MON Wedstrijd Grave

Priller

MF veteraan
27 aug 2002
1.521
0
Wie woont er in de buurt van Grave en weet waar deze wedstrijd wordt gehouden. Een beetje info over het parcours zou welkom zijn.
 
0485-521104 is het infonummer van stg. smv,
 
Laatst bewerkt:
De wedstrijd wordt gehouden op industrieterrein wisseveld in Grave, wat voor bochten kan men hier verwachten?
 
[me]Orpheus is vandaag in Grave wezen kijken. :)
[/me]


Was weer erg leuk om te zien. :9

Nog meer MF'ers (behalve Timon en Miep-Stein dan, want daar weet ik het wel van :+ ) geweest?
 
[me]Orpheus is vandaag in Grave wezen kijken. :)
[/me]


Was weer erg leuk om te zien. :9

Nog meer MF'ers (behalve Timon en Miep-Stein dan, want daar weet ik het wel van :+ ) geweest?



Respect hoor, je wordt al een trouwe sm bezoeker :)
 
[me]duderuud wilde ook graag mee, maar had nog F1 én MotoGP te kijken...[/me]
Tsk... Kwestie van prioriteiten stellen...

Bij die F1 zie je alleen maar een stelletje koekblikken achter elkaar aanrijden, dus die kun je zoiezo wel schrappen en voor de MotoGP is er ook nog zoiets als een video. :P
 
[me]Orpheus is vandaag in Grave wezen kijken. :)
[/me]
Nog meer MF'ers (behalve Timon en Miep-Stein dan, want daar weet ik het wel van :+ ) geweest?

Ik, op de baan dan.
Maar het baantje was op sommige stukken wel erg glad, dat roze gedeelte achteraan bijvoorbeeld, meer glijden dan rijden. In het mulle metselzand werden de mannen van de jongens gescheiden.
 
Ik, op de baan dan.
Maar het baantje was op sommige stukken wel erg glad, dat roze gedeelte achteraan bijvoorbeeld, meer glijden dan rijden. In het mulle metselzand werden de mannen van de jongens gescheiden.
Dat stuk konden wij niet echt zien. Het publiek stond allemaal aan één kant bij de start. Was wel te zien dat het daar erg stoof en ik heb er idd ook wel een paar zien liggen daar. Welke groep (en wat voor motor) reed jij?

Overigens was het in het zand ook wel erg komisch. In de 2e manche van de langzaamste groep was er één gozer op een Kawa die letterlijk iedere ronde een keer op zijn gezicht ging daar. En d'r zat ook een jongen met een Derbi bromfiets bij die nog best leuk mee kon komen. :)
 
Dat stuk konden wij niet echt zien. Het publiek stond allemaal aan één kant bij de start. Was wel te zien dat het daar erg stoof en ik heb er idd ook wel een paar zien liggen daar. Welke groep (en wat voor motor) reed jij?

Overigens was het in het zand ook wel erg komisch. In de 2e manche van de langzaamste groep was er één gozer op een Kawa die letterlijk iedere ronde een keer op zijn gezicht ging daar. En d'r zat ook een jongen met een Derbi bromfiets bij die nog best leuk mee kon komen. :)

Klopt, er was een stof gedeelte met losse stenen en een roze betonplaat die spiegeltje glad was.
Ik reed met een yamaha in de C groep, die jongen met die Kawa heb ik gesproken ja, een echte die-hard, kwam met zijn kawa aangereden met zijn rugzakje, kenteken en spiegels.
Met die lichte derbi heb je inderdaad erg veel voordeel op dit korte technische baantje. Heb met mijn yamaha de 2e versnelling slechts gebruikt op het stukje na start en finish, de rest alleen in de 1.
 
Ik, op de baan dan.
Maar het baantje was op sommige stukken wel erg glad, dat roze gedeelte achteraan bijvoorbeeld, meer glijden dan rijden. In het mulle metselzand werden de mannen van de jongens gescheiden.



Vraagje,reed jij met nummer 112?
 
[me]Orpheus is vandaag in Grave wezen kijken. :)
[/me]


Was weer erg leuk om te zien. :9

Nog meer MF'ers (behalve Timon en Miep-Stein dan, want daar weet ik het wel van :+ ) geweest?


Ja erg leuk om te zien.

Veel respect gekregen vooral voor die jongen op de kawasaki.
Veel vallen en toch doorgaan, hij heeft het publiek in ieder geval erg vermaakt.

Op naar de volgende race.....
 
[me]duderuud wilde ook graag mee, maar had nog F1 én MotoGP te kijken...[/me]


Hè hè, ik kan eindelijk beter op het achterwiel rijden dan jij. Troost je, het zal wel weer niet lang duren voordat je me inhaalt op het achterwiel, maar toch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan