Mogelijkheid tot eenmalige nickname wijziging!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duncan_206 graag naar Duncan. Die 206 heeft tenslotte niets met motoren te maken

DONE!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maak er toch maar gewoon mijn voornaam van, weet anders niks.....

merel > Jaro

Als ik namelijk een andere koop zit ik aan die naam vast.......

Ook al doet van gedaan :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Paulus >>> Kaboom

Past beter, denk ik. Ik laat 'm nog wel eens ...kaboom-en
|( vandaar!

Doet van gedaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
HwS > 4x2 (naam op meeste fora)
Alvast bedankt

En nu ga ik echt een keer slapen, maar dat zeg ik nu al 2 uur *D .

:z :z

Gebeurd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nah, na lang nadenken kom ik tot de volgende nieuwe nickname: Jester

Dus heren/dames mods:

F.O.R.E. ==> Jester

Thanks
 
Nah, na lang nadenken kom ik tot de volgende nieuwe nickname: Jester

Dus heren/dames mods:

F.O.R.E. ==> Jester

Thanks
Het is wel niet de bedoeling om hier te reageren, maar iedereen lijkt wel z'n naam te veranderen, in dit geval na lang nadenken! Laat het lekker zo, van de helft weet ik niet meer wie wie is, vooral als ook het icoontje nog eens verandert. Mocht het in de toekomst weer eens voorkomen, dan zou ik zeggen dat er maar een commissie komt die per naam beslist en het alleen in extreme gevallen, dus niet om futiliteiten. Zo, ik heb gezegd.
 
Het is wel niet de bedoeling om hier te reageren, maar iedereen lijkt wel z'n naam te veranderen, in dit geval na lang nadenken! Laat het lekker zo, van de helft weet ik niet meer wie wie is, vooral als ook het icoontje nog eens verandert. Mocht het in de toekomst weer eens voorkomen, dan zou ik zeggen dat er maar een commissie komt die per naam beslist en het alleen in extreme gevallen, dus niet om futiliteiten. Zo, ik heb gezegd.

Tja...je hebt wel een beetje gelijk, maarja tis nu toch al zow! Mijn is nie zo heul veul veranderd war ;)
 
Het is wel niet de bedoeling om hier te reageren, maar iedereen lijkt wel z'n naam te veranderen, in dit geval na lang nadenken! Laat het lekker zo, van de helft weet ik niet meer wie wie is, vooral als ook het icoontje nog eens verandert. Mocht het in de toekomst weer eens voorkomen, dan zou ik zeggen dat er maar een commissie komt die per naam beslist en het alleen in extreme gevallen, dus niet om futiliteiten. Zo, ik heb gezegd.

Bert...of Henk, Je hebt wel gelijk echter ik heb niet zoveel met F.o.r.e. meer en dat is dus de reden. Daarbij is dit een hele lange tijd mijn bijnaam geweest irl en die ik op dit forum ook weer in gebruik wilde nemen. Sorry voor het ongemak. Ik zal in mijn sig het e.e.a. vermelden zoals a.k.a. fore ok?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan