Monster Energy Grand Prix České republiky

Wie gaat Brno op zijn naam schrijven !!!

  • Lorenzo

    Stemmen: 7 15,9%
  • Dovi

    Stemmen: 2 4,5%
  • Marquez

    Stemmen: 16 36,4%
  • Vale

    Stemmen: 14 31,8%
  • Cal Crutch

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dani

    Stemmen: 2 4,5%
  • Petruci

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zarco

    Stemmen: 2 4,5%
  • Vinales

    Stemmen: 1 2,3%
  • Ianone

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Flinke klapper van Jorge Martin in FP1, hield gelijk zijn linker pols vast en werd per ambulance afgevoerd naar het medisch centrum. Maar hopen dat het niets ernstigs is.
 
Gebroken hand, vliegt vandaag nog naar Barcelona voor operatie.
De BRNO Gp zit erop voor hem, een behoorlijke aderlating voor hem in de race voor het kampioenschap!
 
Wat ontzettend zonde voor Martin! Hopen dat hij enkel Brno mist en niet ook nog eens Oostenrijk aan zich voorbij moet laten gaan. Hopelijk heeft Bezzecchi dan ook een slecht weekend, en geeft het andere jongens zoals Bastianini en Di Giannantonio een kans om dichterbij te komen.

Zarco P1 na FP1, super om te zien!

DjqbHKiX4AAvPSj.jpg:large


Die livery van Bradl is ook prachtig trouwens. :9~

DjqCc4nU0AE9-Xe.jpg:large
 
Syahrin is lekker op dreef zeg! Die is goed gewend aan de warme temperaturen in Brno op het moment. :P Bautista zit er ook goed bij, die rijdt echt voor een zitje voor volgend jaar. :Y
 
Syahrin is lekker op dreef zeg! Die is goed gewend aan de warme temperaturen in Brno op het moment. :P Bautista zit er ook goed bij, die rijdt echt voor een zitje voor volgend jaar. :Y

Op die momenten lijkt Bautista in de MotoGP ook het best te presteren. Geef die gast per GP een weekend contract en hij wordt nog wereldkampioen in de GP
 
Laatst bewerkt:
Mooi voor RW Racing.
Roberts de 16e tijd.

Bo helaas een stuk verder naar achteren.
Wel Gardner achter zich gehouden.
 
Ik zeg Pedrosa op het podium. :)

Mochten Brno en Oostenrijk volgend jaar weer direct op elkaar volgen zonder weekend ertussen, dan ga ik toch eens serieus overwegen om mijn zomervakantie hier op aan te passen. :P

Dat hoop ik ook; na vandaag kan dat zomaar.... en ik gun het hem *O*
 
Ik gun het hem ook, van harte. Maar ook mooi om te zien dat Rossi ineens wel de grip vond, die ie eerst miste, en van P10 rap naar P1 ging.

Nu lekker de kwalificaties kijken, :Y :t
 
Belooft weer spannend te worden, nu "moet" ik zelf rijden morgen... Op telefoon kijken tijdens briefing :?
 
Ja het belooft een mooi duel tussen Marquez en Dovi te worden. Wie weet gaat de 3e er mee heen.
 
Goed gedaan Bo! Beste kwalificatie van het seizoen!
Op naar morgen en hopelijk de eerste echte punten!
 
En net voor zijn teamgenoot Gardner, op 0.038 seconden. :P Top gedaan! Ik hoop zo dat hij de top 15 binnenrijdt morgen. :Y
 
Vraag me af waar er 15 min quali aangehouden wordt...in de laatste 5 min gebeurt er iets
 
Thuiswedstrijd winnen is altijd iets speciaals.

Maar mooi voor digi.
Ook mooi zijn commentaar: het werd of champagne, of het grind...
 
Pol Espargaro is out...gebroken sleutelbeen '(

Waarschijnlijk ook niet in actie volgende week....blijven niet veel KTM's over zo :X
 
Die jap maakte ook een serieuze klapper in de moto3.

Werd afgevoerd op een brancard
 
Terug
Bovenaan Onderaan