Moeten betalen voor bacarun is belachelijk

Gratis meerijden met 'betaalde' tourtocht.

  • Mag, je betaalt immers wegenbelasting.

    Stemmen: 13 20,6%
  • Mag niet, je moet betalen om mee te rijden.

    Stemmen: 50 79,4%

  • Totaal aantal stemmers
    63
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee Zeemeeuw
Doen we er voor jou speciaal een leuke rit van pakweg 120 kilometer bij, samen met zo'n 500 andere motorrijders. En bij de ontvangst koffie, laten we een leuke band spelen en is de thee ook gratis. En van die button maken we een herinneringspatch en bij de broodjes krijg je ook nog wat te drinken. Nou? Deal or no Deal?

Hmmm, leuke band, gratis thee, 500 vrienden erbij..........hmmm tempting
Maar dan wel als de TS dan 17,50 moet betalen :+

Da's geen slecht idee.

Harley's zijn best zeldzame bikes en een bezienswaardigheid opzich. Verhoogt allleen maar het entertainment gehalte van de tour.

_O- _O- _O- _O- _O- ROTFLMAO _O- _O- _O- _O- _O-
En de extra bezemwagen dan?
 
Leg mij dan maar uit waar m'n logica niet klopt.

Kom, gaan we voor koninginnedag volgend jaar ook entree vragen voor de defilee.
Want beveiliging kost geld, GGD, politie en andere hulpdiensten....en die mensen die in die optochten meedoen moeten ook allemaal betaald worden...

Komt precies op hetzelfde neer.

Als ik daar toevallig rij en ik sluit aan bij de groep....hey, ik hou me aan de verkeersregels en ik betaal wegenbelasting.

Dus volgens mij kunnen ze me niks maken.

Vind niemand anders hier dan die 15,- niet wat belachelijk duur voor 2 broodjes kaas en een badge??


Doe even net alsof ik niet 'those_who_ride_decide' ben, want ik weet dat er ook wel een bias tegen me is waardoor iedereen het hier default niet met me eens is omdat ik niet popi ben.

Maar probeer objectief te zijn.

Ik ga er niet heel veel woorden aan vuil maken, maar wat BEN JIJ EEN ENORME ZEIKERD

koninginnedag in Apeldoorn kost ook gewoon 650.000 euro die door de maatschappij wordt opgehoest en daar profiteer jij ook van.

Dit doel kan niet aankloppen bij de overheid, of ze hebben meer geld nodig dan ze van andere fondsen krijgen.

Dit is een mooi iets om extra geld mee binnen te halen, en daar zitten ze niet op zeikerds zoals jij te wachten.

Doe mee en betaal of hou je mond, steek je kop in je helm en ga lekker gratis rijden.

WANT: van de door jouw verstookte brandstof kunnen ze geen kinderen helpen, van de door jouw betaalde wegenbel;asting kunnen ze geen kinderen helpen, van de door jouw verlseten banden kunnen ze geen kinderen helpen, van de door gekrabbelde tekst kunnen ze geen kinderen helpen.
Als je zo over alles gaat lopen mekkeren zal je nooit meer iets doen in deze wereld, of vind je 1,40 euro ( ja 2,88 gulden) voor een liter brandstof wel normaal? een 2 euro voor een brood(beetje meel, water en zout), ruim 2 euro voor een biertje( koop je toch wel 5 flesjes voor in de supermarkt) bla bla bla bla bla bla :r :r :r :r

Dus betaal doe mee en geniet van de rit en de verhalen van andere motorrijders of blijf je als een of andere scrootch gedragen en gezeur hier.
 
Martell
De Kawasaki ontwerp wedstrijd. Ik kleurde digitaal een ER-6N en het ontwerp met de meeste stemmen won de kawa. Dat was ikke dus. Dit is 'm, ik krijg hem begin Juni.
487652126_5_UD-6.jpeg


Staat hier een verhaaltje over:
https://www.kawasaki.nl/news.asp?Id=340E8BEABBC (LINK)
 
Laatst bewerkt:
Martell
De Kawasaki ontwerp wedstrijd. Ik kleurde digitaal een ER-6N en het ontwerp met de meeste stemmen won de kawa. Dat was ikke dus. Dit is 'm, ik krijg hem begin Juni.
[http://94.100.114.28/487650001-487700000/487652101-487652200/487652126_5_UD-6.jpeg (afbeelding)]

Staat hier een verhaaltje over:
https://www.kawasaki.nl/news.asp?Id=340E8BEABBC (LINK)

ziet er rood/bruin uit, wat is er speciaal aan??? Ven harte in ieder geval, have fun
 
Martell
De Kawasaki ontwerp wedstrijd. Ik kleurde digitaal een ER-6N en het ontwerp met de meeste stemmen won de kawa. Dat was ikke dus. Dit is 'm, ik krijg hem begin Juni.
[http://94.100.114.28/487650001-487700000/487652101-487652200/487652126_5_UD-6.jpeg (afbeelding)]

Staat hier een verhaaltje over:
https://www.kawasaki.nl/news.asp?Id=340E8BEABBC (LINK)


Dus jij was dat :o vond mijn ontwerp toch mooier.... '(

Achja, veel plezier ermee he *O*



@The Screaming Chief: Kan er geen woord aan toevoegen :) precies zoals ik erover denk. Later, wanneer ik een stoere motorrijder ben (hè als ik nou die ontwerpwedstrijd gewonnen had was dat later een stuk dichterbij... :+) ga ik zeker een keer mee doen! :9 Lijkt me echt een super ervaring, zowel voor mij als voor de kinderen! Geweldig initiatief dit *O*
 
I'm with stupid! :)

Ik ga er niet heel veel woorden aan vuil maken, maar wat BEN JIJ EEN ENORME ZEIKERD

koninginnedag in Apeldoorn kost ook gewoon 650.000 euro die door de maatschappij wordt opgehoest en daar profiteer jij ook van.

Dit doel kan niet aankloppen bij de overheid, of ze hebben meer geld nodig dan ze van andere fondsen krijgen.

Dit is een mooi iets om extra geld mee binnen te halen, en daar zitten ze niet op zeikerds zoals jij te wachten.

Doe mee en betaal of hou je mond, steek je kop in je helm en ga lekker gratis rijden.

WANT: van de door jouw verstookte brandstof kunnen ze geen kinderen helpen, van de door jouw betaalde wegenbel;asting kunnen ze geen kinderen helpen, van de door jouw verlseten banden kunnen ze geen kinderen helpen, van de door gekrabbelde tekst kunnen ze geen kinderen helpen.
Als je zo over alles gaat lopen mekkeren zal je nooit meer iets doen in deze wereld, of vind je 1,40 euro ( ja 2,88 gulden) voor een liter brandstof wel normaal? een 2 euro voor een brood(beetje meel, water en zout), ruim 2 euro voor een biertje( koop je toch wel 5 flesjes voor in de supermarkt) bla bla bla bla bla bla :r :r :r :r

Dus betaal doe mee en geniet van de rit en de verhalen van andere motorrijders of blijf je als een of andere scrootch gedragen en gezeur hier.
 
Laatst bewerkt:
Om te voorkomen dat het topic eindigt in een flame war maar een slotje erop. Positieve van dit topic is dat de bacarun iig weer wat aandacht heeft gekregen :)


slotje :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan