Molenjagers-topic!!

20210513_131411.jpg


"Ouwe Superman Motor" _O-
 
Ik ben stiekum even de grens overgegaan...150m ongeveer..om deze even te vereeuwigen;

IMG_20210513_121234024_HDR.jpg

De 'Haarmuhle' bij Alstätte.

En aan onze kant van de grens deze;
IMG_20210513_121617659_HDR.jpg

Molentje in de speeltuin van ' Ter Huurne' bij de Buurser grensovergang.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben hier in de buurt cq omstreken op zoek geweest naar een windmolen in aanbouw voor TRG maar niet gevonden, wel een boel weggetjes ingeweest waar ik eigenlijk nog never nooit niet geweest was, allemaal binnen een straal van zo'n 15 - 20 km van huis
Wel drie nette molens gespot

De eerste, de Rode Wip aan de N209





1620917844516.png


1620918177879.png
 
Ik vind wel dat met dat telefoontje het belichten best een dingetje is. Dat ding wil zegmaar 40% licht hebben en gaat dus diafragma knijpen met zo veel lucht / licht er om heen, dat betekent dat de lucht zichtbaar is en de objecten om te fotograferen te donker.
Met mijn Fonkelnieuwe, batterijenverslindende, 3komma1 megapixel, volautomatische digitale camera. maar gaan proberen
Tuurlijk gaat een thuinhekjestopic met zo'n smartphone perfect
 
Ik vind wel dat met dat telefoontje het belichten best een dingetje is. Dat ding wil zegmaar 40% licht hebben en gaat dus diafragma knijpen met zo veel lucht / licht er om heen, dat betekent dat de lucht zichtbaar is en de objecten om te fotograferen te donker.
Met mijn Fonkelnieuwe, batterijenverslindende, 3komma1 megapixel, volautomatische digitale camera. maar gaan proberen
Tuurlijk gaat een thuinhekjestopic met zo'n smartphone perfect

Geen HDR setting op je feun??

Wel je anders je 3,1MP kamerabeelden wel verschijnen :t
 
En houtzaagmolens vindt je in NL niet veel
Toevallig staat er hier eentje in de buurt; Houtzagerij Twickel..
Maar da's een water-houtzaagmolen..geen winddinges; die staat 30km verderop, in Ruurlo (Achterhoek).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan