Monster

Kijken of ik er dan 4 tegelijk kan maken.
20230530_201028.jpg
 
Godverd*** krijg ik alweer zin om een 3D printer te kopen. Al zo vaak kunnen gebruiken (denk ik dan steeds) en dan zie ik dit weer.
Ik koop dan graag meteen “wat goeds” en dan besef ik ook meteen waarom het er nog niet van gekomen is…



Episode 12 Snl GIF by Saturday Night Live
 
Godverd*** krijg ik alweer zin om een 3D printer te kopen. Al zo vaak kunnen gebruiken (denk ik dan steeds) en dan zie ik dit weer.
Ik koop dan graag meteen “wat goeds” en dan besef ik ook meteen waarom het er nog niet van gekomen is…



Episode 12 Snl GIF by Saturday Night Live
Deze ooit eens bij de Praxis gekocht bij de uitverkoop rommel voor 175 euro.
 
Als ik je een keer ergens mee kan helpen stuur maar een PB ;) Welk materiaal gebruik je?
Ik zelf print nu eigenlijk alles met petg, dat voldoet voor mij tot zover prima
 
Helaas heeft de andere pomp nog niet het gewenste effect.
Monteur kwam er ook achter dat de injectoren ook niet de goede hoeveelheid brandstof gaf.
Schijnen niet de originele te zijn.
Edit - toch wel de originele volgens de kleur van het klemmetje, dus de iwp 162.
Als hij rem reiniger in de inlaat spuit loopt 'ie wel.
Hij gaat de druk van de pomp nog meten en dan houd het even op.
Dan komt de motor weer thuis.
 
Laatst bewerkt:
Monster is weer terug, maar nog steeds hetzelfde.
Ondertussen wel Tuneecu Android versie gekocht en erachter gekomen dat er een vreemde map in zit.
Als je de map intikt op Google gaat het om een tuning map, maar verder geen details.
Wat wel goed is...
Compressie,
Druk brandstof pomp,
Vonken,
Als er rem reiniger in de inlaat wordt gespoten dan loopt de motor wel.
Diverse foutcodes gezien, maar wellicht is dat gekomen omdat er diverse stekkers zijn los getrokken. Wel nu gereset om te kijken of ze terug komen.


De zoektocht gaat verder
 
Terug
Bovenaan Onderaan