Monster trekt stroperig op?

Duc-feratu

Die hard MF'er
11 mei 2006
272
0
Amsterdam
Wie oh wie zal het weten? Ik heb nu al ongeveer een weekje last van dat mijn monster nogal stroperig optrekt. Ik bedoel dat het bijna lijkt alsof de koppelimgsplaten niet goed op elkaar aansluiten of dat een rem vast zit. Ik moet em dus echt open trekken wil de motor echt lekker los komen, terwijl hij tot een week geleden vrij lekker nerveus reed.

Nu is het naar mijn weten niet het geval. Ik heb vorige week de remblokjes vervangen, en de koppeling pakt naar mijn idee nog prima. Ook de voorverings olie is vervangen en lijkt goed z'n werk weer te doen.

Dus rest er maar een paar oorzaakjes, #1 de nieuwe Conti Roadattack bandjes dat ik er een week geleden om heb gelegd rijden gewoon zo. (Rijden overigens HEERLIJK. en ja de druk is 2.2 voor en 2.3 achter)
#2 de Duc is aan een kleppen afstel beurt toe. (maar volgens mij voel je dat niet zo abrupt.)

Of is het mischien iets anders??, dus wie het weet mag het zeggen.

Alvast bedankt. :}
 
Ik bedoel dat het bijna lijkt alsof de koppelimgsplaten niet goed op elkaar aansluiten of dat een rem vast zit.

"Ik heb vorige week de remblokjes vervangen"

Dan zou ik toch eerst maar weer eens naar de remblokjes/remklauwen kijken, het lijkt me zeer waarschijnlijk dat daar iets niet helemaal lekker zit.

Groet, Thijs
 
Terug
Bovenaan Onderaan