Monobiken Lommel: rondetijden?

Is het eiogenlijk de bedoeling dat je leder meeneemt? Op die piccies die iemand ergens liet zien was men gewoon aan\'t rondscheuren met gewone kledij + knie/elleboogbescherming.
Hoe hard gaan die dingen? (Hoe pijnlijk val je?) ;)

Laat ik het zo zeggen: Het hoeft niet, net als een eigen helm meenemen, maar het is wel HEEL verstandig. Je valt toch best hard. En neem een oud pak mee (mocht je dat hebben) want het leer slijt hard daar.

En ik heb ZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN
:} :9 :) :] *D :P :} :9 :) :] *D :P :} :9 :) :] *D :P :} :9 :) :] *D :P

Elske
 
Ik denk dat ik mijn oude crosskleren maar aan doe en mijn kniestukken er boven op kleef.
Is een kneedown gemakkelijk te doen met die dingen?
 
De eerste keer minibiken was ik ook gewoon in zo\'n kartoveral, maar na afloop had ik fikse schaafwonden, pijnlijke knieen, blauwe plekken enz.
Maar sinds ik in m\'n motorpak minibike heb ik na afloop alleen nog spierpijn.

Je moet trouwens voor aanvang een papiertje tekenen dat je beheerder niet aansprakelijk stelt voor de vele verwondingen die je gaat oplopen.
 
Als je heel voorzichtig rijd is er niets aan de hand.

Maar dan is er natuurlijk geen zak meer aan! :j
Jagen met die handel!
Go fast or go home!
Pain is temporaraly Glory for Ever!
enz. enz.

Bovendien hoef je niet bang te zijn dat je de boel stuk maakt want je rijd toch niet op je eigen motor :]

En het is natuurlijk erg lachen wanneer je mede-minibikers onderuit gaan. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik mijn oude crosskleren maar aan doe en mijn kniestukken er boven op kleef.
Is een kneedown gemakkelijk te doen met die dingen?

Erg makkelijk. Ze zitten tenslotte al erg dichtbij ;)
 
Daar was ik dus al bang voor, nu moet ik vast een eind omrijden.
Of weet je soms een binnendoor weggetje naar Lommel :?
 
Hee, ik heb het ff opgezocht Weert ligt vlak bij Lommel, dus het gaat goedkomen Mar1tin!
Iets gedetailleerder:

arnem-lommel.jpg


Meer op aanvraag beschikbaar. (tot op stratenniveau)
 
Via Ravenstein=>Veghel/Helmond, dan Nederweert/Weert is m.i. makkelijker én korter/sneller om in Lommel te komen, óók als je niet in Weert hoeft te zijn. :}
 
Andere planner dan?? :P

No thx, met deze geraak\'k in gans europa. Liever 10 km extra rijden dan er niet geraken.

PS: ZWARE sneeuwval in Beglisch Limburg, wegen zouden voorlopig maar amper vrij raken ! Vertrek op tijd en rij voorzichtig met een 4-wieler!! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan