Monster Energy Grand Prix de France

Wie wordt de beste Nederlander in de CEV Moto3?

  • Jasper Iwema

    Stemmen: 5 19,2%
  • Bo Bendsneijder

    Stemmen: 18 69,2%
  • Jorel Boerboom

    Stemmen: 1 3,8%
  • Ernst Dubbink

    Stemmen: 1 3,8%
  • Thomas van Leeuwen

    Stemmen: 1 3,8%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Als die Yamaha goed is dan gaat Marquez er aan ,want de sluwheid zit er bij VR er echt nog wel in hoor.

De sluwheid zeker , maar de snelheid ? misschien op een hele goeie dag . Leeftijd komt met gebreken he. :+
Maar dan nog is hij de best of the rest. :}
 
Laatst bewerkt:
De sluwheid zeker , maar de snelheid ? misschien op een hele goeie dag . Leeftijd komt met gebreken he. :+

Ik denk dat de snelheid in hem zelf wel goed zit , maar daarom zeg ik ook als die Yamaha goed is .
Althans kan hij het hem wel moeilijker maken om een overwinning binnen te slepen , en daar wachten wij nu alweer een paar jaar op dat een overwinning niet met secondes wordt binnen gesleept maar met een finishfoto , bij wijze van spreken.
 
Beter?
Kijk nog eens terug man, leek nergens op.......

Ik vind het een aanfluiting...............verzin dan zelf een originele move als je wilt laten zien hoe goed je bent, dan ben je pas een master :)

:^


vond 't ook vrij kansloze actie :') en nog poorly executed ook
 
Ik vind de actie van Marquez op Velentino juist verschrikkelijk dapper! Volgends mij ging hij ook een stukje verder dan Rossi "offroad". Ik ben wel bang dat die pass komende jaren meer zal worden gebruikt...dan maar een stukje meer asfalt er neer gooien voor de waaghalzen.

Ik vind het wel leuk hoe luchtig Rossi er over deed, en nog zelfs er grapjes over deed maken. (Dit zou je waarschijnlijk niet zien bij een: Stoner, Pedrosa of Lorenzo)
 
Ik vind de actie van Marquez op Velentino juist verschrikkelijk dapper! Volgends mij ging hij ook een stukje verder dan Rossi "offroad". Ik ben wel bang dat die pass komende jaren meer zal worden gebruikt...dan maar een stukje meer asfalt er neer gooien voor de waaghalzen.

Ik vind het wel leuk hoe luchtig Rossi er over deed, en nog zelfs er grapjes over deed maken. (Dit zou je waarschijnlijk niet zien bij een: Stoner, Pedrosa of Lorenzo)

Dat stukje meer asfalt ligt er toch al, en lag er toch ook al bij Marquez zn beweging?
Hoe ik het me herinner was het enkel een statement, en een stuk minder dapper dan enkele van zn acties voorbije zondag.
(maar wel leuk om te zien :) )
 
Ok, laten we wel wezen... er is wel een verschil tussen offroaden op het scherpst van de snede...

cavatappi-rossi-stoner-dainese-si-scusa-2012.jpg


en afsnijden over een stukje inmiddels geasfalteerde baan...

rossi-vs-marquez-lap-4-turn-8-2013-laguna-seca.jpg


Case closed ;)
 
Precies. Iannone's kwalificatieronde werd om dezelfde reden geschrapt in Le Mans. Eentje van Marquez ook.
 
Ok, laten we wel wezen... er is wel een verschil tussen offroaden op het scherpst van de snede...

[afbeelding]

en afsnijden over een stukje inmiddels geasfalteerde baan...

[afbeelding]

Case closed ;)

Oké je hebt gelijk, duidelijk dus niet opgelet vorig jaar :z Als je al kijkt welke kant de fiets van Rossi op staat, vraag je jezelf af of dit wel mag? Ohnee laat maar, we hebben te maken met Dorna :')
 
Laatst bewerkt:
Ok, laten we wel wezen... er is wel een verschil tussen offroaden op het scherpst van de snede...

[afbeelding]

en afsnijden over een stukje inmiddels geasfalteerde baan...

[afbeelding]

Case closed ;)
Ben het hier wel mee eens inderdaad. Het gevecht Rossi - Stoner was een titanengevecht, wat rustig tot het einde toe door had kunnen gaan als Stoner zich niet onderuit had geremd. Marquez was vele malen sneller en had Rossi ook op een ander punt kunnen inhalen maar hij moest en zou het hier doen (logisch :P).
 
Ben het hier wel mee eens inderdaad. Het gevecht Rossi - Stoner was een titanengevecht, wat rustig tot het einde toe door had kunnen gaan als Stoner zich niet onderuit had geremd. Marquez was vele malen sneller en had Rossi ook op een ander punt kunnen inhalen maar hij moest en zou het hier doen (logisch :P).

Hij had daar nog een foto laten maken toen hij met de scooter op dat bewuste stuk stond ...al lachend en wijzend , dus was gewoon een geplande actie.

Beetje nagemaakt eigenlijk.
 
Ik vind de actie van Marquez op Velentino juist verschrikkelijk dapper! Volgends mij ging hij ook een stukje verder dan Rossi "offroad". Ik ben wel bang dat die pass komende jaren meer zal worden gebruikt...dan maar een stukje meer asfalt er neer gooien voor de waaghalzen.

Ik vind het wel leuk hoe luchtig Rossi er over deed, en nog zelfs er grapjes over deed maken. (Dit zou je waarschijnlijk niet zien bij een: Stoner, Pedrosa of Lorenzo)

ja kunst, er ligt nu asfalt ipv gravel ten tijde van Rossi's actie.. daarbij vind ik juist het feit dat het totaal onnodig was het extra stom overkomen... Bij Rossi's actie op Stoner was het erop of eronder, Marquez had er een bocht of wat later ook nog makkelijk langsgekunt..
 
Ben het hier wel mee eens inderdaad. Het gevecht Rossi - Stoner was een titanengevecht, wat rustig tot het einde toe door had kunnen gaan als Stoner zich niet onderuit had geremd. Marquez was vele malen sneller en had Rossi ook op een ander punt kunnen inhalen maar hij moest en zou het hier doen (logisch :P).

Inderdaad een van de meest memorabele GP races ooit. Hoewel halverwege het seizoen werd het WK hier beslist *O*
 
Ik ben wel bang dat die pass komende jaren meer zal worden gebruikt...dan maar een stukje meer asfalt er neer gooien voor de waaghalzen

Zal lastig worden als Laguna Seca niet meer op de kalender staat ;)

En toch heb ik het gevoel dat Rossi ook Marquez nog een keer te kakken gaat zetten met een actie dit seizoen :Y
 
Inderdaad een van de meest memorabele GP races ooit. Hoewel halverwege het seizoen werd het WK hier beslist *O*

Thats racing Casey......mee eens.....dit was voor mij de mooiste GP ooit.....gvd wat heb ik staan jumpen in huis tijdens de race :') :')

Ook met het mooie commentaar van John Hopkins......round the outside...hij werd gek *O*
 
Laatst bewerkt:
Thats racing Casey......mee eens.....dit was voor mij de mooiste GP ooit.....gvd wat heb ik staan jumpen in huis tijdens de race :') :')

Ook met het mooie commentaar van John Hopkins......round the outside...hij werd gek *O*

ja jammer dat casey zo liep te huilen toen, had mooier gevonden als ie gewoon gewonnen had. ;)
 
Zal lastig worden als Laguna Seca niet meer op de kalender staat ;)

En toch heb ik het gevoel dat Rossi ook Marquez nog een keer te kakken gaat zetten met een actie dit seizoen :Y
Als hij de snelheid heeft om met Marquez op te kunnen rijden zie ik dit ook nog wel gebeuren. Laten we het hopen, races zoals Catalunya 2009, Laguna Seca 2008 etc. etc. zijn de races die nog het meeste besproken worden. Rossi vs. Biaggi hebben we gehad, Rossi vs. Gibernau, Rossi vs. Stoner, Rossi vs. Lorenzo. Laat nu Rossi vs. Marquez maar komen.
 
De actie van Rossi was bijna geniaal en niet gepland,de actie van Marquez was debiel.


Volgens mij ben ik ook uit mijn normale doen :P
 
Laatst bewerkt:
Zoals Sepp zegt: Marquez z'n move op Laguna was een statement, en daarom heb ik het juist hoog zitten in plaats van dat ik het een flauw kopie vind. Zie Rossi's reactie na de race: Vale begreep wat Marquez daar deed. Begreep 't maar al te goed. Hij liet z'n spierballen zien en lacht de competitie uit, met genoeg charme dat niemand er zelfs maar vraagtekens bij zet. Rossi wordt zowat graag verslagen door Marquez, want 't is zo'n lieve knul...

Een hééél apart talent dat de grootsten opzij zet alsof ze rookies zijn. Ik kan niet anders dan onder de indruk zijn en blijven.

(Zij die dat soort acties nep en triest vinden: da's hoe Stoner ook zou reageren. ;) :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan