monteur gezocht rotterdam

CasparGTL

MF'er
12 jul 2014
100
0
Rotterdam
Hallo,

Ik ben op zoek naar een monteur Rotterdam en omgeving.
Mijn net gekochte Diversion 600 uit 91 loopt slecht, stottert en komt niet op toeren en start soms helemaal niet meer.
Ik heb hulp nodig.
Ik kan als ruil eventueel zanglessen of bandcoaching aanbieden.
 
op vrijdag worden normaal grapjes topics geopend, en sleutelwerk verwachten in ruil voor zanglessen doet daar een beetje aan denken.
 
Ik ben opzoek naar een vrouwelijke monteur, inruil kan ik aanbieden....
:')
 
Laatst bewerkt:
Kraak heb niet zo af, ik vind het nog wel een goed idee.
Vraag zal meer zijn of er iemand is met interesse voor zangles of bandcoaching maar het is zeker origineel!
 
op vrijdag worden normaal grapjes topics geopend, en sleutelwerk verwachten in ruil voor zanglessen doet daar een beetje aan denken.

Ruilhandel is weer heel actueel, kijk om je heen.
Ik heb thuis een zangleerling dit les krijgt in ruil voor afbetaling van een motorstalling. Een andere leerling doet aquisitie voor me. Laat de grappen maar komen hoor, iets grappiger mag ook.
 
Hallo,

Ik ben op zoek naar een monteur Rotterdam en omgeving.
Mijn net gekochte Diversion 600 uit 91 loopt slecht, stottert en komt niet op toeren en start soms helemaal niet meer.
Ik heb hulp nodig.
Ik kan als ruil eventueel zanglessen of bandcoaching aanbieden.

Misschien niet helemaal wat je (graag) wil horen, maar: Als je die motor nét gekocht hebt dan heb je toch nog wel iets van "garantie"? Als je die motor bij een particulier gekocht hebt dan is dat waarschijnlijk niet zo maar dan vraag ik me vervolgens af óf je die motor alleen maar "op zicht" gekocht hebt zonder te weten hoe het apparaat er technisch aan toe is.