Monstermeid

Monstermeid

MF'er
10 aug 2006
82
0
Brunssum
Hey alle medemotorfanaten!!!

Ik zou me even voorstellen: Mijn naam is Lynne en ben 22 jaar. Op het moment studeer ik International Business in Maastricht en ga volgend jaar lekker een half jaartje naar Frankrijk! Eindelijk heb ik mijn droom waargemaakt: 14 juni 2006 heb ik mijn rijbewijs gehaald! Toen vond ik het tijd worden om ook een leuke motor te rijden.

Uiteindelijk is mijn keuze gevallen op een Ducati Monster 620 i.e. uit 2003. Een vette knalgele motor waar ik lekker mee opval en ik moet zeggen: ik heb genoeg bekijks en ze rijdt heerlijk :]

Wil je meer over mij weten dan laat gerust een berichtje achter!

Besos -x- Lynne
 
Hey alle medemotorfanaten!!!

Ik zou me even voorstellen: Mijn naam is Lynne en ben 22 jaar. Op het moment studeer ik International Business in Maastricht en ga volgend jaar lekker een half jaartje naar Frankrijk! Eindelijk heb ik mijn droom waargemaakt: 14 juni 2006 heb ik mijn rijbewijs gehaald! Toen vond ik het tijd worden om ook een leuke motor te rijden.

Uiteindelijk is mijn keuze gevallen op een Ducati Monster 620 i.e. uit 2003. Een vette knalgele motor waar ik lekker mee opval en ik moet zeggen: ik heb genoeg bekijks en ze rijdt heerlijk :]

Wil je meer over mij weten dan laat gerust een berichtje achter!

Besos -x- Lynne


Dat vraagt om een foto
enne


:W
welkom
 
welkommm!!!

idd piccie is wel nodig....
monstermeid... trek veel bekijks.... ;)
 
De rechtse ben ik. Kan ff geen foto met motor erop krijgen. Afbeelding is te groot, maar zal het wel eens aan een van de computerexperts hier vragen.

Nog even geduld dus.... :P

Bijlage: Versuz maandag.jpg
 
De rechtse ben ik. Kan ff geen foto met motor erop krijgen. Afbeelding is te groot, maar zal het wel eens aan een van de computerexperts hier vragen.

Nog even geduld dus.... :P
nu nog [ imgatt] (zonder spaties) in je post zetten en je kan je foto altijd zichtbaar maken(als niemand anders het nu al niet heeft gedaan O-) )

Om je foto makkelijk te verkleinen, kan je dit programma gebruiken: http://www.easyresize.nl/?pid=1

Oja, wie is die linkse :? O-)
 
full



zo issie te zien
;)
 
Welkom hier en gefeliciteerd met je Motor!! Leuk om meteen een Duc te gaan rijden, ook een lekker ding. (al is het geen Tuono natuurlijk)

Veel plezier in Frankrijk en vergeet niet je ervaringen te delen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan