Moet Jurgen vd G niet eens stoppen????

Moet Jurgen stoppen?

  • Nee, hij kan nog wel ergens kampioen worden!

    Stemmen: 26 37,1%
  • Ja, dat word nix meer!

    Stemmen: 26 37,1%
  • Hij moet samen met zn broer nieuw talent helpen!!

    Stemmen: 18 25,7%

  • Totaal aantal stemmers
    70
In ieder geval gaat Jurgen, als het om motorrijden gaat, hoger in de eindstand komen dan ene GixxieRay op het motorforum...... ;)

Als het om dom lullen en hersenloos blaten gaat laat GixxieRay alle competitie ver achter zich. :z
 
In ieder geval gaat Jurgen, als het om motorrijden gaat, hoger in de eindstand komen dan ene GixxieRay op het motorforum...... ;)

Als het om dom lullen en hersenloos blaten gaat laat GixxieRay alle competitie ver achter zich. :z
kijk ben ik toch nog ergens goed in ;)
maar ach als je als biaggi fan wat over rossi zegt word je gelijk afgebrand en andersom doen ze niet anders :+ ik vind jurgen nix en blijf t ook nix vinden, maar omdat jullie mening boven alle andere verheven is zal ik toch ook maar juichen als ie voorbij komt op z`n 749 in achtervolging op alle ten kate`s en r6en wil tuurlijk niet overkomen als iemand die gewoon zn mening zegt ipv mee te blaten met de rest *D
 
Ben benieuwd of het afbranden van de zaak van z'n pa nog invloed zal hebben op het presteren van junior...
Denk dat ie nu `gebrander` is op n goed resultaat!! is toch onze hoop in bange dagen in ons koude kikkerlandje.....

ps bedoel t niet slecht hoor t woord gebrander!!
 
Ik heb er weinig verstand van, maar zo'n zaak is toch verzekerd tegen brandschade? Dan staat die zaak binnen de kortste keren weer overeind. Jammer van pa's kreidler collectie. Mischien zal het wel ten koste gaan van de voorbereidingen van 2005. Maar ik heb er wel alle vertouwen in dat dat allemaal wel goed gaat komen...
 
Wel hoor, meer 'gebrander ' bestaat niet.

Meer'gebrand op' kan wel.

Bijvoorbeeld in zinsverband: Ik denk dat JvdG nog meer gebrand zal zijn om te laten zien wat hij kan ;)

Gixxieray, je gaat toch wel juichen bij de WSS op Assen?
 
Waarom stoppen? Het is toch eigenlijk bijzonder knap dat vdG zich al zoveel
jaar op wereldniveau weet te handhaven, zeker als Nederlander zonder enorme
zak geld? Zegt ook wel iets over 's man mentaliteit, toch uit minder spul het beste weten te halen! En er zijn dus nog steeds teambazen die hem willen
hebben, dat zegt ook wel iets over zijn rijderscapaciteiten.
Daar verdient ons Jurgen toch wel enig krediet voor?
 
Wel hoor, meer 'gebrander ' bestaat niet.

Meer'gebrand op' kan wel.

Bijvoorbeeld in zinsverband: Ik denk dat JvdG nog meer gebrand zal zijn om te laten zien wat hij kan ;)

Gixxieray, je gaat toch wel juichen bij de WSS op Assen?
Dank u haha weer wat geleerd ;)

Ja natuurlijk juich ik bij de WSS op Assen, maar voor wie........? zal in ieder geval niet voor n duc zijn :+

Wat niet weg neemt dat ik de 749 n schitterende motor vind, maar ik geloof niet dat de berijder de juiste is!
 
Gixxie jij zit de boel lekker te stangen,maar ik weet zeker dat je gaat juichen als Jurgen al de mannen afdroogt op de TT baan ;)

Ik weet zeker dat hij hier nog meer op gebrand zal zijn dan dit jaar ;)

Dus je gaat juichen of blijft zuigen,wat gaat het worden?


kom,kom,kom geef het nou maar toe 0-)
 
Gixxie jij zit de boel lekker te stangen,maar ik weet zeker dat je gaat juichen als Jurgen al de mannen afdroogt op de TT baan ;)

Ik weet zeker dat hij hier nog meer op gebrand zal zijn dan dit jaar ;)

Dus je gaat juichen of blijft zuigen,wat gaat het worden?


kom,kom,kom geef het nou maar toe 0-)
hahahaha ;) de kans dat jurgen iemand afdroogt op de TT-baan is al n paar jaar voorbij(ten kate test op assen) dus sorry zal niet juichen :+
Zal eerder juichen als Haga en Corser die ducati eens verslaan in de SBK haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan