Moet je ook es proberen

Dan nog een brandend lucifertje erbij en het feest is helemaal compleet })
full
 
bij hun gauw de slang eruit halen en terug hangen... of diesel in de benzine gooien...

als ik zie dat er een auto achter me staat dan duuw ik em altijd ff 5 meter naar voren zodat hij alvast kan tanken zodra ik betaald heb.

tenzij ze t idd uitlokken..
 
Gewoon neersteken dat mens, schijnt toch een rage te zijn :+

Neh, ff zonder gekheid. Mensen hebben geen respect meer voor andermans spul. Ze houden alleen hun eigen doel voor ogen. Zo snel mogelijk tanken zonder na te denken...
 
Whaaahaha... Ik lach me rot om jullie reacties :+ (ben het er daar wel mee eens overigens)

Ik zou het wel eens willen zien _O-
 
Laatst bewerkt:
Waar zijn de lieveheersbeestjes nou, sjonge wat een geweld hier.

Maar idd ik zou haar aanspreken en erg duidelijk maken dat ze van mijn spullen dienen af te blijven.

Verder zou ik, zoals eerder genoemd, even de pomp uitzetten door de haak in te drukken.

Kan zij eerst afrekenen voor de verder kan tanken, goeie oplossing, kan ze volgende keer beter gewoon even wachten.

Hierbij beloof ik plechtig dat als ze mij dit flikken ik voor die oplossing ga, als we dit allemaal doen laten ze het wel voortaan.

Groet # :? :9
 
Wat 'n domme doos! Bij sommige mensen zou je je handen zachtjes om de nek willen leggen.... en dan hard in je vuistjes knijpen.
 
Hetzelfde terug doen.. motor naar de andere kant lopen, en met de slang over haar auto heen :9
 
[heel verhaal]
K bedoel, moet je es doen, gewoon bij een pomp rechts van een auto staan, gewoon beide deuren open gooien, slang van de pomp er doorheen en vrolijk kijkend gaan tanken, moet je ook es proberen

_O- _O- _O- _O- _O- _O- :}
Ik zie het al helemaal voor me.......met dito gezicht van bestuurster.....
Ik zou echt omrollen van het lachen. :Y

Maar inderdaad, knap asociaal van die vrouw. |(En dat ze het niet snapte wat je bedoelde.....was ze blondT?
 
Laatst bewerkt:
Whahaha... Ik had denk eerst versteld van stommiteit gestaan, dan had ik gevraagd of ik misschien in de weg stond, en mocht ik hoge nood hebben ECHT tegen die auto aan gaan zeiken onder het mom van had je die pisbak maar een pomp verder moeten zetten.
 
Volgens mij vond ze je leuk! _O-
:^ ze wilde er op deze wijze voor zorgen, dat je niet weg kon, als dat geen echte liefde is O-)...


even serieus: gewoon weer een voorbeeld van de algehele staat van egoisme in dit geweldige land *O* -O-
 
Laatst bewerkt:
als 't tankstation vol is dan kijk ik altijd wat de benzineauto is. Als de persoon dan gaat tanken, pak ik een slang, douw ik zo die tank van die auto in, paar keer zuigen aan de slang, en hoppaaaaa gratis bezine pour moi.
vinden ze ook niet leuk, maar ik ben toch sneller
 
Terug
Bovenaan Onderaan