus ze gaat dan rechts van mijn motor staan, pakt de slang, gewoon ff over mijn zadel heen, (want wat maakt t ook uit, sowieso, die slangen raken nooit de grond, zit nooit diesel en andere drap aan, ze blinken je gewoon tegemoet van steriliteit) en ze gaat daar een beetje vrolijk staan tanken. Want ja, die 30 sec dat ik nodig heb om mn motor weg te pakken maken wel uit. 2 sec is immers als genoeg, Koos heeft t zelf gezegd.
Zeg je dr wat van, snapt ze t ook niet, gewoon absoluut geen idee waarover ik me sta te veretteren.
K bedoel, moet je es doen, gewoon bij een pomp rechts van een auto staan, gewoon beide deuren open gooien, slang van de pomp er doorheen en vrolijk kijkend gaan tanken, moet je ook es proberen
 
FF een ergernis van me af schrijven....
Kee, zelf leef ik ook regelmatig volgens de instelling, "dat past wel, ze moeten niet zo kleinzerig zijn" en k heb mn motor id niet gekocht om m in nieuwstaat te houden, maar gisteren heb k me toch wel ff moeten ergeren
Na t tanken naar binnen om te betalen.
Komt daar een koekblikker aan, die kijkt dan natuurlijk niet ff om zich heen, ziet dus ook niet dat er gewoon nog een andere pomp is waar zij, met haar tankdop aan de linkerzijde, ook kan tanken, en moet dan persé aan dezelfde pomp gaan tanken als waar mijn motor staat. GGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Dus ze gaat dan rechts van mijn motor staan, pakt de slang, gewoon ff over mijn zadel heen, (want wat maakt t ook uit, sowieso, die slangen raken nooit de grond, zit nooit diesel en andere drap aan, ze blinken je gewoon tegemoet van steriliteit) en ze gaat daar een beetje vrolijk staan tanken. Want ja, die 30 sec dat ik nodig heb om mn motor weg te pakken maken wel uit. 2 sec is immers als genoeg, Koos heeft t zelf gezegd.
Zeg je dr wat van, snapt ze t ook niet, gewoon absoluut geen idee waarover ik me sta te veretteren.
K bedoel, moet je es doen, gewoon bij een pomp rechts van een auto staan, gewoon beide deuren open gooien, slang van de pomp er doorheen en vrolijk kijkend gaan tanken, moet je ook es proberen


Van voor of achter? })


On topic...

Laat ik maar niet zien dat ze me dat flikken.. :(
 
de meeste mensen leven alleen op de wereld en letten niet op andere mensen en diens eigendommen en dat is echt om ziek van te worden.
hoeveel moeite is het nou om ff rekening te houden met een ander

ik zou behoorlijk pissig van zoiets worden maar dat heeft denk ik ook weinig zin
 
mihami, id, dat deel dat ik mn motor niet gekocht heb om m in nieuwstaat te houden, want stiekum probeer k dat toch, :)
 
snap even niet hoe ze kan tanken je zal toch eerst afmoeten rekenen dan komt de pomp toch weer vrij . teminste dat is bij grotere staions wel zo .

dan had ik niet betaalt eerst de motor weg rijden en dan pas heeeeellll lang zaam naar het loket gaan om te betalen . dan heeft ze lang moeten wachten puh :? :?


en dat kun je verwachten van zo'n broodtrommel muts
 
snap even niet hoe ze kan tanken je zal toch eerst afmoeten rekenen dan komt de pomp toch weer vrij . teminste dat is bij grotere staions wel zo .
Een beetje pompbediende geeft de pomp pas vrij na t afrekenen ja.

Maar ik was dus lekker naar buiten gestoven en had haar ff duidelijk gemaakt dat zoiets dus NIET de bedoeling is. (Met woorden uiteraard)
 
Laatst bewerkt:
FF een ergernis van me af schrijven....
Tja, zet je motor iets verder van de pomp af, dan kan iemand er minder makkelijk naast gaan staan. of loop na het tanken met je motor richting kassa en zet hem daar neer.

Niet dat dit voorval aan jou ligt hoor, kan me de ergernis goed voorstellen.
Voorkomen is beter dan..........................
 
Laatst bewerkt:
Tja, zet je motor iets verder van de pomp af, dan kan iemand er minder makkelijk naast gaan staan. of loop na het tanken met je motor richting kassa en zet hem daar neer.

Niet dat dit voorval aan jou ligt hoor, kan me de ergernis goed voorstellen.
Voorkomen is beter dan..........................
Mwa...das dan ook nog wel het type waat je motor ff verzet B|
 
snap even niet hoe ze kan tanken je zal toch eerst afmoeten rekenen dan komt de pomp toch weer vrij . teminste dat is bij grotere staions wel zo .

Misschien bij de hele grote stations, maar bij de stations waar ik tank kan de volgende al tanken terwijl de eerste nog moet betalen.
 
Gewoon na het betalen opstappen en je been met een ferme zwaai over het zadel gooien, knots zo de laars met de towslider tegen dat blik aan. En dan heel verbaasd roepen he staat hier een auto helemaal niet gezien :+
 
Gewoon de slang pakken... ff boven de auto hangen en een litertje benzine over de auto laten lopen... :)
 
op het moment dat je de slang terughangt, maakt die pomp toch een schakeling zodat die ook daadwerkelijk stopt.....

ff met je hand die 'schakelaar' indrukken zodat die koekblikker ook klaar is met tanken....
 
Yep gewoon een andere slang pakken, natuurlijk over haar auto heen (door de ramen over de stoelen is leuker) en dan verbaast roepen, verhip hij zit nog vol genoeg. Slang terug plaatsen en verder rijden... :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan