Mogelijke gejatte motor GSX R 750 2010

speurders is sowieso al niet meer wat t was. Heel veel autos die ook aangeboden worden voor een prikkie. De eigenaar rijdt er nog vrolijk mee rond maar fotos zijn gejat. Of je dan even wat geld wil overmaken omdat de auto in Spanje staat ivm emigratie en dat ie m ff verscheept voor je...
 
marktplaats is niet veel beter met oplichters enz + kijken en niet kopen volk

maar mooi dat het opgelost is en niemand ze motor kwijt is :)
 
Is gewoon weer een van de gebruikelijk vreemde verhalen die je dan weer te horen krijgt over verschepen, geld overmaken of een vage vriend die het ding wel komt bezorgen ofzo :+
 
hahha kijk wat die stuurt nu ineens in het engels en geen poolse naam meer :')

Hello,
First of all I want to inform you that I`m located in London/United Kingdom and the bike can be seen and tested at my address,or I can arrange a transport to your address using a shipping company service for delivery.
I`m looking to sell the bike for 2,000 EUR and I pay for shipping/insurance/handling.The bike is in perfect condition and come to you with all the papers documents.I had a buyer offering this price and I've lost about 2 weeks waiting for him to pay just to find out in the end that his loan wasn't approved.
So,if you do not need a loan you can have it.
If you are interested contact me back and we will discuss future details.
Look forward hearing from you.
Adam Mertens
 
Laatst bewerkt:
heb hem gestuurd dat ik weet dat het een scam is en nog wat lieve woordjes daar bij ;) + speurders een bericht gestuurd en hij is ook verwijdert
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben antwoord.

De motor is in the UK (suprise suprise) maar kan op kosten van de verkoper worden verscheept.

Ik heb aangegeven dat dit prima is en dat ik zal betalen zodra ik de motor heb kunnen testen nadat deze afgeleverd is. Uiteraard wordt er niet betaald voordat de motor getest is dus tenzij dit een fanatiekeling is zal ik waarschijnlijk niets meer horen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan