Monaco a/d Maas of Rizla Racing Day?

wat doe jij?

  • Rizla Racing Day

    Stemmen: 7 31,8%
  • Monaco a/d Maas

    Stemmen: 12 54,5%
  • Thuis op de bank

    Stemmen: 1 4,5%
  • Ik ga motorrijden!

    Stemmen: 2 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    22

TYRI F1

MF veteraan
15 sep 2003
1.364
0
Nijkerk
2 evenementen op 1 dag, wie heeft dat verzonnen!? Beide evenementen zijn de motoren onderbelicht.

De ham vraag is: Waar ga jij heen?
 
ik wou eerst naar monaco a/d maas maar toen ik zag dat een tribune kaart 60 euro was , had ik minder zin. Het is dan namelijk wel een erg duur dagje :( :(
 
Ik ken de kleine niet dumpen dus zal ik wel in de stad te vinden zijn met de familie.
Lekker een beetje kijken naar die auto's kan geen kwaad voor de kleine zijn ontwikkeling. ;)
 
Rotterdam. Tribunekaarten etc kosten geld. Overgrote deel van het parcours heeft dat niet en is toegang gratis.
 
rijden meer autos dan motoren op assen bij de rizladag :( :( begon goed in het eerste jaar daarna steets meer autos en minder motoren :N :N is niets meer voor de echte motorrijder :N
 
Ben zondag Marshall in Rotterdam

Denk dat het evenement niet veel zal zijn
maar het geluid op de coolsingel des te meer !!

Rotterdam dus !!
 
rizla is gratis maar de toegang tot de pits moet je dik voor dokken :? en dan zie je nog niets ;( is een evenementdat voor dagjesmensen is maar niet meer voor de motorliefhebbers :r die komt niet meer aan zijn trekken :N :Z :z
 
RemCoulD wou naaar bijde toegaan, totdat hij erachter kwam dat het op dezelfde dag valt :X

Maar ga nu lekker naar geen van bijde aangezien piet zegt dat het kutweer word en rijden in de regen nou niet echt mijn favoriete bezigheid is :X
 
ik heb het nu ook voor mezelf uitgevogeld... ik ga morgen naar RRD6 en zondag naar Monaco.... :)
 
Mensen ik ga om 6 uur 's ochtends er naar toe! ;)
De motoren zijn gepoetst en fonkelen je tegemoet... nu maar hopen op een beetje zonneschijn :Y

Trouwens zie ook mn topic:http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/99890/last

Ik vind het echt een eer om deel te mogen deelnemen zondag! *O* *O*
Dus CU MF-ers! :W :W :W :W :W :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan