Mogelijkheid tot eenmalige nickname wijziging!

Status
Niet open voor verdere reacties.
FZR400w >>> Switch

omdat ik zo vaak van motor en auto switch :P had dus weinig zin om nu van fzr gsxr ofzo te maken :)

Done
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hi there, kunnen jullie; hedgehog - sonic =>> SonicBoom transformeren

much appreciated 8-)

Er bestaat al een SonicBoom maar die heeft hetzelfde mailadres als jij en precies dezelfde ondertitel :? Was je je wachtwoord vergeten ofzo?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Graag veranderen in Spikesgixxer.
Alvast bedankt!!!

Done
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er bestaat al een SonicBoom maar die heeft hetzelfde mailadres als jij en precies dezelfde ondertitel :? Was je je wachtwoord vergeten ofzo?

Dat was inderdaad het geval |( , kan jij dan het SonicBoom account aub verwijderen en vervolgens de nickname; Hedgehog - sonic naar SonicBoom omzetten?

Excuus voor het ongemak


Ik heb van je ouwe sonicboom gemaakt en je nieuwe omgedoopt tot dat hedgehog gebeuren. Dus als het goed is heet je echte account nu SonicBoom. Dat was toch de bedoeling?
Dan zal ik deze laten blokkeren (kloonpolicy etc, hoop gedoe :P ).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb van je ouwe sonicboom gemaakt en je nieuwe omgedoopt tot dat hedgehog gebeuren. Dus als het goed is heet je echte account nu SonicBoom. Dat was toch de bedoeling?
Dan zal ik deze laten blokkeren (kloonpolicy etc, hoop gedoe :P ).

Thanx :}
 
ik had even een vraagje , zou u a.u.b mijn naam nog éénmaal kunnen/willen veranderen ????? mijn huidige naam is Paul Aprilia RS250 en zou dit heel heel graag willen veranderen in Paul Kawasaki ZXR .hopelijk is dit mogelijk. :} :}

alvast vriendelijk bedankt

Paul Konneman .

Sorry maar het is een éénmalige nichnamewijziging en die ene heb je al gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik had even een vraagje , zou u a.u.b mijn naam nog éénmaal kunnen/willen veranderen ????? mijn huidige naam is Paul Aprilia RS250 en zou dit heel heel graag willen veranderen in Paul Kawasaki ZXR .hopelijk is dit mogelijk. :} :}

alvast vriendelijk bedankt

Paul Konneman .

En als je volgend jaar een andere motor hebt wil je weer een andere naam :z Doe zoals 'Switch'/FZR400W' en verandere je naam gewoon in een neutrale naam, dus niet merk- of type-gerelateerd.
 
ik had even een vraagje , zou u a.u.b mijn naam nog éénmaal kunnen/willen veranderen ????? mijn huidige naam is Paul Aprilia RS250 en zou dit heel heel graag willen veranderen in Paul Kawasaki ZXR .hopelijk is dit mogelijk. :} :}

alvast vriendelijk bedankt

Paul Konneman .

Sorry maar het is een éénmalige nichnamewijziging en die ene heb je al gehad.


EN BEDANKT HÈ !!!!!! :r ;(
 
EN BEDANKT HÈ !!!!!! :r ;(

full
 
EN BEDANKT HÈ !!!!!! :r ;(



Post van Orpheus in topic 'Mogelijkheid tot eenmalige nickname wijziging!':

Op maandag 13 oktober 2003 08:21 schreef Orpheus het volgende:

In principe waren we hier nooit echt een voorstander van (zie ook de FAQ) maar om jullie tegemoet te komen bieden we nu de mogelijkheid tot een éénmalige nicknamewijziging!


Post van Revolution in topic 'Mogelijkheid tot eenmalige nickname wijziging!':

Op woensdag 03 juli 2002 12:56 schreef Revolution het volgende:

In principe waren we hier nooit echt een voorstander van (zie ook de FAQ) maar om jullie tegemoet te komen bieden we nu de mogelijkheid tot een éénmalige nicknamewijziging!


O-)

Geen dank.
 
Zot

alstublieft

Done.

Dank u beleeft.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan