Moet Jurgen vd G niet eens stoppen????

Moet Jurgen stoppen?

  • Nee, hij kan nog wel ergens kampioen worden!

    Stemmen: 26 37,1%
  • Ja, dat word nix meer!

    Stemmen: 26 37,1%
  • Hij moet samen met zn broer nieuw talent helpen!!

    Stemmen: 18 25,7%

  • Totaal aantal stemmers
    70
Ik denk dat je feiten en je persoonlijke indruk van hem (emoties) gescheiden moet houden:
feit:
Top 3 is een zeer goed resultaat, als hij zou moeten stoppen zouden er dat 10-20 anderen eerst moeten doen.
emotie:
Het is een "kankerende" arrogante klootzak die eindelijk eens de hand in eigen boezem moet steken ipv altijd maar de reden voor falen bij anderen te zoeken
DANK U :X
 
En net zoals Mavtri het al voorspelde ontaard dit topic in de zoveelste pro/anti Jurgen discussie die nergens toe leid.

[me]edraket gaat zich daarom ditmaal wijselijk niet in de discussie mengen.[/me]
Waarom hebben we in Nederland niet n raceteam die nieuw talent opleid en begeleid net als in spanje bijv? daar schudden ze steeds maar nieuwe mannen uit hun mauw( pedrosa, barbera enz...en jurgen en patrick zouden daar nog meer voor de nederlandse motorsport kunnen doen dan ze nu al gedaan hebben!!!
en ja ik weet dat t deecee raceteam zoiets al doet, maar die jongens zijn bijna allemaal al 20+ op n paar na
 
Waarom hebben we in Nederland niet n raceteam die nieuw talent opleid en begeleid net als in spanje bijv?

eurosign-big.gif
 
[
! maar weet wel dat arie en barry op de r6 van jurgen t n stuk beter zouden doen door t verschil van vechtlust :+

Hahaha!
Denk dat Jurgen op een volkomen standaard R6 nog meedoet voor de titel in het
ONK.
Verschil tussen nationaal en wereldniveau is veel te groot. En Jurgen presteert
op wereldniveau, anders wordt je geen 2x derde in een WK. En zeker niet in
zo'n sterkbezette klasse!
 
:^

Denk nog even aan de prestaties van Veneman op de honda v-twin en vergelijk die eens met de prestaties van JvdG op exact zo'n machine...


We hebben best wat mensen die aan internationaal racen kunnen gaan snuffelen maar helaas ontbreekt daarvoor de pecunia. Al jaren.
 
ho ik wil niet zeggen dat Jurgen niet kan rijden .
hij houd het dan ook al lang vol.
maar hij moet eens zijn nioet zo zeuren als het niet meer lukt ligt het nooit aan hem maar altijd aan een ander en dat is wat mij zo stoort aan Jurgen.
We zullen volgend jaar zien wat Veneman doet in de WK ss600
want ja hij gaat WK rijden en van wie ik dit gehoord heb ,natuurlijk van hemzelf
 
Jurgen moet doorgaan.
Desnoods op een petronas in het sbk *D ,lijk mij geen verkeerde combinatie.

Wat betreft talent in Nederland.De opkomende jonge talentrijke puppies gaan hun vertier in het buitenland zoeken i.p.v alleen Assen rijden,zoals Danny de Boer en hopelijk ook Ronald te Braake.(EK-Juniorstock :} )
Venemam rijd hard,maar niet hard genoeg..zo simpel is dat.
Anders had hij toch al lang voor Ten Kate gereden ;)
 
Jurgen moet doorgaan.
Desnoods op een petronas in het sbk *D ,lijk mij geen verkeerde combinatie.

Wat betreft talent in Nederland.De opkomende jonge talentrijke puppies gaan hun vertier in het buitenland zoeken i.p.v alleen Assen rijden,zoals Danny de Boer en hopelijk ook Ronald te Braake.(EK-Juniorstock :} )
Venemam rijd hard,maar niet hard genoeg..zo simpel is dat.
Anders had hij toch al lang voor Ten Kate gereden ;)
ja maar de verstand houding tussen ten kate en veneman is niet zo goed vandaar.........
 
Hij heeft kennelijk iets met de gasten van down under.....maar dat hebben meer nederlandse teams......heeft molenaar niet ooit eens ene Bayliss in de 250cc met een wildcard op Philip Island laten rijden ?????
 
Zoals overal over heb ik ook hier mijn mening over :)

Is er nergens bij de poll een optie: Jurgen moet zeker doorgaan, maar moet eens stoppen met zeiken?

Daar zou ik namelijk voor gestemd hebben.
 
die gerrit ten kate heeft volgens mij in de nederlandse racerij meer vijanden dan vrienden hoe komt dat toch?
Daar begint het wel steeds meer op te lijken....

Moet je je eens voorstellen wat er zou gebeuren met de Nederlandse motorsport als JvdG wereldkampioen wordt op een motor van het TK-team....met daarnaast nog mooie prestaties en podiumplekken voor teammaat Veneman...
Het resultaat zou veel positieve media-aandacht zijn, potentiele sponsors dringen om voorrang, het ONK bloeit opvanwege de toestroom van jonge coureurs. Talent wordt middels goede begeleiding klaargestoomd voor de hogere internationale raceklassen en in 2009 wordt Ronald ter Braake de eerste nederlandse wereldkampioen MotoGP. :+

Beetje zwaar aangezet natuurlijk, maar dit soort effecten kwamen wel los bij de successen van de grote drie en bijvoorbeeld Streuer, Spaan en Zeelenberg....
 
Daar begint het wel steeds meer op te lijken....

Moet je je eens voorstellen wat er zou gebeuren met de Nederlandse motorsport als JvdG wereldkampioen wordt op een motor van het TK-team....met daarnaast nog mooie prestaties en podiumplekken voor teammaat Veneman...
Het resultaat zou veel positieve media-aandacht zijn, potentiele sponsors dringen om voorrang, het ONK bloeit opvanwege de toestroom van jonge coureurs. Talent wordt middels goede begeleiding klaargestoomd voor de hogere internationale raceklassen en in 2009 wordt Ronald ter Braake de eerste nederlandse wereldkampioen MotoGP. :+

Beetje zwaar aangezet natuurlijk, maar dit soort effecten kwamen wel los bij de successen van de grote drie en bijvoorbeeld Streuer, Spaan en Zeelenberg....
Juist :)

Wil Hartog trok onbewust Jack en Boet mee.
Wilco Zeelenberg deed dit met de gebroeders van de Goorbergh.
Maar wat ik wel zeker weet dat je met veel talent er nog lang niet bent,helaas.

Er moet gewoon een goede trekker zijn voor talenten,en niet alleen financieel.

Raymond schouten het nieuwste talent :? op125cc gebied,laat mij niet lachen.
 
ja maar raymond moet wel een kans krijgen eerst de circuits leren kennen
en volgend jaar moeten we dan verder kijken maar hij kwalificeert zich toch wel elke keer.
en dan was het uitgangspunt van dit jaar en races uitrijden.
maar zoals op racesport werdt gezegd we hebben hier geen genoeg circuits om het te leren alleen assen is niet goed genoeg dus moeten er meer circuits komen of ook onk in het buitenland organiseren met een circuit in je land kom je gewoon niet ver.
 
ja maar raymond moet wel een kans krijgen eerst de circuits leren kennen
en volgend jaar moeten we dan verder kijken maar hij kwalificeert zich toch wel elke keer.
en dan was het uitgangspunt van dit jaar en races uitrijden.
maar zoals op racesport werdt gezegd we hebben hier geen genoeg circuits om het te leren alleen assen is niet goed genoeg dus moeten er meer circuits komen of ook onk in het buitenland organiseren met een circuit in je land kom je gewoon niet ver.
idd, en raymond heeft natuurlijk ook veel langzamer materiaal dan een groot deel van de rest van het veld '( Hij zeikt er ook niet over maar je moet het wel meenemen in de rest v.d beschouwing :)
 
je bent pas de 487e die een topic over jurgen start. weer een schoolvoorbeeld van die kleine poldergeest die er aan gewend is om de kwaliteit die je in huis hebt af te zeiken als het minder gaat dan kan het in ieder geval niet tgenvallen
:Z :Z :Z :Z :Z :Z
:^ ............ Seedorf, Clarence. 8-)

















Zou die daarom geen Nederlandse coureurs in zijn team hebben?
Wel een leuke manier om je als voetballer verdiende centjes op te maken, als je toch al een voetbalstadion hebt laten bouwen, als ontwikkelingswerk.
 
Zo eindelijk n paar normale reacties ;) Ja we zullen wel zien wat t word in 2005, maar als Jurgen op de Petronas komt heeft ie weer materiaal wat t net niet is dus rijd ie weer voor spek en bonen mee met afentoe misschien n uitschieter ertussen.... :( dus vervallen we weer in t gezeur van t materiaal is niet goed genoeg en ben ik weer n boer met kleine poldergeest :+
ps Arie Vos gaat toch ook n poging wagen in t WK ss?
 
Dan rijdt Jurgen WEER voor spek en bonen mee :? Dan doel je op de jaren VOOR de afgelopen twee neem ik aan.............
 
Daar begint het wel steeds meer op te lijken....

Moet je je eens voorstellen wat er zou gebeuren met de Nederlandse motorsport als JvdG wereldkampioen wordt op een motor van het TK-team....met daarnaast nog mooie prestaties en podiumplekken voor teammaat Veneman...
Het resultaat zou veel positieve media-aandacht zijn, potentiele sponsors dringen om voorrang, het ONK bloeit opvanwege de toestroom van jonge coureurs. Talent wordt middels goede begeleiding klaargestoomd voor de hogere internationale raceklassen en in 2009 wordt Ronald ter Braake de eerste nederlandse wereldkampioen MotoGP. :+

Beetje zwaar aangezet natuurlijk, maar dit soort effecten kwamen wel los bij de successen van de grote drie en bijvoorbeeld Streuer, Spaan en Zeelenberg....

:^

Rightley said
 
Dan rijdt Jurgen WEER voor spek en bonen mee :? Dan doel je op de jaren VOOR de afgelopen twee neem ik aan.............
ja bedoel de jaren in de 500cc/motoGP toen ie ook steeds materiaal had wat t jaar ervoor wel goed was maar als Jurgen t kreeg net weer te laat was! 4cilinder honda bridgestone bijv
 
Terug
Bovenaan Onderaan