Moi!

Retired

MF'er
4 dec 2007
50
0
Hoi!

De naam is Dennis... Sinds kort mag ik legaal alleen motor rijden. Het enige wat er nog aan mist is een motor ;) .
Dus ik ben hard op zoek naar een eerste motor.

Groeten Dennis
 
:W Dennis
full

full

Als je ook een icoon wilt of resizen, ff hier vragen 8-)
 
Nee helaas nog lang niet met pensioen :-) . Nickname... lang verhaal :-)
Net een afspraak gemaakt om te kijken naar een Kawa GPX 750r. Hoop dat ik mij na donderdag mijzelf de eigenaar ervan kan noemen :-)

Iemand nog tips?

Groeten Dennis
 
Sinds vandaag :

Dennis001.jpg


En ja ik ben flink nat geworden en verkleumd tijdens de profrit en het naar huis rijden.

Groeten Dennis
 
Hallo Piloten,

Ben nieuw op het forum en stel me graag even voor. Naam is Cor, woon boven Groningen nabij de Blauwe Stad, ben 55 jaar en rij een K1200GT, van september 2007.
Ooit begonnen met een Kreidler 50cc, vervolgens een Suzuki GT 250, een Suz GT 750, een Honda CX500, een Yamaha 1100XS, een K1100LT en nu dus de 1200GT. Mijn vriendin rijd op een K75RT.

Kwam haar stom toevallig tegen op Marktplaats, een K1200GT voorzien van alle denkbare opties. Bleek geleasd te zijn voor een nieuwe werknemer die al na 1 maand weer weg ging. bedrijf hield motor en leasecontract over.
Hun pech, mijn mazzel.
Nu dus helemaal Very Happy Very Happy met mijn motor.
Rijd als een scheermes, verbruikt ruim 1:17 en plakt echt aan de weg.
Enig minpuntje tot nu toe is filerijden met langzame snelheden, dat kost concentratie. Motor heeft nu 3100km gereden waarvan ik er ruim 1100 heb gedaan.
Ga me nu even inlezen,
Vrolijke groet van een K12200Gt rijder die het ook op twee wielen doet, Cor
 
Terug
Bovenaan Onderaan