MON SMT Endurance Cup 2016

Was een geslaagd weekend. Goed weer en geen noemenswaardige crashes. *O* *O* *O*

TV Flevoland heeft die dag inderdaad een item gemaakt, voor hun programma "Maak het mee".
De presentatrice heeft ook het startsein gegeven voor de race.

Ze waren 4 uur aanwezig en het item zal ca. 5 minuten duren, als het klaar is zal ik wel een linkje ergens posten. Ik ben benieuwd wat ze ervan hebben gemaakt.

Tom is als voormalig top coureur nog geinterviewd en hij stond te stralen. :)
 
Was een geslaagd weekend. Goed weer en geen noemenswaardige crashes. *O* *O* *O*

TV Flevoland heeft die dag inderdaad een item gemaakt, voor hun programma "Maak het mee".
De presentatrice heeft ook het startsein gegeven voor de race.

Ze waren 4 uur aanwezig en het item zal ca. 5 minuten duren, als het klaar is zal ik wel een linkje ergens posten. Ik ben benieuwd wat ze ervan hebben gemaakt.

Tom is als voormalig top coureur nog geinterviewd en hij stond te stralen. :)
Was zweten voor de heren rijders denk ik ;)
Beter kan het endurance jaar niet beginnen lijkt me!
 
De uitslagen van de Race!

full
 
De eerste aflevering van Maak het mee! van het nieuwe seizoen wordt op zaterdag 16 april om 17:40 uur bij Omroep Flevoland uitgezonden. Het programma wordt elk uur herhaald en is in de herhaling ook op zondag te zien, elk uur vanaf 9.40 tot 17.00 uur. Bij RTV Noord-Holland is het programma op zaterdagochtend om 11.00 uur te bekijken. RTV Utrecht zendt het programma op zaterdagmiddag uit, om 13.10 uur. Na de eerste aflevering op 16 april is het programma wekelijks in het weekend te zien. Alle afleveringen van Maak het Mee! en delen uit het programma zijn na uitzending op TV ook te bekijken op de speciale website: www.maakhetmee.tv

Aldus omroep Flevoland
 
Wie rijdt de Endurance mee in Zelhem komende zaterdag?
 
Ik rij ook.... samen met Sputnick als team Moehahahahahahaha

Ja we waren in een jolige bui toen we de teamnaam bedachten.
Hopelijk kan de omroeper er ook om lachen.... :P
 
Wie is er allemaal van plan de volgende wedstrijden te gaan rijden? het lijkt erop dat het animo wat is afgenomen tov afgelopen jaar :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan