Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De voordelen van een 600,met meer power.
De 750 zetten wel de snelste tijden neer in de Masterbike 2 jaar geleden.
De Gixxer 750 is de beste fiets ooit gebouwd,en dat gaat ook deze generatie weer bewijzen.
Let maar op de testen die nog moeten gaan komen.
Aan de éne kant denk ik:Ja,er moeten meer 750's komen.
Aan de andere kant denk ik:Laat Suzuki nou maar lekker doorgaan in zijn ééntje(van de grote merken) in de 750CC klasse.(ik tel dus effe MV niet mee,omdat ie niet bij de grote merken hoort qua verkoop)
Ik vindt dat zo iets traditiegetrouws alleen door Suzuki voorgezet hoort te worden.
Anders is het net zoals een Honda in Kawasakigroen uitvoeren.
Op zondag 25 januari 2004 12:12 schreef Agostini het volgende:
...Anders is het net zoals een Honda in Kawasakigroen uitvoeren.
Ach, het gebruikelijke gezwam van iemand die niet voorbij z'n eigen merk kan kijken.Aan de éne kant denk ik:Ja,er moeten meer 750's komen.
Aan de andere kant denk ik:Laat Suzuki nou maar lekker doorgaan in zijn ééntje(van de grote merken) in de 750CC klasse.(ik tel dus effe MV niet mee,omdat ie niet bij de grote merken hoort qua verkoop)
Ik vindt dat zo iets traditiegetrouws alleen door Suzuki voorgezet hoort te worden.
Anders is het net zoals een Honda in Kawasakigroen uitvoeren.
Op zondag 25 januari 2004 16:53 schreef JochenVC het volgende:Het klinkt precies alsof ge wil zeggen dat Honda geen traditie heeft in 750s maar dat zal wel niet zeker
Nee,idd heeft Honda geen traditie in het maken van 750cc supersports,dat er meerdere merken 750cc's hebben gemaakt betekent niet dat de traditie nu wordt voortgezet.
Suzuki doet dit wel als enigste met MV Augusta.
En dus is de 600 géén 750.De 750 supersport klasse is door de jaren opgevolgd door de 600 mijn gedacht.Enkel Suzuki is OOK de 750 sportief blijven verkopen en daar geef ik ze ook krediet voor ...
Bedankt!
Ik vindt het van orginaliteit getuigen dat ze van de grote ss-merken,het lef hebben om met de 750cc door te gaan.Wat wil je daar nou mee zeggen???
Ach, het gebruikelijke gezwam van iemand die niet voorbij z'n eigen merk kan kijken.
Volg je hart zou ik zeggenbegin bijna te balen dat ik de GSX-R750 zo'n gave bike vind
Zullen we het dan ook maar traditie noemen dat Suzuki de meest "hardcore" racer voor de openbare weg maakt.Op zondag 25 januari 2004 17:39 schreef koekum het volgende:(zullen we het ook maar een traditie noemen dat Honda de MotoGP wint )
begin bijna te balen dat ik de GSX-R750 zo'n gave bike vind
Dat is jouw mening die dus niet iedereen deelt.Op zondag 25 januari 2004 18:00 schreef Agostini het volgende:
Aleen de 750CC's horen bij Suzuki,dat wil ik niet anders zien.
Dat doe ik al (ik zij gave, niet gaafste . Misschien later als het huidige model is afgezakt naar de sport/tour-kant van de markt )Volg je hart zou ik zeggen
Kan ik mee leven als je op het 750 segment doeltOp zondag 25 januari 2004 18:05 schreef Agostini het volgende:Zullen we het dan ook maar traditie noemen dat Suzuki de meest "hardcore" racer voor de openbare weg maakt.
Slechts enkele commentaren:Kan ik mee leven als je op het 750 segment doelt