Monteren db-killers vance & hines

darksight

Die hard MF'er
16 nov 2010
619
1
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het monteren van db-killers in mijn vance and hines urban brawlers https://goo.gl/3cms6u.

Hier zitten schroefjes bij waarmee je de db-killers via de buitenkant kunt vastzetten.

Probleem is: db-killers gaan zó stroef erin en kan ze vrijwel niet draaien en krijg dus het gaatje niet voor de opening. Kan het kwaad om ze niet vast te draaien? Ze zitten dusdanig vast dat ik ze met mijn handen niet kan bewegen.
 
Ja dat kan kwaad, absoluut niet doen.

Tip: haal ze eruit en poets de boel met WD40, dan moet het makkelijk(er) gaan.

Tip 2: je kan ook met een waterpomptang (op een recht stukje) VOORZICHTIG meer kracht zetten (wel een doek er tussen doen als je de boel niet wil beschadigen). Dit heeft wel wat risico.
 
Warm worden is uitzettten, wordt dan de vraag wat het meeste gaat uitzetten?
Ik pak ze met een waterpomptang, eventueel een beetje siliconenspray op de killer.
Soms wat schuin erin en dan recht draaien.

Het moet lukken om ze vast te zetten. :)
 
Ja dat kan kwaad, absoluut niet doen.

Tip: haal ze eruit en poets de boel met WD40, dan moet het makkelijk(er) gaan.

Tip 2: je kan ook met een waterpomptang (op een recht stukje) VOORZICHTIG meer kracht zetten (wel een doek er tussen doen als je de boel niet wil beschadigen). Dit heeft wel wat risico.
:t :+
 
Ik had ze al goed ingevet om het zo te proberen, maar dat hielp niet echt. Waterpomptang kan niet, aangezien de uitlaat schuin loopt en ik dus geen grip meer kan krijgen op de dingen.

Ze zouden allebij moeten uitzetten inderdaad, maar loop liever geen risico ^^ Kan ik ze niet een beetje schuren? Zo nog maar eens proberen.
 
jup roet weghalen en even schuren kan zeker (wel ff polijst tolletje daarna eroverheen, dremeltje/boormachine opzetstukje oid).

Als je em er niet meer uit krijgt, kan je het principe van een trekhamer gebruiken.
Ik heb zoiets niet liggen, maar is makkelijk even te fabriceren van materiaal wat de boel niet beschadigd.

*Kijk ook even of de killer (en uitlaat) nog mooi rond zijn (en niet ovaal) :+
 
Laatst bewerkt:
Ik had ze al goed ingevet om het zo te proberen, maar dat hielp niet echt. Waterpomptang kan niet, aangezien de uitlaat schuin loopt en ik dus geen grip meer kan krijgen op de dingen.

Ze zouden allebij moeten uitzetten inderdaad, maar loop liever geen risico ^^ Kan ik ze niet een beetje schuren? Zo nog maar eens proberen.
Killer in de vriezer voor 24 uur, stukje rijden, valt hij er daarna zo in.
Wel even de ovenhandschoenen lenen. _O-
 
Bij het verwijderen van de db-killers (met een tenthaak) um in de uitlaat laten vallen _O-

Gelukkig er weer uit gekregen met een tie-rip aan een stokje!

Killers liggen nu in de vriezer, zal het resultaat posten :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan