Moffen zijn een godsgeschenk

en maar liegen })

images
 
Met alle respect.........maar rijd jij dan ook met die ouwe fietsen bij koude temperaturen rond?
Ik zie ze namelijk niet rijden in de wintermaanden.
Veels te koud voor plezierritjes.
Dus volgens mij heb jij helemaal geen stuurmoffen nodig kerel.
Lekker rondrijden met zomerse temperaturen en pekelvrije wegen.
Zal je oude motorfiets(en) een stuk beter bevallen.

Beste Dylonpilot,

Bedankt voor het respect en ja ik rijd daar zo veel mogelijk het hele jaar mee rond.
Er zijn in de winter prachtige dagen om te toeren, ik vermijd alleen natte pekelwegen.
Als de wegen droog zijn heb je van pekel weinig last.

En er zijn genoeg mensen die veel rijden op klassieke motoren hoor, maar waarschijnlijk buiten jouw motorvrienden kring.
Hier nog 1..

Beetje rare reactie van dylanpilot..
 
Handkappen van melkverpakkingen en vuilnisbakken heb ik ook al veel gezien :) Vooral op ADVrider zijn ze met zelfgemaakte accessoires veel bezig :)
Ik dacht dat ik er daar eentje heb gezien gemaakt van een veegblik :')

Anyway ik beleef er veel plezier aan, lekker warme handjes bij aankomst, en dan hoef ik in de regen mijn handschoenen ook niet uit te knijpen of op de verwarming leggen :)
 
Graag gedaan, omdat je het zo waardeert krijg je ook nog een gratis verdienmodel erbij.
Van 1 Duitser kun je zo 6 moffen maken. ;)


Maar dat is dan weer niet verstandig om dat op een openbaar forum te zetten, vanaf nu Word je door de overheid in de gaten gehouden ;) :}
 
Is er ook nog een accessoire waarmee het hoofd bedekt wordt?

Ideaal voor mijn schoonmoeder.
 
Voor de mensen die niet op de link willen klikken :')
[afbeelding]

_O- _O- _O- _O-

Lachen..
Heeft Roy Donders zich nu hier ook al mee bemoeid... ?

Maar zonder gekheid: in Frankrijk en Italie zie je veel scooters met moffen en een rokje.
Vorige week nog in Lille, toch vlakbij en zelfde weertype als NL:
Bij het TGV station aldaar staan er zo 20 op de motorparking (gratis! parkeren)...
Lijkt me best functioneel en praktisch.
Als de files hier erger worden, en de koude winters blijven achterwege, dan komt dat wellicht vanzelf hier ook.

ik heb bv al eens van die moffen overwogen. in combi met handvatverwarming lijkt me dat best praktisch.
 
Echt... Ze hebben dat hoofd van die vrouw er zo op geplakt. Ziet er echt heel nep uit zo.
Zag trouwens de advertentie met deze bewuste foto op een reclame Louis voorbij komen.
 
Maar dat is dan weer niet verstandig om dat op een openbaar forum te zetten, vanaf nu Word je door de overheid in de gaten gehouden ;) :}
De overheid houdt onder-de-hand sowieso alles in de gaten!
Een opmerking over moslims of een pleit voor een 'echte Zwarte Piet' is een garantie op succes!

Cultuur van allochtonen/ buitenlanders/ gastarbeiders....(oh nee, mag allemaal niet meer) moeten we accepteren. Onze eigen gewoontes en gebruiken mogen bij het oud-vuil.

Soms denk je dat ze helemaal gek zijn geworden.
Nu mag al niet meer: "Dames en Heren". Moet zijn "Beste reizigers". Dat heet Gender-neutraal :?
 
De overheid houdt onder-de-hand sowieso alles in de gaten!
Een opmerking over moslims of een pleit voor een 'echte Zwarte Piet' is een garantie op succes!

Cultuur van allochtonen/ buitenlanders/ gastarbeiders....(oh nee, mag allemaal niet meer) moeten we accepteren. Onze eigen gewoontes en gebruiken mogen bij het oud-vuil.

Soms denk je dat ze helemaal gek zijn geworden.
Nu mag al niet meer: "Dames en Heren". Moet zijn "Beste reizigers". Dat heet Gender-neutraal :?

De link naar allochtonen of trans genders, of alles wat anders s jou is ontgaat mij even....
 
Granted, ze zien er niet uit op een mooie fiets, en op een supersport wil je er zeker niet mee gezien worden. Ontiegelijk groot, onhandig, maar o zo lekker warm! (ideaal voor de barre winterdagen)

2 dagen geleden was het rond de 0°C. Ik stap op de motor, en na 10 minuutjes met handkappen en dikke winterhandschoenen waar je U kan tegen zeggen vroren mijn vingers er quasi af.
Op mijn vorige motor had ik grotere handkappen én handvatverwarming. Tough luck, mijn vingers bevroren nog steeds.

Nu zag ik ergens op het internet dat iemand die dingen had aangekocht, en dat z'n handen werkelijk warm blijven, dus dacht ik bij mezelf: "Ik wil ook wel warme handen in de winter!" en vertrok direct naar de motorzaak om een paar van die moffen aan te kopen.
Natuurlijk niet van Givi (omdat ik gewoon iets wou testen), dus kocht ik er van "HELD", gemaakt voor scooters.

Natuurlijk zijn die wat kleiner, en passen die niet over de handkappen die ik al op m'n motor heb, dus weg met de handkappen, en erop met de handmoffen.
Ik moest een paar schroefgaten maken omdat de handmoffen teveel bewogen, en horende van andere mensen drukken ze ook soms op de koppelings-en remhendel.

Vandaag dus de eerste keer dat ik er mee reed, en voor een keer waren mijn handen lekker warm bij aankomst *O* Geen handvatverwarming nodig!
Een bijkomend voordeel is dat je nooit natte handschoenen kan krijgen in de regen, omdat ze volledig uit de wind én regen zitten door de bedekking.

Voor een prijsje van rond de 20€ is dit ook wel de beste aankoop die ik voor de motor heb gedaan.
Het ziet er niet uit, maar het is wel héél erg effectief.
En zo ziet het er uit (klik voor groot):

[~[url="https://i.imgur.com/GFMvoAmm.jpg"]afbeelding~]
[/url]
Echt een aanrader voor de doorrijder :)

De bedoeling van dit topic is een discussie te starten of handmoffen nu echt zo goed zijn, of toch enkel voor scooterrijders is voorbehouden :t
@ts;Wil je nog eens een update geven?
Kun je bij motregen ook even een hand uit de mof halen om je vizier schoon te vegen?
En worden de moffen niet nat als de motor buiten staat in de regen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan