Monster Energy Grand Prix České republiky

Wie gaat Brno op zijn naam schrijven !!!

  • Lorenzo

    Stemmen: 7 15,9%
  • Dovi

    Stemmen: 2 4,5%
  • Marquez

    Stemmen: 16 36,4%
  • Vale

    Stemmen: 14 31,8%
  • Cal Crutch

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dani

    Stemmen: 2 4,5%
  • Petruci

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zarco

    Stemmen: 2 4,5%
  • Vinales

    Stemmen: 1 2,3%
  • Ianone

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Dovi eindelijk weer *O* En Rossi nog net Crutchlow voor bij :t
 
En wat jammer dat Lorenzo vorig jaar diverse keren met zo'n zuur gezicht op de motor stapte. Anders hadden ze volgend seizoen een prachtig team gehad.
 
Laatst bewerkt:
En wat jammer dat Lorenzo vorig jaar diverse keren met zo'n zuur gezicht op de motor stapte. Anders hadden ze hadden ze volgend seizoen een prachtig team gehad.
Heel erg zonde idd. Probleem ligt ook wel bij Ducati. Je weet dat Lorenzo een hele specifieke rijstijl heeft dan moet je de benodigde aanpassingen doen. Dat duurde veel te lang.
 
Wederom klasse van Lorenzo!

Hopelijk zet hij deze lijn volgend jaar voort!
 
Ik heb weer eens op "de gevallen held" Dovi gestemt :)
Na wat mindere races ,lijkt het wel dat men vergeten is dat ie vorig jaar runner up was :P
Dus ik zeg : GOOOOOO Dovi *O* *O*

En,wat heb ik gewonnen? O-) :+


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Beetje laat want ik heb vandaag weer ontzettend genoten van De Classic demo te Mill :t
 
Dan hebben ze weer nieuwe ronden nieuwe kansen....maar Honda luistert beter denk ik naar de feedback van de mannen dan als bij Ducati...ook is er nooit geluisterd naar VR.

Sinds de komst van Dall'igna lijkt er toch wel een omslag te zijn geweest, daarvoor klaagden sowieso alle rijders dat er niet naar hen werd geluisterd, zelfs Stoner, maar nu lijken de problemen toch een eind opgelost en krijgen rijders eigen aanpassingen zoals met de tank van Lorenzo. Is het ook niet zo dat Ducati zodanig klein is dat het lang duurt om wensen van de rijders door te voeren.

Bij grote fabrikanten van als Yamaha en Honda zal dat allemaal veel sneller kunnen, maar heb niet het idee dat Pedrosa de laatste jaren nu zoveel ondersteuning heeft gekregen om de motor ook voor hem goed te krijgen, vraag me af of ze dat voor Lorenzo wel gaan doen als de motor voor Marquez gewoon voldoende is om het kampioenschap te pakken...?
 
Sinds de komst van Dall'igna lijkt er toch wel een omslag te zijn geweest, daarvoor klaagden sowieso alle rijders dat er niet naar hen werd geluisterd, zelfs Stoner, maar nu lijken de problemen toch een eind opgelost en krijgen rijders eigen aanpassingen zoals met de tank van Lorenzo. Is het ook niet zo dat Ducati zodanig klein is dat het lang duurt om wensen van de rijders door te voeren.

Bij grote fabrikanten van als Yamaha en Honda zal dat allemaal veel sneller kunnen, maar heb niet het idee dat Pedrosa de laatste jaren nu zoveel ondersteuning heeft gekregen om de motor ook voor hem goed te krijgen, vraag me af of ze dat voor Lorenzo wel gaan doen als de motor voor Marquez gewoon voldoende is om het kampioenschap te pakken...?

lorenzo zal er niet voor een appel en een ei gaan rijden.
Als nu al duidelijk dat Marquez "de man"is,zou ik als honda zijnde geen miljoenen aan Lorenzo geven als pietje puk er voor een klein miljoentje wil rijden :+
 
Bij grote fabrikanten van als Yamaha en Honda zal dat allemaal veel sneller kunnen, maar heb niet het idee dat Pedrosa de laatste jaren nu zoveel ondersteuning heeft gekregen om de motor ook voor hem goed te krijgen, vraag me af of ze dat voor Lorenzo wel gaan doen als de motor voor Marquez gewoon voldoende is om het kampioenschap te pakken...?

Pedrosa heeft een probleem met de banden en daar kan Honda relatief weinig aan veranderen.
 
Ok race vandaag, mooie overwinning voor dovi. Wel jammer dat marquez zo ‘verstandig’ reed vandaag, ik vind het stiekem toch altijd mooi om hem te zien pushen, dit is een btje saai zo.

Jammer dat JL Ducati verlaat, hij begint serieus snel te worden op dat ding. Wellicht had hij het mm heel moeilijk kunnen maken, op een Honda die voor mm is gebouwd wordt dat lastiger.
 
Geweldige prestatie van Ducati. Zetten mooi even de Japanse grote merken aan de kant. Vooral Lorenzo heeft het licht gezien. Weer een hoofdrolspeler erbij *O* Yamaha is even het spoor bijster die zullen balen. MM heeft bedachtzaam gereden erg sterk. Jammer van Suzuki dan ze niet mee konden spelen voor topposities. Niet veel inhaalacties maar wel een mooi gevecht om de eerste plaats :Y
 
Om de banden te sparen werd alleen de laatste 4-5 ronden hard gereden. De predicted race pace werd bij lange na niet gehaald, de rest van de race was in mijn ogen gewoon saai a la F1. Tenzij Dorna het zo gepland heeft kan het er bij mij niet in dat men geen banden kan produceren die een hele (of bijna een een hele) wedstrijd mee gaan EN grip bieden. Bij Bridgestone kon dat namelijk wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan