Mondial Piega

Froggy

MF veteraan
13 aug 2001
10.436
5
Noord-Limburg
En wat vinden we hiervan :
motopiega.jpg

motopiega1.jpg

motopiega2.jpg

motopiega3.jpg

Er zit een een Honda VTR1000 SP-1 blok in.
999 cc met 140 pk
Prijs : 30000 euro
Ik vind hem er wel :9~ uitzien.
Maar een beetje prijzig :(

Er staat een heel stuk over deze motor in de nieuwe moto73.
 
ziet er lang niet gek uit. Khad alleen dat geld er niet voor over
 
Hij ziet er erg lekker uit.
Wel erg prijzig en ik zou helemaal bang zijn om hem even voor een beurt weg te brengen.

Proefritje maken }) Lijkt me wel cool!
 
mwa....wat rond is had vierkant moeten zijn en vice versa. Beetje vanalles geript en in elkaar
gedraaid. En ook nog een lelijke paintjob.

Ik kan er niet warm van worden.
 
Zal de moto73 vanavond wel weer in 1 keer uitlezen. Zeker als ze zulke motoren gebruiken. Deze motor stond ook al in de Kicxstart volgens mij. Maar wel lekker :9 (en duur '( )
 
Dacht eerst dat het een MV Agusta was. Flink wat ideeën geript van andere merken zo te zien. Blijft toch moeilijk om zelf wat te bedenken ;)
 
Ik vind het een juweel om het te zien! Lekker strak en dat kontje... daar kan een lekker ding van een jaar of 20 niet tegen op :9~
 
M&T was al twee maanden geleden met een artikel (Alan C.) plus foto's van beide versies :9 :9~

Mooie motor, helaas wat prijzig. Wel exclusief.

Reed trouwens ook fantastisch...echt een geheel afgerond ontwerp.
 
Mwah, ziet qua vormgeving wel leuk uit. Alleen moeten ze nu nog even een juiste kleurstelling erbij kiezen, dat blauw/wit is echt verschrikkelijk lelijk!

Verder wel een mooi ding.
 
Pff buiten de lichten vindt ik dat er niet zoveel overeenkomsten zijn met de F4
 
Staat een test van in MO Motorradmagazin.
Aan beide zijden is de onderkuip volledig geschuurd |(
Zou toch niet mogen kunnen op zulk een dure fiets.
 
Ik vind 't een :9~ fiets, alleen weinig orgineel. Heel veel MV Augusta elementen en de kleurstelling is idd niet zo mooi.

Verder mogen ze me er best mee verrassen op m'n verjaardag ofzo *D
 
Ik vind het een juweel om het te zien! Lekker strak en dat kontje... daar kan een lekker ding van een jaar of 20 niet tegen op :9~
Echt wel hoor, zie liever een lekker dameskontje!
Vind het wel een aardige fiets maar ik krijg het er niet warm van, je kunt er niet eens een herriepijp opzetten ;)
Het blok zou ik wel willen hebben..
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan