Mondial Piega

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
MT6mondial.jpg

iemand wat meer info over dit motortje? Is afgeleide van de Honda SP-1, alleen lichter, mooier en nog wat van dat alles :)
 
MT6mondial.jpg

iemand wat meer info over dit motortje? Is afgeleide van de Honda SP-1, alleen lichter, mooier en nog wat van dat alles :)

Wat ik ervan weet is dat dit een homologatiefiets zou zijn om Mondial terug te laten keren in de motorsport (superbikes). Een paar jaar terug is er nog sprake van geweest dat Aaron Slight testrijder/coureur zou worden. Dit project is nooit van de grond gekomen.

Wat dat SP-1 betreft: Mondial heeft gebruik gemaakt van het SP-1 motorblok. De rest van de fiets hebben ze zelf ontworpen.

Ik heb de motor 1,5 jaar geleden in Brussel op de beurs zien staan. Vond zelf dat de verhoudingen niet klopten.
 
Ik hou niet van dat afzakkende kontje...dat moet strak de lucht inwijzen..verder
erg ok 8-)

Ik houd uberhaupt niet van afzakkende kontjes :9



Leuke poll trouwens, altijd 100% score...belgen.. }) ;)
 
Mooie fiets

Poohbeer heb je nog een beetje webspace over ?? ik wil de foto's van SuperMota weekend ff uploaden
 
Tja, in de M&T van deze maand staat er een heel artikel over. Ze zijn heel lovend over die motor. Zou beter zijn als de SP1; mag ook wel voor de prijs die ze vragen.
 
Leuke poll trouwens, altijd 100% score...belgen.. }) ;)
poll is fucked up, had eerst komma's gebruikt dat liep verkeerd, toen had'k hem geedit naar zonder komma's, dat lukte, nu kijk'k nog eens is er maar 1 optie niemeer |(
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan