MON wedstrijd Supermoto

Ik doe in ieder geval niet mee. De 19e moet ik al in Veenendaal rijden en de 21e zit ik in Croix en Ternois op het circuit. Ze (de MON) zijn er ook lekker laat mee.

Is er de 20e ook niet een WK wedstrijd in Spa?
 
Ik doe in ieder geval niet mee. De 19e moet ik al in Veenendaal rijden en de 21e zit ik in Croix en Ternois op het circuit. Ze (de MON) zijn er ook lekker laat mee.

Is er de 20e ook niet een WK wedstrijd in Spa?

Ik dacht dat veenendaal niet door ging? Of hebben ze een nieuwe organisator gevonden?
 
Gaat gewoon door hoor. Volgende week zaterdag (de 19e). Emmen is niet doorgegaan. Waarom iedereen dan ineens denkt dat Veenendaal ook niet doorgaat is me een raadsel.

Omdat safe het niet meer organiseerde was er onduidelijkheid over wie dat had overgenomen.
 
ik heb men eigen al tijdje geleden in geschreven! maar ik heb ggen bevestiging hebbe jullie die wel gekregen dan(voor degene die in hebbe geschreven) en ik rij ook in venendaal mee :P
 
Goeie vraag :) , ik ga iig kijken (en foto's maken) dus met een beetje geluk komen jullie er nog op ;9
 
Ben Vandaag naar Veenendaal geweest, :9~ , heeft er nog iemand foto,s gemaakt?????
 
[me]Orpheus is zaterdag naar V'daal geweest en zondag naar Enspijk. *D
[/me]


Blijft geweldig om te zien, die SM-races. :9
 
[me]Orpheus is zaterdag naar V'daal geweest en zondag naar Enspijk. *D
[/me]


Blijft geweldig om te zien, die SM-races. :9
Ben ook nog in Veenendaal geweest maar ik vergeet die dag liever zo snel mogelijk. Ben alleen maar op mijn muil gegaan :)
 
Was jij diegene die er(na de finish) achterover afviel tijdens een wheelie.
 
Heb al wat foto,s gevonden: http://www.actionfoto.nl/images/19-06-2004/ (www.actionfoto.nl/images/19-06-2004/)
 
Was jij diegene die er(na de finish) achterover afviel tijdens een wheelie.
Nee, maar ik was wel 1 van de mensen die op die stilstaande motor klapte bij de start ;) . Ik weet nu wel overigens dat nummer 94 die mooie knik in mijn Akrapovic heeft gereden.

Ach ja... it's all in the game
 
IMG_3440.JPG


Wie reed er in godsnaam met een standaard WR mee?
 
http://www.actionfoto.nl/images/19-06-2004/images/IMG_3440.JPG ((Afbeelding))

Wie reed er in godsnaam met een standaard WR mee?

Hij was in ieder geval wel snel, reed mee in (als ik het goed heb)A-groep en heeft volgens mij een tijd lang op positie acht of negen gereden. Ik weet niet op welke plaats hij is gefinshed
 
Laatst bewerkt:
Hij was in ieder geval wel snel, reed mee in (als ik het goed heb)A-groep en heeft volgens mij een tijd lang op positie acht of negen gereden. Ik weet niet op welke plaats hij is gefinshed

Op het off-road gedeelte rijd je iedereen zoek, kun je veel tijd mee winnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan