Mogelijkheid tot eenmalige nickname wijziging! (deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
dopey85 schreef op 05 september 2012 @ 02:00

[...]




zou iemand dit nog even weg willen halen :P, als je nu zoekt op mijn naam kom je alsnog zo mijn nickname te weten haha..
 
Ik had mij opnieuw aangemeld, na een aantal jaren niet meer actief te zijn geweest, met GSmate. Dit omdat ik mij oude account met de nickname “mate" niet meer kon activeren omdat ik mijn oude wachtwoord was vergeten.

Nadat ik mij opnieuw had voorgesteld werd ik door één van de crewleden gewezen hoe ik een nieuw wachtwoord voor mijn oude nickname kon krijgen. Vervolgens heb ik mijn oude account weer geactiveerd.

Echter nu wil ik wel graag mijn oude nicknaam “mate" veranderen in “GSmate"

Sorry voor de overlast....

\

Modbreak:

Los van de bovenstaande zaken had je in 2006 ook al je nickname aan laten passen...\


Ik lees hier toch echt dat meer mensen hun naam meer dan 1 maal verandert hebben! Is het echt zo,n probleem?


Soms. En na 6 jaar kun je het idd nog wel eens wagen te vragen.

[done]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Mod,

Zou u mijn naam kunnen wijzigen van gerd1984 naar KD-84

Dank u

done
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Crew,

kan ik ook terug naar mijn oude naam?

Ik heet nu 'XT Barros', maar heb geen XT meer....

Ik zou graag weer 'Barros' heten....

groeten!

Nope, die naam is inmiddels al bij iemand anders in gebruik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas niet terug naar 'Barros' dus, bedankt voor het nakijken i.i.g.

Als ik zelf in de gebruikerslijst kijk zie ik alleen de oude Barros staan (ikzelf dus, voordat ik XT Barros werd). Maar goed, ik ben een redelijke digibeet dus het zal toch wel niet kunnen.

Groeten!

XT Barros
 
Ik zie nu dat Barros inderdaad bestaat en dat jij dat ook bent.

Foei, dubbele accounts aanmaken is niet toegestaan op MF B|

Nahja, in ieder geval is het nu makkelijk, ik sluit je XT Barros account en je gaat het Barros account weer gebruiken.
 
reaperhome > johns

Er bestaat al een johns. Geregistreerd in 2003 (nét voor mij danmit!) met sindsdien precies 0 berichten, dus ik neem aan dat hij niet actief is of in ieder geval niet gemotiveerd :)

Ik ga 'm trouwens sowieso even een mailtje doen met de vraag of hij er bezwaar tegen heeft (mits het emailadres nog bestaat)
~
done. Gebruiker heeft ook nooit meer ingelogd, dat account omgenoemd en jouw naam aangepast. ~


Thanks!
 
Laatst bewerkt:
Ok, die bestaat dus ook niet meer:

<johnstrx@hotmail.com>: host mx3.hotmail.com[65.55.37.120] said: 550 Requested
action not taken: mailbox unavailable (in reply to RCPT TO command)
 
Kan mijn naam veranderd worden in Eztys? Deze bestaat nog niet, danku :)

Nog nét gered op zaterdag!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoeveel namen hebben we voor de donderdag? Ik zit al vrij vol en sommige namen zijn best wel lang.
 
Tot nu toe staan er 6 klaar.

En deze is van Sytze naar Eztys.
Het aantal letters blijft hetzelfde, ik denk dat je met deze met 212 toetsaanslagen en 67 muisklikken klaar zou kunnen zijn ?


Anders zetten we m door naar Zaterdag, dan is MGG in dienst.
 
Tot nu toe staan er 6 klaar.

En deze is van Sytze naar Eztys.
Het aantal letters blijft hetzelfde, ik denk dat je met deze met 212 toetsaanslagen en 67 muisklikken klaar zou kunnen zijn ?


Anders zetten we m door naar Zaterdag, dan is MGG in dienst.
Als er moeilijke letters zoals een Griekse Y in zitten dan wordt het niets met haar. Dat wordt een drama en dan ligt MF er mogelijk dagenlang uit. Motte we niet wille.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan