MON SMT Endurance Cup 2016

ahhhh slim, jullie wisselen op de bult! Nadeel is dat jullie wel elke ronde de transponder moeten wisselen.... dus of je er veel sneller mee gaat zijn betwijfel ik :P
tuurlijk wel. de truuk zit hem in het doorgeven van de transponder.
Ik zat zelf aan een soort blikvanger/klittenbandsysteem te denken :P
Maar als ik dat zo hoor, kom ik zeker kijken :+

Snap trouwens niet waar al het publiek blijft?
Het is GRATIS kijken (wat bij andere Supermotard evenementen en races vaak niet het geval is)
Er wordt vol continu gereden (dus 4 uur lang actie op de baan), bij normale races zijn het vaak maar korte manches.
Het niveau is totaal verschillend tussen de rijders zodat er altijd leuke en mooie inhaalacties zijn! (is bij andere races minder omdat men groepen indeelt op gelijkwaardig niveau).
De catering is gewoon aanwezig, je kan nagenoeg overal kijken, het is een gezellig clubje personen, naast de SM baan kun je ook even bij het karten en crossen kijken. Dus alle ingrediënten voor een leuk dagje motorsport kijken!

ps, meedoen is natuurlijk belangrijker! De hele Supermotard sport heeft het zwaar. Zonder rijders is de organisatie niet mogelijk. Zonder organisatie is de endurance niet mogelijk!
Dus laten we elkaar helpen :+ jullie schrijven jezelf in als rijder en Bazzi en TvT regelen de races :} :} *O* *O* *O*

amen
 
Ik ben ook weer terug van vakantie, na 2,5 week in Zuid-Spanje is het hier ook maar koud.

Ik ben nog wel op zoek naar een teammaat, want ik wil 17 juli ook rijden.
Nando heeft het te druk met verbouwen.

Kwestie van prioriteiten stellen. *O*
 
Ja het moet maar, eigenlijk te weinig teams maar we kunnen niet terug.

Dus als er nog mensen zijn die nog willen rijden, schrijf je dan SVP in.
 
aan het weer zal het niet liggen.
't beloofd 25 graden en zonnetje te worden; weercijfer 9

perfect dagje voor een endurance race 8-) :]

gauw inschrijven luitjes!!
 
Ja het moet maar, eigenlijk te weinig teams maar we kunnen niet terug.

Dus als er nog mensen zijn die nog willen rijden, schrijf je dan SVP in.

mn maat heeft al iemand zelf gefixt. gaat zich nog wel inschrijven.
ik blijf ook nog mensen aanraden om mee te doen ;)
 
was weer een geslaagd weekend.
jammer van mijn valpartij 's ochtends net voor de start van de endurance, maar heb hem toch uitgereden :Y :]

hier nog een rondje tegen Bazzi op zaterdag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan