mogelijke verkoop suzuki rg 500 gamma

hermanselier

MF'er
27 okt 2012
55
0
lisse
goedemorgen allemaal , ik ben waarschijnlijk genoodzaakt mn suzuki rg te verkopen . Het is een blauw witte bj 1987 . Geheel opnieuw opgebouwd , opnieuw gespoten met originele niet gescheurde kuipdelen , niet uitgerepareerd dus . Blok is pas door eric potze geheel gereviseerd , zuigers ,koppeling tussentandwiel enzv enzv. Carburateurs gereviseerd , niet lekken meer dus , jolly motto rvs uitlaten en open air filters en geheel door Eric afgesteld . Na revisie misschien 150 km gereden . Heeft heel veel geld gekost . Waarde ? misschien kunnen jullie me helpen , in deze staat zijn er niet veel , vgr Herman Selier . Foto toevoegen lukte me even niet .
 
Laatst bewerkt:
goedemorgen allemaal , ik ben waarschijnlijk genoodzaakt mn suzuki rg te verkopen . Het is een blauw witte bj 1987 . Geheel opnieuw opgebouwd , opnieuw gespoten met originele niet gescheurde kuipdelen , niet uitgerepareerd dus . Blok is pas door eric potze geheel gereviseerd , zuigers ,koppeling tussentandwiel enzv enzv. Carburateurs gereviseerd , niet lekken meer dus , jolly motto rvs uitlaten en open air filters en geheel door Eric afgesteld . Na revisie misschien 150 km gereden . Heeft heel veel geld gekost . Waarde ? misschien kunnen jullie me helpen , in deze staat zijn er niet veel , vgr Herman Selier . Foto toevoegen lukte me even niet .

Als je geduld hebt +10000 euro,of meer(als de staat is zoals je hem omschrijft),is reeds een vet collectors item.

Plaats,als het lukt, rustig wat foto's,altijd :9~ :9~

Vraag anders eens RG-gamma
 
Laatst bewerkt:
goedemorgen allemaal , ik ben waarschijnlijk genoodzaakt mn suzuki rg te verkopen . Het is een blauw witte bj 1987 . Geheel opnieuw opgebouwd , opnieuw gespoten met originele niet gescheurde kuipdelen , niet uitgerepareerd dus . Blok is pas door eric potze geheel gereviseerd , zuigers ,koppeling tussentandwiel enzv enzv. Carburateurs gereviseerd , niet lekken meer dus , jolly motto rvs uitlaten en open air filters en geheel door Eric afgesteld . Na revisie misschien 150 km gereden .Binnenzijde tank voorzien van epoxilaag. Heeft heel veel geld gekost . Waarde ? misschien kunnen jullie me helpen , in deze staat zijn er niet veel , vgr Herman Selier . Foto toevoegen lukte me even niet .
 
Is deze motor in andere landen meer waard ? Zo ja, is het misschien handig om een advertentie te plaatsen op internationale websites.
 
op marktplaats zal het wel lastig zijn een beetje goede prijs ervoor te krijgen idd
 
Waarde is afhankelijk van de staat, een hele nette doet inderdaad 10000,- of meer.
Wil je hem snel kwijt dan rond de 8500,- tot 9500.-.In Duitsland maak je nog de meeste kans op een nette prijs,dus adverteren op Mobile.de is ook een optie.
Ik heb een hele nette verkocht voor 8500,-,alleen was het blok niet gereviseerd wel
weinig km,s.Die heeft 1 dag op MP gestaan,maar wil je meer geld dan zal je geduld moeten hebben,of inderdaad internationaal moeten adverteren,Ebay bijvoorbeeld,of de al eerder genoemde Mobile.de
 
Laatst bewerkt:
~
Dan ben je een jaartje te laat betreft het 40 jarig jubileum ;)[/quote
Nee hoor,ik was dit jaar,wederom,bij ,bij de bikers classics :) :}
En het is nog steeds 2014,dus vandaag nog,40 jaar RG500 *O*
 
\
Dan ben je een jaartje te laat betreft het 40 jarig jubileum ;)[/quote
Nee hoor,ik was dit jaar,wederom,bij ,bij de bikers classics :) :}
En het is nog steeds 2014,dus vandaag nog,40 jaar RG500 *O*

Haha ik was ook weer van de partij, was weer mooi. Maar TS zou toch bedrogen uitkomen als hij aanstaande juli op Spa zou zoeken naar een jubileum feestje ;)
 
heb ik zin in.. dit is 1 van mijn goede voornemens voor 2015, om een trotse bezitter van een rg te worden, hou me op de hoogte...:)
 
Jazeker die heb ik nog samen met de luchtfilterboxen bewaard . tevens van de hele blokrevisie een grote fotoreportage.
 
Terug
Bovenaan Onderaan