Moeten wheelies kunnen?

Wheelies... waarom niet? Omdat een zielige door de melkboer gepeste huisvader er van slag raakt als hij in zijn Nissan Micra ingehaald wordt door een slechts van een wiel gebruik makende motorfiets?

Ik noem dan voertuig beheersing, een gedegen voertuig beheersing kan je leven redden. Ken uw motorfiets, het kan uw leven redden.

( waag het niet om met een spellings controler te komen bij een dyslectisch persoon! :( )
 
Ik vind ook dat wheelies moeten kunnen.
Jammer genoeg maak ik nog van die kneuzenwheelies, maar daar wordt aan gewerkt.
 
Ik heb er ook geen problemen mee, neem aan dat de bestuurder die het kan (ik nie ;( ) zelf wel weet wanneer het wel en niet kan. :)

Het ziet er iig erg :9~ en :} en :9 en 8-) uit.
 
ik maak ook alleen nog maar hupjes ;) Maar je moet ergens beginnen. Lees ff mijn onderschrift })

Van dat soort teksten heb ik er al een groot aantal gelezen. In theorie is het makkelijk, in de praktijk valt het wat tegen (niet voor de mensen die het kunnen uiteraard ;) )
 
Prachtig zo'n onderwerp als dit op een
MOTOR-FORUM!!! 8-)

Beetje vragen naar de bekende weg he? :P

Vraag het eens op :
dakpanbeschilderendevrouwenmetbaarmoederverzakking-forum.nl

:P
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 02 maart 2002 21:59 schreef twisted Paul het volgende:
Prachtig zo'n onderwerp als dit op een
MOTOR-FORUM!!! 8-)

Beetje vragen naar de bekende weg he? :P

Vraag het eens op :
dakpanbeschilderendevrouwenmetbaarmoederverzakking-forum.nl
:P

Link? werkt niet :(
 
Laatst bewerkt:
Ik vind wielies pragtig en doe het zo vaak mocheleik.

Ik sgreef dit in mein goeiste nederlants en dat zech ik nu voor de driede keer. Snappie!

K*t, spellingcontrôle doet het weer niet ;) ;) ;)
 
Ik vindt het totaal onverantwoord rijgedrag, en absoluut onnodig.

Hiertegen zo men veel strenger op moeten treden.
b.v. inbeslagname motorfiets.

Helaas gebeurt dit niet.

Maar ik hoop dat er binnenkort toch over gesproken wordt in de kamer.

Ik heb inmiddels al een e-mail gestuurd aan 3VO en ze gewezen op dit Forum en dit Topic.

En dat ze jullie stelletje associale achterwiel rijders, met alle mogelijke middelen proberen te achter halen.
 
Ik vindt het totaal onverantwoord rijgedrag, en absoluut onnodig.

Hiertegen zo men veel strenger op moeten treden.
b.v. inbeslagname motorfiets.

Helaas gebeurt dit niet.

Maar ik hoop dat er binnenkort toch over gesproken wordt in de kamer.

Ik heb inmiddels al een e-mail gestuurd aan 3VO en ze gewezen op dit Forum en dit Topic.

En dat ze jullie stelletje associale achterwiel rijders, met alle mogelijke middelen proberen te achter halen.

Dus jij bent het iedere keer... :+

Maar ff serieus, gelul toch? :? ;)

[edit]Laat maar weet het antwoord al, je hebt niet voor niks die vingers in je neus.[/edit]
 
Als nederlander ben je er toch trots op als je zuinig bent, waarom zou je dan twee banden verslijten als het ook met 1 kan???????
 
'( Ik hoop niet dat we nu elke week zo'n wheelie afzeik topic krijgen.

Maar goed, iedereen die ouder is dan brommer leeftijd zou moeten kunnen inschatten wanneer het kan. En dat geldt ook voor alle andere rare dingen die je met je brommer kan doen. En dat zijn er nogal wat.

Maar waarom raakte die automobilist zo over de zeik? Zat je hem in de weg, of mocht ie er weer niet op van z'n vrouw?
 
Waarschijnlijk om dat ik hem met dik 140 op een wheel inhaalde. 8-)
En hij zo als gewoonlijk zat te slapen :z en mij dus nooit heeft zien aankomen.
Tja dan schrikken ze.
Denk wel dat deze meneer voortaan wat vaker in de spiegel van de auto kijkt })
Crawl
 
Laatst bewerkt:
Ach, ik maak ook weleens automobilisten mee die hun duimpje omhoog steken. Iedereen moet maar vinden wat hij vindt. Zolang ik anderen niet in gevaar breng, en mijzelf zo min mogelijk vind ik het allemaal prima.

Wheelies: yes dus!!
 
Van mij mogen wheelies best worden ingevoerd op het examen, als bijzondere verrichting. Pas als je dat kan heb je je motor pas onder controle... :)
 
Ik maak wheelies als het veilig is voor mezelf, alleen heb ik soms last van ontoerekeningsvatbaar.

(dus maar niet teveel waarde hechten aan mijn antwoord)

yam-r1-99-bikepics-03312.jpg

yam-r1-99-bikepics-09262.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan