monster

tokata

Rookie
19 mrt 2007
4
0
vlijmen
Mijn grote droom was om ooit een ducatie monster te kopen maar steeds kwam het er niet van door allerlij tegenslagen dus bleef ik maar doorkachellen met mijn honda gt
Nu eindelijk had ik de middelen om er een te kopen ( eindelijk ) dus ik heb me goed laten informeren en ik heb er ook veel bekeken
Uiteindelijk ben ik geslaagd en heb de monster van mijn dromen gekocht dus hier is die dan de DUCATI raptor of was het nou Cagiva monster nou ja ik heb een foto bijgevoegd
Kijk en huiver :(
full
 
Ziet er goed uit hoor, maar ben het met degene boven me eens. Lijkt idd of je er zelf niet blij mee bent :?
 
Zelfde als hierboven:

ducati = monster
Cagiva = raptor

idd, niet te blij blijkbaar? Zo'n schone motor...

Op de pic zie ik niet goed of het tweedehands is of nieuw. Indien tweedehands, hoeveel heb je ervoor betaald? Ben nl.ook nr één op zoek...
 
Laatst bewerkt:
Op de eerste reactie kan ik meedelen dat ik heel erg in mijn sas ben met mijn raptor en het is een 650 met carburateurs en ja ik heb hem tweedehands met 10.500 op de teller maar dat zijn er nu 14.000
full
 
Hey,

Kan je me zeggen hoveel je voor je raptor betaald hebt (als je dat wil) en waar je hem hebt gevonden?

Groetjes,

Walking.
 
Mijn grote droom was om ooit een ducatie monster te kopen maar steeds kwam het er niet van door allerlij tegenslagen dus bleef ik maar doorkachellen met mijn honda gt
Nu eindelijk had ik de middelen om er een te kopen ( eindelijk ) dus ik heb me goed laten informeren en ik heb er ook veel bekeken
Uiteindelijk ben ik geslaagd en heb de monster van mijn dromen gekocht dus hier is die dan de DUCATI raptor of was het nou Cagiva monster nou ja ik heb een foto bijgevoegd
Kijk en huiver :( [afbeelding]

Vraagje:

waar heb je dat onderkuipje gekocht? (Of zat dat er al op toen je hem kocht?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan