Moet Jurgen vd G niet eens stoppen????

Moet Jurgen stoppen?

  • Nee, hij kan nog wel ergens kampioen worden!

    Stemmen: 26 37,1%
  • Ja, dat word nix meer!

    Stemmen: 26 37,1%
  • Hij moet samen met zn broer nieuw talent helpen!!

    Stemmen: 18 25,7%

  • Totaal aantal stemmers
    70

Ray666

MF veteraan
13 sep 2003
8.992
2
Als ik dit seizoen de supersport van start zag gaan en zat te genieten van de vechtlust en strijd tussen Muggeridge, Parces, Foret, Curtain o.a. zag ik achteraan dat treintje een Hollander rijden, die de mooiste lijnen probeerde te rijden omdat de 600 niet echt iets voor hem was blabla. Om dan na de race weer te klagen over vermogen te kort enz....WORD T NIET EENS TIJD OM TE STOPPEN VOOR DEZE MENEER??????????????
of krijg ik nu weer alle Jurgen die-hards over me heen van tis de enige die we hebben enz..........?
Ik zeg geef Arie Vos n fabrieksmachine, die reed op zn prive kawa Jurgen al bijna voorbij op Assen dit jaar :}
 
ben het met je eens hij heeft veel te veel blabla.
ik ben benieuwd of hij dit jaar weer motorsportman van het jaar wordt
van het blad moto73.
ik denk gewoon dat de standaard lezer niemand anders kent en jurgen dan maar in vullen
terwijl we best ander goeie hebben neem nu Arie Vos of Barry Veneman
die volgend jaar waarschijnlijk in de WK gaat rijden 600.
Raymond Schouten doet het ook niet verkeerd weet zich altijd nog te kwalificeren.dus ben benieuwd dit jaar
 
Jurgen ziet er op de baan misschien niet uit als een vechter, maar daarintegen staat hij wel 3de in de eindstand.
Dat is zeker niet slecht maar met wat meer agressie had er iets meer in gezeten.
Daarbij is Jurgen nog steeds de snelste van Nederland, en wil je deze vervangen dan rijden de nieuwelingen nog meer naar achteren.
Een top 5 rijder in de WK-top is gewoon een van de besten.
 
Jurgen ziet er op de baan misschien niet uit als een vechter, maar daarintegen staat hij wel 3de in de eindstand.
Dat is zeker niet slecht maar met wat meer agressie had er iets meer in gezeten.
Daarbij is Jurgen nog steeds de snelste van Nederland, en wil je deze vervangen dan rijden de nieuwelingen nog meer naar achteren.
Een top 5 rijder in de WK-top is gewoon een van de besten.
Natuurlijk is de 3de plek heel knap, maar je zegt t zelf al "met wat meer aggressie" hij kan niet teren op zn ervaring want die jonge honden duwen m gewoon opzij met wat ellebogen en kuipgevechten!!
en of ie nog steeds de snelste van nederland is betwijfel ik, wil t wel eens zien als barry veneman/arie vos en jurgen alle3 op dezelfde motor rijden!!
 
Als ik dit seizoen de supersport van start zag gaan en zat te genieten van de vechtlust en strijd tussen Muggeridge, Parces, Foret, Curtain o.a. zag ik achteraan dat treintje een Hollander rijden, die de mooiste lijnen probeerde te rijden omdat de 600 niet echt iets voor hem was blabla. Om dan na de race weer te klagen over vermogen te kort enz....WORD T NIET EENS TIJD OM TE STOPPEN VOOR DEZE MENEER??????????????
of krijg ik nu weer alle Jurgen die-hards over me heen van tis de enige die we hebben enz..........?
Ik zeg geef Arie Vos n fabrieksmachine, die reed op zn prive kawa Jurgen al bijna voorbij op Assen dit jaar :}

je bent pas de 487e die een topic over jurgen start. weer een schoolvoorbeeld van die kleine poldergeest die er aan gewend is om de kwaliteit die je in huis hebt af te zeiken als het minder gaat dan kan het in ieder geval niet tgenvallen
:Z :Z :Z :Z :Z :Z
 
Gixxieray zit toch niemand af te zeiken. Hij start gewoon een discusasie op. Daar gaat het toch om op dit forum. Een forum zonder discussie bestaat niet. En wat zijn mening betreft, onderstreep ik die. De supersport 600 is voor JONGE honden. Rijders die geweldig kunnen rijden, maar nog niet 10 jaar ervaring hebben. Deze rijders kunnen nog gevormd worden tot superrijders. Kijk maar eens naar Ten Kate. Die contracteerd over het algemeen toch ook jonge rijders die nog moeten leren. Die jongens zitten nog in een groeiproces. Maw, deze worden steeds beter, zodat een eventuele doorstroom naar superbikes/GP1 mogelijk is. Denk jij nou echt dat V/D Goorberg nog iets leert? Hij wordt er alleen maar ouder op! De jonge honden maken de SS600 tot de klasse met de mooiste gevechten / meeste positiewisselingen per ronde! Heel wat mooier als een GP1 wedstrijd waar de koploper een halve wedstrijd op kop rijdt met nr 2 op 10 sec achterstand.

De Kale :) :) :) :)
 
ik ben benieuwd of hij dit jaar weer motorsportman van het jaar wordt
van het blad moto73.
ik denk gewoon dat de standaard lezer niemand anders kent en jurgen dan maar in vullen
terwijl we best ander goeie hebben neem nu Arie Vos of Barry Veneman
die volgend jaar waarschijnlijk in de WK gaat rijden 600.
Wat de denken van Mark Wilmsen, die voor de zoveelste keer wereldkampioen zijspan cross is geworden.
 
Gixxieray zit toch niemand af te zeiken. Hij start gewoon een discusasie op. Daar gaat het toch om op dit forum. Een forum zonder discussie bestaat niet. En wat zijn mening betreft, onderstreep ik die. De supersport 600 is voor JONGE honden. Rijders die geweldig kunnen rijden, maar nog niet 10 jaar ervaring hebben. Deze rijders kunnen nog gevormd worden tot superrijders. Kijk maar eens naar Ten Kate. Die contracteerd over het algemeen toch ook jonge rijders die nog moeten leren. Die jongens zitten nog in een groeiproces. Maw, deze worden steeds beter, zodat een eventuele doorstroom naar superbikes/GP1 mogelijk is. Denk jij nou echt dat V/D Goorberg nog iets leert? Hij wordt er alleen maar ouder op! De jonge honden maken de SS600 tot de klasse met de mooiste gevechten / meeste positiewisselingen per ronde! Heel wat mooier als een GP1 wedstrijd waar de koploper een halve wedstrijd op kop rijdt met nr 2 op 10 sec achterstand.

De Kale :) :) :) :)
Zo jong is Carl Muggeridge ook niet meer hoor. Die maakt inmiddels ook al meer dan 7-8 jaar deel uit van het WSS circus.
 
Dan is TenKate voor volgend seizoen helemaal van z`n geloof afgestapt met twee dertig plussers.

En laat Vd Goorbergh lekker rond rijden ook als het een keer een seizoen minder ging. (derde in de eindstand en dan gelijk afgezeken worden |( )
 
je bent pas de 487e die een topic over jurgen start. weer een schoolvoorbeeld van die kleine poldergeest die er aan gewend is om de kwaliteit die je in huis hebt af te zeiken als het minder gaat dan kan het in ieder geval niet tgenvallen
:Z :Z :Z :Z :Z :Z

:^

My thoughts exactly
 
Wat de denken van MarkDaniël Wilmsen, die voor de zoveelste keer wereldkampioen zijspan cross is geworden.

;)

Tja, wat over hem te denken? Hij is al heel veel keer WK geweest, maar ondertussen ken je nog steeds zijn voornaam niet!

:+
 
even de statistieken erop naslaan:

De top20 van het afgelopen jaar:

Muggaridge      30
Parkes      22
v.d. Goorbergh      34
Carpentier      31
Lanzi      22
Curtain      38
Foret      31
chambon      39
Neukirchner      21
Fujiwara      29
Corradi      28
Pitt      28
Kellner      32
Lagrive      24
Brookes      21
Iannuzzo      22
Baiocco      20
Bussei      32
Hanson      36
Veneman      27

Dit komt uit op een gemiddelde leeftijd van 28,35 jaar.
Kijken we alleen naar de top 10 dan is de gemiddelde leeftijd zelfs 29,7 jaar.

Hoezo jonge gasten })
 
;)

Tja, wat over hem te denken? Hij is al heel veel keer WK geweest, maar ondertussen ken je nog steeds zijn voornaam niet!

:+
Oeps, stom |( Ik zat even in de oorlog met een kennis van mij, die Marc Wilmsen heet. Maar op zich geeft het wel aan, dat iemand die wereldkampioen is in een minder populaire sport totaal in de schaduw staat bij mindere coureurs in populairdere sporten.
 
Ik zeg geef Arie Vos n fabrieksmachine, die reed op zn prive kawa Jurgen al bijna voorbij op Assen dit jaar :}
met 680cc?? heb ooit eens een ex mille superbike losgehad en daar paste de koppakking van een 750 niet meer op :X
moet wel zeggen dat arie vos enorm goed rijd dit jaar maar alleen assen is niet echt representatief voor een heel wk seizoen (vind ik dan)
Ik vind JvdG wel een goede rijder maar een beetje vers bloed zou geen kwaad kunnen denk ik .
 
je bent pas de 487e die een topic over jurgen start. weer een schoolvoorbeeld van die kleine poldergeest die er aan gewend is om de kwaliteit die je in huis hebt af te zeiken als het minder gaat dan kan het in ieder geval niet tgenvallen
:Z :Z :Z :Z :Z :Z
als t n seizoen minder gaat?????????? 3x op pole in de 500cc en voor de rest???????????????? als er druk op de ketel staat valt ie of heeft ie ineens iets in zn buik!!!!!
neemt niet weg dat ik respect heb voor de man, maar hij zou eens wat kunnen doen met nieuw talent die wel nog n reele kans hebben om iets te bereiken!
en ik heb niet gezegd dat jurgen te oud is, maar wel dat ie als n mietje over t circuit gaat terwijl zn collega`s vechten als jonge honden ook al zijn ze ook geen 20 meer!!
 
als t n seizoen minder gaat?????????? 3x op pole in de 500cc en voor de rest???????????????? als er druk op de ketel staat valt ie of heeft ie ineens iets in zn buik!!!!!
neemt niet weg dat ik respect heb voor de man, maar hij zou eens wat kunnen doen met nieuw talent die wel nog n reele kans hebben om iets te bereiken!
en ik heb niet gezegd dat jurgen te oud is, maar wel dat ie als n mietje over t circuit gaat terwijl zn collega`s vechten als jonge honden ook al zijn ze ook geen 20 meer!!

Ah, we hebben hier te maken met de echte kenner. |(
 
als t n seizoen minder gaat?????????? 3x op pole in de 500cc en voor de rest???????????????? als er druk op de ketel staat valt ie of heeft ie ineens iets in zn buik!!!!!
neemt niet weg dat ik respect heb voor de man, maar hij zou eens wat kunnen doen met nieuw talent die wel nog n reele kans hebben om iets te bereiken!
en ik heb niet gezegd dat jurgen te oud is, maar wel dat ie als n mietje over t circuit gaat terwijl zn collega`s vechten als jonge honden ook al zijn ze ook geen 20 meer!!

ga maar eens bijm achterop dan laat dat mietje jou in je broek schijten........
en den lach ie niet meer maar kun jeje broek schoon maken
 
Het was zover, Jurgen kreeg eindelijk een 4 cilinder Honda. Dat was het jaar dat hij zich moest bewijzen, was het niet dat het ook het jaar was dat de MotoGP ging veranderen van tweetakt naar viertakt. Aangezien de viertakten gewoon sneller zijn kon Jurgen het dus wel vergeten om vooraan mee te doen. TOCH is hij dat jaar de snelste tweetakt rijder geworden, VOOR capirossi. En ook een aantal keren netjes in de top 10 geeindigt. Noem dat maar slecht.
Ook in de supersport vind ik dat jurgen het goed doet. Geef hem een snellere fiets en hij gaat hoor, ik weet het wel zeker.
 
Laatst bewerkt:
Het was zover, Jurgen kreeg eindelijk een 4 cilinder Honda. Dat was het jaar dat hij zich moest bewijzen, was het niet dat het ook het jaar was dat de MotoGP ging veranderen van tweetakt naar viertakt. Aangezien de viertakten gewoon sneller zijn kon Jurgen het dus wel vergeten om vooraan mee te doen. TOCH is hij dat jaar de snelste tweetakt rijder geworden, VOOR capirossi. En ook een aantal keren netjes in de top 10 geindigt. Noem dat maar slecht.
Ook in de supersport vind ik dat jurgen het goed doet. Geef hem een snellere fiets en hij gaat hoor, ik weet het wel zeker.

Kijk dit is nou de kenner 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan