Snellere rondetijden neerzetten.Wat kan een 750 zoveel beter dan een moderen 600 of 1000?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Snellere rondetijden neerzetten.Wat kan een 750 zoveel beter dan een moderen 600 of 1000?
Op zondag 25 januari 2004 18:00 schreef Agostini het volgende:Zeker wel!
Aleen de 750CC's horen bij Suzuki,dat wil ik niet anders zien.Print het uit, 1 letter per pagina, en hang het op in je kamer, dan is het zeker waar.
Maar niet buitenkomen want je zou wel eens de realiteit kunnen zien.
Jochen
Erg mooi commentaar,maar het gaat me puur om het feit dat de andere merken de 750 hebben laten barsten cq laten vallen als een baksteen.Op zondag 25 januari 2004 18:00 schreef Agostini het volgende:Zeker wel!
Aleen de 750CC's horen bij Suzuki,dat wil ik niet anders zien.Print het uit, 1 letter per pagina, en hang het op in je kamer, dan is het zeker waar.
Maar niet buitenkomen want je zou wel eens de realiteit kunnen zien.
(Afbeelding)
Jochen
Neemt overigens niet weg dat ik de 750's van de andere merken topfietsen vindt en nog supermooi ook.
Suzuki is met de GSX-R750 begonnen,en heeft hem tot op heden nooit laten vallen.
(heb je het zo wel eens gezien?)
Erg mooi commentaar,maar het gaat me puur om het feit dat de andere merken de 750 hebben laten barsten cq laten vallen als een baksteen.
Neemt overigens niet weg dat ik de 750's van de andere merken topfietsen vindt en nog supermooi ook.
Suzuki is met de GSX-R750 begonnen,en heeft hem tot op heden nooit laten vallen.
(heb je het zo wel eens gezien?)
Oké,pak "Van Dale" er effe bij zou ik zeggen!Op zondag 01 februari 2004 14:31 schreef JochenVC het volgende:De traditie die ze hebben kan je zo snel niet veranderen, en als je dat ontkent word ik lastig
Nog wat info.
Honda had de VF750 voor de GSX-R, en bracht de RC30 tegelijkertijd uit met de GSX-R.
RC30 was echter bijna dubbel zo duur (omdat hij technisch meer vooruitstrevend was , de enige echte racer voor de straat) waardoor er veel minder van verkocht werden.
Stomstomstomstom Hoe konden we die nu vergeten!ducati
Van Yamaha kan ik het wel begrijpen hoor, het klinkt toch van geen kant: Yamaha R7,5Op donderdag 29 januari 2004 10:37 schreef Agostini het volgende:
Maar ik zie het zo:De andere merken hebben het 750-segment gruwelijk laten vallen en dat vind ik niet tof
Van Yamaha kan ik het wel begrijpen hoor, het klinkt toch van geen kant: Yamaha R7,5
Post van Tarwetijger in topic 'R1 , R6 , R7...? huh R7?'R6 en R1 klopt toch ook niet? Als je niet beter zou weten zou je denken aan 100 en 600cc niet aan 1000
Op zondag 01 februari 2004 15:04 schreef Agostini het volgende:Aangezien de andere merken al gestopt zijn,kan er dus geen sprake zijn van een traditie.
Men spreekt bij de andere grote merken meer van een geschiedenis met 750CC supersports.(mooie en goeie supersport,laten we daarover geen misverstanden krijgen)
Technologisch gezien : legendarische V4, single sided swingarm, racekont, ...Tja,zo kan je het ook bekijken.
In "Performance Bikes" werd de motor beschreven als een "technisch hoogstaand showmodel" wat in productie is gegaan.
Neemt niet weg dat het een zeer mooie en speciale motor is,ik kan je dus niet anders dan gelijk in geven.
Maar waarom was het eigenlijk de enigste echte racer voor op straat?
Ik denk dat de andere merken de 750s gewoon door de 600 vervangen hebben, de cilinderinhoud is gewijzigd maar karakter en prestaties blijven dezelfde.Kijk,ik vindt dat alle merken een zeer groot publiek hebben laten barsten.
Hadden ze allemaal nog 750's gemaakt,dan had ik mijn hand ervoor in het vuur durven steken dat er een héél groot publiek nu nog 750CC had gereden.(als compromis tussen straatracer en circuitracer)