momentsleutel 10nm - 210nm

Danny R1

Die hard MF'er
19 apr 2006
482
36
Weert
Bij het opruimen van de garage kwam ik deze momentsleutel nog tegen die ik misschien 2 keer heb gebruikt. Hij gaat van 10nm tot 210nm en is ongeveer 45 cm lang. Voor 40 euro mag die weg.
full
 
Laatst bewerkt:
Er staat met hoofdletters GS op en tüv süd.
Dat lijkt me niet het gereedschapsmerk, maar een keurmerk dat 'ie door een instantie is getest / geijkt.

Kan me voorstellen dat iemand het merk wil weten omdat de kwaliteit / precisie / garantie enz. van merk tot merk behoorlijk kan verschillen bij dit type gereedschap.
 
Laatst bewerkt:
:^

zoiets bedoel je?

Maar misschien als TS het merk van zijn momentsleutel hier neer kan zetten dan kunnen we stoppen met gissen :+
 
Die dus linkie dan maar lijkt me precies dezelfde alleen 20 210 nm maar dat zal die van ts ook wel zijn...
http://link.marktplaats.nl/279471980
 
Is ook niet dezelfde ... Kijk maar naar het instelmechanisme van de draairichting :)

Maar zoals al gezegt: Laat TS maar eens een merk of iets posten. Bij dezen is al duidelijk dat er goedkopere zijn (zélfs mét een merknaam)
 
Is ook niet dezelfde ... Kijk maar naar het instelmechanisme van de draairichting :)

Maar zoals al gezegt: Laat TS maar eens een merk of iets posten. Bij dezen is al duidelijk dat er goedkopere zijn (zélfs mét een merknaam)

Er staat geen merk op de sleutel of op de doos. Ik heb deze sleutel lang geleden gekocht en er meer voor betaald.
 
Als het een Hazet,Snap-on of Gedore is wil ik 'm, voor 47 euries.
Ja - halloooooooo !!! _O-

Die merken zetten hun naam heeel duidelijk op hun gereedschap en dan staat er op het prijskaartje ook heel duidelijk zo'n 200-300 euro, beste vriend ! :)


Ik droom er ook nog steeds van om een komplete Snap-On kast te vinden voor een paar tientjes i.p.v. een paar duizend euri ... keep :z :z :z


PS - Danny R1 ; ik zou erbij vermelden wat de aansluiting is; ½ inch of ¾ inch ? Anders gaat het zo lastig passen op je doppenset. Bij een momentsleutel moet je niet met verloopstukken gaan werken.
 
Laatst bewerkt:
Ja - halloooooooo !!! _O-

Die merken zetten hun naam heeel duidelijk op hun gereedschap en dan staat er op het prijskaartje ook heel duidelijk zo'n 200-300 euro, beste vriend ! :)


Ik droom er ook nog steeds van om een komplete Snap-On kast te vinden voor een paar tientjes i.p.v. een paar duizend euri ... keep :z :z :z

PS - Danny R1 ; ik zou erbij vermelden wat de aansluiting is; ½ inch of ¾ inch ? Anders gaat het zo lastig passen op je doppenset. Bij een momentsleutel moet je niet met verloopstukken gaan werken.


Zal aan je denken als ik er 1 zie. Trouwens bij een kringloopwinkel
kocht ik eens Hazet steeksleutels voor 5 euro dus de wonderen zijn
de wereld nog niet uit.
 
PS - Danny R1 ; ik zou erbij vermelden wat de aansluiting is; ½ inch of ¾ inch ? Anders gaat het zo lastig passen op je doppenset. Bij een momentsleutel moet je niet met verloopstukken gaan werken.

de aansluiting is 1/2 inch.
 
Ja - halloooooooo !!! _O-
.

:^
Aardig indekkende opmerking: staat geen merk oid op en dan zeggen als het een bepaald(gevraagd) merk is, deze wel te willen kopen :+ :W

@TS:succes met de verkoop :Y Hoewel ik me wel kan indenken dat een merkloos object beduidend minder snel verkoopt.
Nergens gene bon oid meer?
 
~

@TS:succes met de verkoop :Y Hoewel ik me wel kan indenken dat een merkloos object beduidend minder snel verkoopt.
Nergens gene bon oid meer?


Nergens een bon te bekennen destijds gekocht bij de plaatselijke automaterialen zaak.
 
20 inc geboden.

50 60 % van de nieuwprijs.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan