Molex mini connectors Breva1100 tbv handvatverwarming??

IJzervreter

MF veteraan
Donateur
29 apr 2004
31.976
18.034
Ik wil mijn Moto Guzzi Breva 1100 graag voorzien van handvatverwarming,..ik wil de daarvoor bestemde connectoren op de motor daarvoor gebruiken. Nu kan ik natuurlijk de bestaande Molex stekkers afknippen maar wil de kabelboom het liefst intact houden. Ik heb die stekkertjes wel op internet gevonden maar moet er dan direct heel veel van afnemen en ze moeten van ver komen. (Om nou 30 euro voor 3 kleine stekkertjes te betalen is ook zo over de top) :Y

Iemand die weet waar ik in Nederland tegen een redelijke prijs deze stekkertjes kan vinden?
full


1 grote en 2 kleine,..
 
Laatst bewerkt:
Ze lijken er wel op, ik zal eens kijken wat de afmetingen van de pennetjes zijn.

Dank voor het meedenken.


De dikte van de pennetjes is 3,5 mm, gaat helaas niet passen, ze zien er robuust uit.
 
Laatst bewerkt:
Misschien een belletje.
Als een dealer een defect stekkertje moet kunnen maken, dan zal die misschien ook wel één los kunnen kopen.

Ik heb de tijd voor mijn speurtocht, de nachtvorst is sinds gisternacht (!) uit het land. Zal eens neuzen bij plaatselijke dealers. Klein grut staat vaak niet op internet maar heeft men vaak in een grote (assortiment doos) staan is mijn ervaring.

Jammer dat die XT60 stekkertjes geen optie waren, erg robuust en veel amps. :Y
 
Ik heb ze gevonden voor 75 cent per stuk! In Nederland, bij een webshop voor flipperkastliefhebbers *O* *O* *O*

Eigenlijk ook wel te verwachten toch??? :P

Verzendkosten voor alles daar 4,95 euro.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan