Moi, even voorstellen

HJS

MF'er
3 jun 2019
82
9
Groningen
Dus, even voorstellen,

Ik ben Harm, 27 jaar, uit Groningen. heb een handje vol motoren en heb af en toe ook nog wat vragen. Daarom hier eens aangemeld om eens goed rond te neuzen, vragen te stellen en eventueel vragen te beantwoorden.

Motoren:

Honda XL600R supermotard (1983) Speelfiets, lekker smijten, stoepjes trapjes kan allemaal, alleen Kickstart. Durf hem niet bij huis te zetten in de stad Groningen, bang dat die gestolen wordt. ( dus na 2 jaar bijna niet op gereden, te koop op marktplaats)

Yamaha XJ650 Maxim (1982); werkpaard, doet het altijd, zij rekken erop; alles kan mee. En maakt de meeste km's

Yamaha XV1000 SE Midnight special (1983) tijdelijk buiten werking: weekend mee naar frankrijk geweest en begon toen raar te tikken op t einde van de terugweg (gelukkig toen pas). Kleppen gesteld enz. maar zit waarschijnlijk in de assen van de tuimelaar? Moet ik nog een keer weer mee bezig.

skyteam monkey (2008) Ja, op motorkenteken! speelgoedje. Daytona 150cc motorblok 28mm vlakschuif en gaat zo'n 110-120 km/u op 8 inch wielen en originele wielbasis.

Nog een soort van op zoek naar een jawa 634 of iets dergelijks. Het lijkt me leuk om een 2 takt machine te hebben op historische kentekenplaat. En daar lekker een beetje op rond te knetteren.


Misschien hebben we nog wat aan elkaar!

vriendelijke groet,

Harm
 
Hey Harm, welkom!

Zonde dat je je motor weg doet omdat je geen stalling hebt. Niemand in de buurt die ruimte over heeft of dat je ergens een box kan huren?
 
Hey Harm, welkom!

Zonde dat je je motor weg doet omdat je geen stalling hebt. Niemand in de buurt die ruimte over heeft of dat je ergens een box kan huren?

Dankje!
Met alleen kickstart niet echt ideaal in de stad, hij valt niet uit, maar het idee dat je hem moet aanstampen voor t stoplicht.. Tankdop kan niet op slot.. het is meer een rel fiets en ben anders gaan rijden, het wordt een beetje te veel en wil graag wat anders, dus dan wordt het kiezen. afgelopen 2 jaar amper tot niet op gereden en dat is ook zonde. (gek genoeg startte die wel gewoon na 6 x trappen op de oude benzine)

Stalling is niet perse het probleem, heb 1 in de parkeergarage staan onder huis (de xj650) verder huur ik een hokje in een loods waar ik ook wat kan knutselen en de xv en monkey staan.
 
Laatst bewerkt:
Nee, ok. Dan ben ik blij dat je hem weghaalt uit de stad :P Scheelt mij weer frustratie wanneer ik achter je zou komen te staan bij het verkeerslicht :P
 
:W Harm
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Welkom :W

Zag je ze al op marktplaats staan, kek ding. En een skyteam DAX heb ik ook gehad, wil dr echt weer 1 bij. Op zoek dus 8)7

Kom ook eens buurten in het Groninger topic :W :]
 
Danku,

Het kekke ding wordt veel bekeken maar nog maar weinig reacties.. Daxje is ook leuk, alleen net iets groter. Ik heb vroeger ook een monkey als brommer gehad. De droom om daar me een rondje ringweg te doen was altijd al mooi, nu toch eindelijk kunnen doen met een monkey op motorkenteken *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan