Monobiken Lommel: rondetijden?

TTeun

MF veteraan
26 nov 2001
2.167
0
thuis
Zijn er hier mensen die ook wel eens in Lommel monobiken en hun rondetijd weten? Mijn PR is 29.18 vriend van mij rijdt helaas 27.00 |(

(Supersports is misschien niet helemaal het goeie hokje, maar ik vond \'t wel leuk staan)

Voor de mensen die een keer met z\'n allen willen gaan deze poll: willen jullie dat 2e kerstdag al of liever een keer in Januari?

TurboTeunis en ik zijn pas nog geweest, en vinden wat dat betreft Januari ook best. Aan de andere kant kan ik op 27/12 wel mooi uitslapen :z
 
Laatst bewerkt:
De laatste keer dat ik er geweest ben was mijn snelste ronde: 28.29 :)
Maar ik ben verleden jaar geloof wel een keer sneller geweest, een hoge 27\'er geloof ik :?
 
Ik wacht tot 1 van jullie seintje geeft om ook eens te gaan testen met recumding
 
Juist hoe klein zijn zo\'n dingen eigenlijk? Wil\'t best wel eens keertje gaan doen (iemand plannen de 26e?) maar ik ben écht niet van de lenigste dus moet ook niet te klein zijn zo\'n ding.
 
Pooh,
Je hebt nog 8 dagen de tijd om je knieên achter je oren te plooien.

Zover? DAMN.. en dat in full lederhosentenue? Ghehe, dat wordt lachen vrees\'k :)

Maar euhh.. niet echt animo blijkbaar recumding dus sjah..
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 18 december 2001 16:30 schreef www.raul.nl het volgende:
Lommel ????

ligt dat bij jou in de buurt Pooh?

Niet echt, nog steeds klein uurtje rijden, maar heb\'k er wel voor over. Minibiken lijkt me écht wel grappig :)

schampie: \'t is niet alleen voor het rijden zelf he, de sfeer errond telt dubbel mee! :)
 
Ik ben er afgelopen woensdag nog geweest (de 12e)
Het is inderdaad wel verstandig eerst te reserveren.
Wij hebben toen vier heats gereden, en daarna ben je aardig geradbraakt.
Maar het is inderdaad ontzettend lachen! En het is ook verstandig je complete \"leren\" outfit mee te nemen, want ook als je met 60km/h eraf flikert kan dat nog behoorlijk pijnlijk zijn. (ik spreek uit ervaring) Indien je nog een oud motorpak hebt liggen zou ik die meenemen, beschadig je je goede spul niet.
 
Piccie gevonden voor pooh.
misc.php



Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/536/262c61ce15ecbeff079046beccee5aa4 (Monobike 3.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Nog een (geen bekende van mij op foto btw)
misc.php

\'t zijn van die minicrossers op slickbandjes, iets groter dan \"echte\" minibikes maar zeker niet minder leuk. :)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/537/4d19c4d3b5929a18c38d46f357974c03 (Monobike 4.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
HElske en ik zijn er ook bij! TurboTeunis ook nog tijd/geld/zin etc?
 
Laatst bewerkt:
Ik zal morgen even bellen hoelaat en hoeveel plek er nog is op 26/12. Ik dacht dat het vanf 19.00u tot 23.00u was ongeveer
 
Heb helaas geen tijd de 26e. Maar het lijkt me wel iets voor mijn eigen club. Heeft iemand een telefoonnummer of website waar ik meer info kan vragen/reserveren?
 
Monobiken kan in Lommel alleen op woensdag. Op andere dagen is de \'bikeverhuurder\' in andere belgische kartcentra. En die zijn wat mij betreft in ieder geval nog verder weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan