Monteren nieuwe kentekenplaathouder/achterlichten

R6-Power

Die hard MF'er
9 apr 2006
431
0
Veendam
Ik wil een nieuwe kentekenplaathouder monteren op mijn 2001 R6 en daarbij ook een nieuw achterlicht monteren met ingebouwde knipperlichten.

Maar ik heb het volgende probleem, wat moet ik demonteren omdat allemaal te plaatsen. heb de boutjes onde de duozit los gehad, maar volgens mij moet ik de undertail demonteren.

Wie heeft dot ook al gedaan en kan mij hiermee op weg helpen
 
Ik wil een nieuwe kentekenplaathouder monteren op mijn 2001 R6 en daarbij ook een nieuw achterlicht monteren met ingebouwde knipperlichten.

Maar ik heb het volgende probleem, wat moet ik demonteren omdat allemaal te plaatsen. heb de boutjes onde de duozit los gehad, maar volgens mij moet ik de undertail demonteren.

Wie heeft dot ook al gedaan en kan mij hiermee op weg helpen

Heb zelf R1 2005 maar bij mij moest ik de hele achterzijde demonteren om er bij te kunnen. Denk dat bij een R6 het niet veel anders zal zijn. Succes :W
 
Hartelijk dank voor je reactie.

Inmiddels heb ik via de explosietekening al uitgevonden hoe ik deze moest demonteren en val nog weer mee gelukkig om te doen.

Mijn kentekenplaathouder is bijna klaar ( selfmade rvs houder) en heb ondertussen besloten om kleine knipperlichten te monteren.

resultaat zal ik binnenkort ff showen met wat foto's :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan