monteur gezocht rotterdam

CasparGTL

MF'er
12 jul 2014
100
0
Rotterdam
Hallo,

Ik ben op zoek naar een monteur Rotterdam en omgeving.
Mijn net gekochte Diversion 600 uit 91 loopt slecht, stottert en komt niet op toeren en start soms helemaal niet meer.
Ik heb hulp nodig.
Ik kan als ruil eventueel zanglessen of bandcoaching aanbieden.
 
op vrijdag worden normaal grapjes topics geopend, en sleutelwerk verwachten in ruil voor zanglessen doet daar een beetje aan denken.
 
Ik ben opzoek naar een vrouwelijke monteur, inruil kan ik aanbieden....
:')
 
Laatst bewerkt:
Kraak heb niet zo af, ik vind het nog wel een goed idee.
Vraag zal meer zijn of er iemand is met interesse voor zangles of bandcoaching maar het is zeker origineel!
 
op vrijdag worden normaal grapjes topics geopend, en sleutelwerk verwachten in ruil voor zanglessen doet daar een beetje aan denken.

Ruilhandel is weer heel actueel, kijk om je heen.
Ik heb thuis een zangleerling dit les krijgt in ruil voor afbetaling van een motorstalling. Een andere leerling doet aquisitie voor me. Laat de grappen maar komen hoor, iets grappiger mag ook.
 
Hallo,

Ik ben op zoek naar een monteur Rotterdam en omgeving.
Mijn net gekochte Diversion 600 uit 91 loopt slecht, stottert en komt niet op toeren en start soms helemaal niet meer.
Ik heb hulp nodig.
Ik kan als ruil eventueel zanglessen of bandcoaching aanbieden.

Misschien niet helemaal wat je (graag) wil horen, maar: Als je die motor nét gekocht hebt dan heb je toch nog wel iets van "garantie"? Als je die motor bij een particulier gekocht hebt dan is dat waarschijnlijk niet zo maar dan vraag ik me vervolgens af óf je die motor alleen maar "op zicht" gekocht hebt zonder te weten hoe het apparaat er technisch aan toe is.

Klinkt zoals je het nú zegt overigens als een probleem met de ontsteking én de carburatie, maar voor het zelfde geld is het alleen de ontsteking óf de carburatie, óf er is zelfs helemaal niets mis mee (hoe start je die 25 jaar oude fiets.... mét/zonder choke?).

P.S. Die "Vrijdag Topic" mededelingen moet je maar even met een strooiwagen zout nemen.... Dat soort mededelingen horen meer in het Off-Topic deel thuis met hooguit een verwijzing vanuit een "Algemeen" topic. Het "Techniek" deel op MF was tot een paar jaar geleden eigenlijk redelijk gevrijwaard van dat soort "grappenmakers".
 
Laatst bewerkt:
Ik weet wel iemand die zanglessen wil, maar die kan niet sleutelen. Maar wel lekkere cake bakken. Als jij nou een monteur vindt die van cake houdt ....
 
De motor was ' zo meenemen zonder garantie' Omdat ie het goed deed in de proefrit en thuisreis leek het goed te zitten. Soms kom je zo'n inruiler tegen waar ze gewoon geen tijd in willen stoppen maar die wel goed is. Maar ik had beter iemand mee kunnen nemen. Carburatie EN ontsteking kan best.
 
Ik zou Bolman proberen. Daar kan je sleuteltijd ruilen voor ritselend papier.
Maar ga maar uit van de carburateurs. Het hele zwikkie er uit en schoonmaken.
 
De motor was ' zo meenemen zonder garantie' Omdat ie het goed deed in de proefrit en thuisreis leek het goed te zitten. Soms kom je zo'n inruiler tegen waar ze gewoon geen tijd in willen stoppen maar die wel goed is. Maar ik had beter iemand mee kunnen nemen. Carburatie EN ontsteking kan best.

Machientje dééd 't dus op het moment van ophalen goed..... En ook tijdens een proefritje kon je er normaal mee rijden? Rara wat is/was er anders toen je de dagen erna 't fietstje wilde starten?

P.S. Je kunt allerlei "horror scenario's" gaan bedenken óf opzoeken maar.... Laten we er hier eerst maar vanuit gaan dat die fiets gewoon "goed" is :P


Martell wil je fiets zo te zien zó overnemen.... Hij plaatst dit topic naar Te Koop Gevraagd _O-

Ik denk eerder dat Martell wel een keer naar je fiets wil kijken én je probleem waarschijnlijk op wil lossen......
 
Laatst bewerkt:
Dank wimmel, dat geeft moed. Inderdaad, fiets reed heel goed de eerste 300km. Dus ik hoop inderdaad dat er gewoon vuiligheid in de carbs zit.
Ik zal Bolman eens opzoeken halflive. Aha, Den Haag. Ik moet hem wel eerst daar krijgen of de carbs er zelf afhalen.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet wel iemand die zanglessen wil, maar die kan niet sleutelen. Maar wel lekkere cake bakken. Als jij nou een monteur vindt die van cake houdt ....
Op een bepaald moment werd het leven zo ingewikkeld dat men het geld heeft uitgevonden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan