Monstermeid

Welkom hier :W :W :W

full
 
Hey Monstermeid,

Jij ook welkom hier op het forum. Zowat tegelijke aanmelding volgens mij, ;) .
Nog gefeliciteerd met je pas gehaald rijbewijs.

We beginnen idd allebei op een aardig fiets.
Mooie motor om te beginnen hoor een ducati uit 2003.
Lekker vlot, hou ik ook wel van.

Groeten

P.S. ik heb ook eindelijk een foto geupload.
 
Welkom Monstermeid,

Nu ben ik geen fan van dat Italiaanse spul, maar wens je toch veel toerplezier.
Wordt in ieder geval lid van de KNMV voor de hulpdienst pech onderweg
;)

tot kawa,

Ninjawil

full
 
Zekers welkom hier !! :W :W Als je zin hebt om eens iets verder naar het Noorden te komen op de fiets, dan ben je harte welkom in Eindhoven en omgeving :Y :Y
 
Zekers welkom hier !! :W :W Als je zin hebt om eens iets verder naar het Noorden te komen op de fiets, dan ben je harte welkom in Eindhoven en omgeving :Y :Y

Dat zal ik vast en zekerz wel een keer komen doen! Jij natuurlijk ook welkom in het zonnige zuiden (al dan niet vandaag '( )
 
Welkom op MF Monstermeid. Je bent niet de enige die op een Duc begonnen is, hier nog zo´n figuur. ik heb m´n RBW gehaald in februari 2002, en m´n 851 gekocht in maart 2002. Heeft wel een tijdje geduurd voor ik redelijk durfde te sturen, maar geen moment spijt.
 
Welkom op MF Monstermeid. Je bent niet de enige die op een Duc begonnen is, hier nog zo´n figuur. ik heb m´n RBW gehaald in februari 2002, en m´n 851 gekocht in maart 2002. Heeft wel een tijdje geduurd voor ik redelijk durfde te sturen, maar geen moment spijt.

Hey wat gaaf! Tja je moet toch ergens mee beginnen he. Ik heb zelf heel lang getwijfeld tussen een Honda Hornet en een Duc. Monster maar heb uiteindelijk voor de monster gekozen omdat deze beter bij me pastte. Een vriend van mij heeft een Hornet, heb er op gezeten maar vond hem toch vrij groot en ik vond de duc net iets meer hebben. Dus vandaar! Heb er ook nog geen moment spijt van gehad. Tis een hele fijne motor waar ik lekker mee kan toeren.

:] :Y
 
Dat zal ik vast en zekerz wel een keer komen doen! Jij natuurlijk ook welkom in het zonnige zuiden (al dan niet vandaag '( )

Dat zal d'r vast en zekers nog wel een keertje van komen denk ik zo ?! Zijn mooie wegen om daar te 'toeren'... :} :} Maar inderdaad; het weer is niet echt om over naar huis te schrijven... Vrijdag wordt al beter volgens onze Piet P. :Y :Y
 
Heeft er iemand nog plannen om binnenkort een stukje te gaan toeren met een paar?
Ik rijd nu vaak alleen en het lijkt me leuk om een keer wat meer mensen te ontmoeten die zich ook wat eenzaam voelen tijdens het rijden. Ik ken bovendien nog niet echt veel leuke routes dus tips zijn zeker welkom!!!

Op het moment moet ik veel (echt heel veel) werken. Tja je wilt toch iets he. Beetje chaos op het werk door blikseminslag! Maar ik hoor het wel als jullie interesse hebben. *O*
 
Heeft er iemand nog plannen om binnenkort een stukje te gaan toeren met een paar?
Ik rijd nu vaak alleen en het lijkt me leuk om een keer wat meer mensen te ontmoeten die zich ook wat eenzaam voelen tijdens het rijden. Ik ken bovendien nog niet echt veel leuke routes dus tips zijn zeker welkom!!!

Op het moment moet ik veel (echt heel veel) werken. Tja je wilt toch iets he. Beetje chaos op het werk door blikseminslag! Maar ik hoor het wel als jullie interesse hebben. *O*

Interesse altijd... Leuke routes zijn er ook genoeg, maar roept u maar waar en wanneer :] :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan