moet je zien ! Piper-uitlaat op een 350f ?

triaatje

MF veteraan
7 nov 2002
7.172
0
oosten des lands....
Kan dat ? Hij komt van een CB 400 SS, maar het ziet er wel erreg vout uit...

full


Kan deze overigens op een 350 ?

Tria
 
Waarom niet tria, voor zover ik weet is de kop qua maatvoering hetzelfde als van de 400, volgens mij heb ik al een 350 met een 400 uitlaat zien rijden. Hoewel ik de 4-4 toch wel het mooiste vind. Zoals je weet ga ik zelf nog een 4-2 maken.
 
Heb je gelijk in vuurtje, maar om er nou zoveel heisa om te gaan maken voor een 4 in 4. Ik loop wel eenfiets met een 4 in 4 tegen het lijf een keertje en dan ben ik spekkoper. Jammer dat ik die 350f van 199 niet op tijd heb gezien. Rene van Maanen is er nu mee vandoor...jammer. Maar dit staat ook wel vout denk ik.

PLUS ; mijn huidige bochten zijn niet meer het je van het ; heb nog een stel er liggen dat regelrecht richting Kliko kan en de andere set is wel beter, maar ook daar ontkom ik er niet aan om ze toch te laten verchromen denk ik. De bochten van dit ding zijn sws al de moeite waard en dan heb ik nog een extra demper over...

tria
 
Ikke niet, RVS, maar Tria wel, misschien :)
Tja, tis dat we het niet meer hadden liggen op voorraad, anders hadden we een RVS-uitlaat in elkaar geflanst, maar zo erg is het ook weer niet....
Ik heb een magische blauwe spuitbus, daar behandel ik de uitlaat mee..........
Nee, ik ga niet verklappen hoe dat spul heet...... :X :X :X ......... O-) ....
 
hoe heet dat spul (hahaaa) ?

Magic blue ?
Ik wil niet veel verklappen, want volgens TELLSELL is het zogoedals uitverkocht omdat er een RUN op is en nergens te verkrijgen is dan alleen maar bij hun :X

Op zondag 27 juli 2003 12:45 schreef jkoehorst het volgende:
Zit daar nog demping in of is het gewoon een echo-pijp :? Arme buren :P .

Bedoel je mijn uitlaat? of die helemaal bovenaan staat.......
 
En waar/hoe gebruik je het ? Is het om glans te krijgen of voor bescherming ??

Zeg nou gewoon ff wat het is...help je meer mensen mee en is wel zo socio...


ps ben nu aan het bieden op die piper...de klootzak heeft een bod gedaan wat eigenlijk mijn budget te boven gaat...120 euro....lulhannes
 
En waar/hoe gebruik je het ? Is het om glans te krijgen of voor bescherming ??

Zeg nou gewoon ff wat het is...help je meer mensen mee en is wel zo socio...


ps ben nu aan het bieden op die piper...de klootzak heeft een bod gedaan wat eigenlijk mijn budget te boven gaat...120 euro....lulhannes
Triaatje, je kent mijn uitlaat toch wel................. :) ..........
 
geloof er geen snars van...roest ermee afhalen ? Moet toch beter gaan met brillo of zo ?
Triaatje, je bent in de wolken nu je de piper hebt.... :} ....

Ik heb een stalen(geen RVS) uitlaat, die ik inspuit met WD40 tegen de roest-aanval, totdat ik hem heb gespoten met hitte-bestendige verf(als ik dat nog doe)........ :)
 
Triaatje, je bent in de wolken nu je de piper hebt.... :} ....

Ik heb een stalen(geen RVS) uitlaat, die ik inspuit met WD40 tegen de roest-aanval, totdat ik hem heb gespoten met hitte-bestendige verf(als ik dat nog doe)........ :)

Elke keer afgewerkte olie en je hebt in no time een mooie carbon laag erover, roest nooit meer :)
 
Elke keer afgewerkte olie en je hebt in no time een mooie carbon laag erover, roest nooit meer :)
Bij onze spuiter hebben ze zo'n dompel-bak voor bus-chassis etc......ik denk dat ik daar gewoon de complete motor in dump..... :X .............. :) :)

Nee, vandaag even naar de verfwinkel, en verf halen........maar als het weer zo blijft, stel ik dat nog wel even uit.......
ook maar meteen uitlaatpakkingen gehaald |( .....
 
Laatst bewerkt:
'It's the inside that counts...'..

En wat doe je met de binnenkant ? Is er iets om van binnenuit roesten te voorkomen/tegen te gaan ? WD40 aan de binnenkant lijkt me een leuk effect geven, maar ietswat risky...
 
'It's the inside that counts...'..

En wat doe je met de binnenkant ? Is er iets om van binnenuit roesten te voorkomen/tegen te gaan ? WD40 aan de binnenkant lijkt me een leuk effect geven, maar ietswat risky...
Roest komt, volgens mij, niet vanuit de binnenkant van de uitlaat............
 
Roest komt, volgens mij, niet vanuit de binnenkant van de uitlaat............

Jawel hoor! Condens in je pijp.... Waarom denk je dat die dingen een afwateringsgaatje hebben onderaan?

Overigens: 't was niet René, maar Menno die die 350 van Marktplaats had hgehaald... Maar dat terzijde ;)
 
Jawel hoor! Condens in je pijp.... Waarom denk je dat die dingen een afwateringsgaatje hebben onderaan?

Overigens: 't was niet René, maar Menno die die 350 van Marktplaats had hgehaald... Maar dat terzijde ;)
dat wordt dus een gaat erbij boren. |( ..... ;) ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan