Monster Energy Grand Prix de France

Wie wordt de beste Nederlander in de CEV Moto3?

  • Jasper Iwema

    Stemmen: 5 19,2%
  • Bo Bendsneijder

    Stemmen: 18 69,2%
  • Jorel Boerboom

    Stemmen: 1 3,8%
  • Ernst Dubbink

    Stemmen: 1 3,8%
  • Thomas van Leeuwen

    Stemmen: 1 3,8%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Moto3 was top,moto2 ging wel en MarquezGP was weer zwaar kut.
Dit is te voorspelbaar,al kukelde Marquez er af dan weet je nog dat hij gewoon de race wint.
Enige wat nu nog spannend is,is of Marquez de maximale score gaat halen.
Het is hem gegund en ik vind het ongelofelijk knap wat hij doet maar boy wat bOOOOOOOOring.
Ben blij dat ik ivm het mooie weer niet live gekeken heb maar ik heb voor het eerst een GP verder gespoeld.
Ook de hits in dit soort topics worden minder.
Gisterenavond ben ik bij de kwalificatie in slaap gevallen al weet ik niet zeker of de GP daar alleen debet aan was :P

Ik vind het commentaar van sommigen wel opvallend over boring sinds MM zoveel beter is dan de rest :? Was Rossi dat ook niet jaren lang? Reed alle records aan diggelen? Liet zich in de lagere klassen afzakken om lekker te kunnen racen? Kreeg in de koningsklasse 10 seconden penalty en besloot maar te winnen met 13 seconden om toch eerste te worden ( ik kan mij iets vergissen in seconden ;) ) en zo zijn er vast nog wel meer hoogstandjes die ik zo 1,2 3 niet kan noemen. En zover is MM nog lang niet qua aantallen ... dus nog lang niet boring maar bewonderenswaardig wat mij betreft :}


;)
 
Moto3 was top,moto2 ging wel en MarquezGP was weer zwaar kut.
Dit is te voorspelbaar,al kukelde Marquez er af dan weet je nog dat hij gewoon de race wint.
Enige wat nu nog spannend is,is of Marquez de maximale score gaat halen.
Het is hem gegund en ik vind het ongelofelijk knap wat hij doet maar boy wat bOOOOOOOOring.
Ben blij dat ik ivm het mooie weer niet live gekeken heb maar ik heb voor het eerst een GP verder gespoeld.
Ook de hits in dit soort topics worden minder.
Gisterenavond ben ik bij de kwalificatie in slaap gevallen al weet ik niet zeker of de GP daar alleen debet aan was :P

Was je toevallig tijdens de kwalificatie je hond aan het uitlaten? Volgens mij ben ik je tegengekomen. ;)
 
Was het trouwens niet ooit Checa die na een paar seizoenen WSB op een Motogp machine inviel en na de helft van de race moest opgeven omdat hij gewoon het stuur niet meer kon vasthouden vanwege armpump??
Ja grappig is dat, bijna gelijke kwalificatie tijden, slechts enkele seconden langzamer tijdens de race. Een wereldverschil qua rijden tussen een prototypebeest en een meer dan dik aangepaste straatmotor. MotoGP is from another planet. Needs aliens to go fast. _O-
 
Wat mij opviel is dat Rossi gewoon nog het baasje is! :Y Ook al wint hij niet, maar hij is wel de de beste van de rest! :W Dag Lorenzo, Pedrosa, en de rest :z
 
Ik weet nog steeds niet wat ik van Miller moet vinden. Rijden als de beste kan die, maar er is iets aan hem of over hem wat me wat tegen staat....
Hij noemt zichzelf natuurlijk niet voor niets Jackass Miller, schijnt in de paddock ook behoorlijk gekke dingen te doen op zijn scooter etc.
 
Dat deed ie schijnbaar ook in zin tijd in nederland, hoorde van onze coureur dat ie iig nooit een voorband van een scooter versleet....
 
Gebeurde vlak voor mijn neus , en nou jij het zegt ..........op het moment van de crash dacht ik dus precies hetzelfde althans het leek erop dat hij geeneens remde , ik kan geen Italiaans maar hoorde hem vloeken en schreeuwen _O- _O-

Denk dat het rem probleem zijn excuus was bij de qualies. Zou het dan toch ..
Mijn vermoeden ging dat er iets was geraakt bij het Hayden-manoeuvre, remmen?
 
Denk dat het rem probleem zijn excuus was bij de qualies. Zou het dan toch ..
Mijn vermoeden ging dat er iets was geraakt bij het Hayden-manoeuvre, remmen?

Zou kunnen ...............hij controleerde ook gelijk de achterkant ter hoogte van de swingarm want ik dacht in eerste instantie van geef nou die band niet de schuld .
 
Zou kunnen ...............hij controleerde ook gelijk de achterkant ter hoogte van de swingarm want ik dacht in eerste instantie van geef nou die band niet de schuld

Lol, niet zo gek toch, het enige wat niet je eigen fout of die van je team kan zijn. Ik zou het ook eerst op de band steken. :Y

:+
 
Laatst bewerkt:
Mooi om te zien dat Rossi op zijn leeftijd toch nog mooi terug is in de absolute top. Hij heeft er ook nog steeds plezier in. En lijkt gelijk te krijgen wat betreft Burgess.
Het blijft een levende legende.
 
Als die Yamaha goed is dan gaat Marquez er aan ,want de sluwheid zit er bij VR er echt nog wel in hoor.
Lijkt me wel prachtig om te zien als Rossi die laatste paar tienden weet te vinden op race pace om het gevecht met Marquez aan te gaan. Marquez is absoluut meedogenloos, maar Rossi is misschien nog wel harder in de duels als het erop aankomt.
 
Lijkt me wel prachtig om te zien als Rossi die laatste paar tienden weet te vinden op race pace om het gevecht met Marquez aan te gaan. Marquez is absoluut meedogenloos, maar Rossi is misschien nog wel harder in de duels als het erop aankomt.

Na het zien van de corkscrew actie van vorig jaar waag ik dat toch te betwijfelen ;) Maar ik wil het uiteraard graag gaan zien :Y *O* :} :9~ :9







Alhoewel Lorenzo MM vorig jaar op Silverstone wel aftroefde in de laatste bochten
 
Na het zien van de corkscrew actie van vorig jaar waag ik dat toch te betwijfelen ;) Maar ik wil het uiteraard graag gaan zien :Y *O* :} :9~ :9

Die actie vond ik wel zooooo dikke nep van MM....hij deed het er gewoon om. Die van Rossi op Stoner was gewoon meedogenloos :Y :}
 
:^
Compleet in scene gezet.

En stiekem daarom net zo goed juist nóg genialer. Hij doet het niet omdat hij geen andere uitweg zag, maar gewoon omdat-ie het kán. Voor de lol. Laten zien dat hij zo ontzettend goed is, dat hij echt kan spelen met iedere andere coureur - inclusief "nine times world champion" Valentino Rossi.

Hoe beter iemand te overschaduwen, dan precies dat te doen wat zij doen, maar dan beter?
 
Beter?
Kijk nog eens terug man, leek nergens op.......

Ik vind het een aanfluiting...............verzin dan zelf een originele move als je wilt laten zien hoe goed je bent, dan ben je pas een master :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan