monster 750

souly

Rookie
7 aug 2003
11
0
wormer
hallo,
ik ben van plan een monster 750 te kopen, kunnen jullie me vertellen of er specifieke punten zijn waar je bij een 2ehands ducatie op moet letten. Zijn er verschillen tussen nederlandse en duitse ducs. dit ivm eventuele motor halen uit duitsland!

Alvast bedankt souly.

o ja, weten jullie wat een monster 750 in 1998 nieuw kostte?!
 
hallo,
ik ben van plan een monster 750 te kopen, kunnen jullie me vertellen of er specifieke punten zijn waar je bij een 2ehands ducatie op moet letten. Zijn er verschillen tussen nederlandse en duitse ducs. dit ivm eventuele motor halen uit duitsland!

Alvast bedankt souly.

o ja, weten jullie wat een monster 750 in 1998 nieuw kostte?!
Enne DUCATI schrijf je zo :+
 
Bij deze bedank ik jullie voor het wijzen op mijn typ/schrijffout en zal hem abs. niet meer maken |( maar ben ervan overtuigd , dat jullie ook wel eens een steekje hebben laten vallen. en inderdaad - nieuweling=lerende - !!

maar ik zou toch graag van jullie willen weten of er nog specifieke punten zijn, waarop ik bij een 2e hands monster moet letten. heb hiervoor alleen nog maar japans gereden en dat is toch andere koek, dus alle info is welkom!!!

Alvast bedankt.
 
Bij deze bedank ik jullie voor het wijzen op mijn typ/schrijffout en zal hem abs. niet meer maken |( maar ben ervan overtuigd , dat jullie ook wel eens een steekje hebben laten vallen. en inderdaad - nieuweling=lerende - !!

maar ik zou toch graag van jullie willen weten of er nog specifieke punten zijn, waarop ik bij een 2e hands monster moet letten. heb hiervoor alleen nog maar japans gereden en dat is toch andere koek, dus alle info is welkom!!!

Alvast bedankt.

Een steekje? nou nee :+

Je kunt ook de zoek functie even proberen, staat zoveel op het forum over Ducati....
 
Je moet goed luisteren naar het blok.

Er zijn er namelijk bij die maken een beetje een zingerig geluid.
Komt omdat de tandwielen te strak staan.

Kan je verder niks aan doen, maar is toch wel een beetje irritant.

Wij hebben bv zo'n M750

dus let daar goed op.

als tie koud is is het het ergst.

Verder weet ik dat er M750 zijn met 1 :) en 2 :} schijven in het voorwiel. daar kan je dus ook opletten met je keuze.

veel succes
 
Je moet goed luisteren naar het blok.

Er zijn er namelijk bij die maken een beetje een zingerig geluid.
Komt omdat de tandwielen te strak staan.

Kan je verder niks aan doen, maar is toch wel een beetje irritant.

Wij hebben bv zo'n M750

dus let daar goed op.

als tie koud is is het het ergst.

Verder weet ik dat er M750 zijn met 1 :) en 2 :} schijven in het voorwiel. daar kan je dus ook opletten met je keuze.

veel succes

Hm nooit van gehoord...

De schijven? Klopt heeft met het bouwjaar te maken, bij introductie in 1997 modellen maar 1 schijf.... later (dacht eind 98) kwamen de modellen met 2 schijven in het voorwiel.
 
Eigenlijk moeten we allemaal een M1000 !!!!! (zie test in forum Monsterdag DCN).. (weet nog niet zo goed hoe ik een linkje moet maken ;) )

Sparen, sparen, sparen... Jammer dat leuk speelgoed zo duur is...
 
Eigenlijk moeten we allemaal een M1000 !!!!! (zie test in forum Monsterdag DCN).. (weet nog niet zo goed hoe ik een linkje moet maken ;) )

Sparen, sparen, sparen... Jammer dat leuk speelgoed zo duur is...

ja goede test he..... weet er alles van :P

hier is het linkje naar het DCN topic.....

Monsterdag DCN
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan